Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

*snip*

 

Med andre ord: Singleplayer med mulighet for Co-op opp til 4 spillere da. Som AtW sier, Single player. Singleplayer. En spiller. Enspiller.

Du hadde ikke brukt offline modus? Hva hadde du gjort med en nedetid i beste spilletid på en 3-4 timer-ish 4-5 ganger i mnd? Du får meg ikke til å tru at du ikke hadde slått ihjel litt tid på Offline modus. Testet ut ny karakter etc.

 

Sant nok, de har nok statistikk over hvor lenge folk har vært på. En døde jo av 72timer spilletid eller noe, så de må jo ha nedetid for å forhindre dette! :tease:
Han døde vel strengt tatt av hjerteinfarkt ettersom han var feit, spiste drit og ikke trente. :tease:

 

Det er vel best å være på den sikre siden? :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har ikke sett deg på :p Var på Ozzy i går uansett. Men i dag blir det gamings! Med mindre jeg også ikke kommer inn :p

 

Blir nok ikke før utpå kvelden da jeg skal ut på middag med svigers som er på en kortvisit her.

Fortsatt farming av act 1?

 

Fortsatt Act 1 ja. Har fortsatt ikke nok gear til å tåle Butcher engang ><

Lenke til kommentar
*snip*

 

Med andre ord: Singleplayer med mulighet for Co-op opp til 4 spillere da. Som AtW sier, Single player. Singleplayer. En spiller. Enspiller.

Du hadde ikke brukt offline modus? Hva hadde du gjort med en nedetid i beste spilletid på en 3-4 timer-ish 4-5 ganger i mnd? Du får meg ikke til å tru at du ikke hadde slått ihjel litt tid på Offline modus. Testet ut ny karakter etc.

 

Korrekt. De gangene jeg ikke kommer inn går tiden enten med til noe helt annet, eller til å prøve å komme inn :p

 

Jeg hadde aldri giddet å bruke energi på en offline del som jeg ikke ville fått noe igjen for i online delen, som jo er der jeg primært spiller. Hadde nedetiden vært høyere enn oppetiden kunne det ha blitt vurdert, men mest sansynlig ville jeg bare lagt fra meg hele spillet og funnet på noe annet.

 

R/D var jo ekstremt vanlig i D2 og man måtte vente alt fra 5 til 30 min før man kom inn igjen, samt at det kunne skje flere ganger på en og samme kveld. Jeg har dog ikke hatt en singleplayer char i D2 siden 2001. Eller jo, faktisk hadde jeg én før D3 release som jeg spillte igjennom normal med for å catche up på lore, så ingen grunn til å ha han online siden jeg ikke spiller det mer.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Så du mener at dersom du spiller alene i et multi player game/modus, så er det single player? Viktig å skille på hva du gjør, og hvilken modus du spiller i.

 

Korrekt. Begrepet er som sagt rimlig enkelt. Om man er "a single player", så er det single player. Værre er det ikke.

 

AtW

Skjønner ikke helt automatikken i at om du spiller alene så er også modusen single player? Jeg spiller jo vitterlig multiplayer om jeg joiner en tom server i BF3, selv om jeg er der alene?

Om du opprettet et lokalt spill i Quake 3 for å lære deg strafing og kart spiller du single player, selv om modusen du velger kanskje heter "Team Deathmatch". Jeg vil påstå det samme gjelder om du er alene på en BF3 server.

 

Jeg skulle gjerne sett en offline/énspillermodus i Diablo 3, men har forståelse for at Blizzard blir nødt til å ha det online for å tjene penger på RMAH så aksjonærene kan ta ut større utbytte.

Lenke til kommentar

*klippeklippe*

 

Mystisk, jeg tok butcher alene her uten problemer.

Han gjorde faktisk nesten ikke skade en gang, STOR forskjell mellom skaden han gjør når jeg går solo i forhold til det er med bare en ekstra spiller.

 

Jepp, men en WD uten en eneste defensive skill (jeg har den jeg blir usynlig i 2 sec men er så lang cd) så var det veeldig vrient. Når jeg kommer meg unna attacksa hans, og skal begynne å ta damage (bjørnene mine ikke okser :tease:) så grabber han meg alltid. Jeg har på en måte ikkeno vindu å ta noe skade. Da han alltid har ett angrep mot meg som jeg må prøve å dodge. Drar han meg til seg og slår- one hit. Den skillen med masse kjetting i en vifte ut foran tar halve livet. Spurting rett på er også one hit. Men enkel å dodge da. Når jeg da også bruker bjørnene, så står han stille, alltid litt etter at jeg har sluttet å bruke skillen, som gjør det vrient å dodge neste attack fra Butcher.

Lenke til kommentar

Da mister jeg Nephalem Valor, men speccen med bjørner er den mest effektive DPS-sett. WD har vel ingen run and cast skills, så jeg vil bli stående stille. Skal teste med full-zombie-army-deluxe i dag, men skal teste ut lenge før jeg går til Butcher :p

 

Butcher er iallefall ekstremt lett som barbarian :p

 

Fordi dere har ignore pain eller noe og kan bare stå stille å banke løs :p Dårlig gjort! ><

Lenke til kommentar

Butcher er iallefall ekstremt lett som barbarian :p

 

Fordi dere har ignore pain eller noe og kan bare stå stille å banke løs :p Dårlig gjort! ><

nei, jeg bruker ikke ignore pain. Dreper han på under 15 sekunder (Vanligvis). Men når du dreper han X antall ganger, så kan du lett lese hans movements.

 

I starten, så slår du litt på han, så tramper han som en sinna gubbe, så flytter du deg litt, slår enda mer, så bruker han den flamme-saken, da må du bare skygge unna, siden han stormer mot veggen, etter da er han som regel død :D

Lenke til kommentar

Hva man er flere som tar Butcher er det litt viktig at de som står bak følger med når han "peker" for å bruke kroken sin, og løper til siden. Det er også viktig at man ikke står bak tanken ettersom da blir han grabbet (har ingen mulighet til å flytte seg), og stunnet. Unødvendig mye dmg på tanken :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...