Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan kun binde de til numpad eller 1-9 på toppen av tastauret. :(

Åh? virker veldig begrenset..

 

på knappene til min Roccat Kone, så kan jeg binde de til nærmest hva som helst.

Kan til og med recorde tastetrykk osv. jaja, da vet jeg ikke. :p

 

Åja så det er DU som driver og spammer om billig gull hele tida i general chat? Faen meg hver gang jeg logger inn har jeg joina general, selv om jeg leaver umiddelbart.

Og hver gang er det de samme goldspammerne. 1000K=24EUR. Deliver in 30 minutes!

Lenke til kommentar

haha.. ja den fikk meg og til å gi opp håpet for en god chat... xD

 

Må si jeg elsker HC Auction House. Finner stive priser på items der og men blar du en ti sider lenger bak finner du gjerne samme items eller til og med bedre til under en tiendedel av prisen de på første side ville ha. Sweeeeeet.

 

 

Btw. har en bugg hos meg noenganger som ligner veldig på Microstutter selv om jeg ikke kjører SLI. Det går også vekk når jeg legger ned D3 til desktop og så åpner det igjen. Noen som vet hva det kommer av eller har det samme? Grådig irriterende.

Lenke til kommentar

Må si jeg elsker HC Auction House. Finner stive priser på items der og men blar du en ti sider lenger bak finner du gjerne samme items eller til og med bedre til under en tiendedel av prisen de på første side ville ha. Sweeeeeet.

Du kan skrive inn en sum på Max Buyout, så sortere etter pris (Billigst>Dyrest eller omvendt). Da finner man ofte billige items :)

Lenke til kommentar

Er det bare tulleauksjoner som ligger ute til 200 mill? Er jo bare ting med drittstats på.

Jepp, ekstremt mye tull på AH.

 

Men lvl 60+ items som har høye verdier av feks vitality, reistance, str\dex eller intelligence osv, kommer fort opp i verdien spesielt om 3 av de har høy stats.

Lenke til kommentar

Ærlig talt, jeg har hatt spillet i to dager, og Blizzard har enda til gode å levere smertefri underholdning. Nå henger min innlogging seg på "retrieving character list".

 

Hvor lang tid tar det å oppgradere noen servere eller fikse et teknisk problem? Spillet ble jo ikke akkurat lansert igår..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...