Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, de har nerfa azmodan så man ikke kan grinde XP der mere.

 

Så da trenger jeg egentlig tips til quests eller plasser som gir MYE xp, så jeg slipper å labbe gjennom hele chapter 3.

 

Det var ikke Azmodan han siktet til. Han siktet til Zoltan Kule.

 

Nei, de har nerfa azmodan så man ikke kan grinde XP der mere.

 

Så da trenger jeg egentlig tips til quests eller plasser som gir MYE xp, så jeg slipper å labbe gjennom hele chapter 3.

 

Prøv det her:

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hva med det questet i act.. 2-3 der man skal bare teleportere til et sted i ørkenen, gå bort, accepte et quest, gå ned i en cave, drepe noen nagas?, befri en en fyr i et bur, gå opp og drepe folka utenfor, 50k xp oå 2 min ca på hell ihvertfall. Det funker, for jeg gjorde det i går. (3 bars på lvl 59 på ca. 9 min)

 

http://www.youtube.com/watch?v=DiYnCa_-1X8&feature=youtube_gdata_player

 

Den.(sitter på bilen, så får ikke redigert poster)

Lenke til kommentar

Looth på normal. Ser ingen vits i å plukke med seg items som ikke er magiske. Er ikke verdt en dritt og magiske items ser det ut til å være nok av. Hvordan er det på høyere levels og vanskelighetsgrader, plukker dere opp ikke magiske gjenstander?

 

I tidligere Diablo spill og for såvidt tidligere rollespill var det langt mellom magiske gjenstander så vanlige items var viktige. Hendte man fant armour i vanlig utførelse som overgikk mye magisk, mens i diablo 3 virker det nesten motsatt, Dvs alt som ikke er magisk er nesten å regne for søppel. Tar jeg feil her eller er jeg inne på noe?

Lenke til kommentar

Looth på normal. Ser ingen vits i å plukke med seg items som ikke er magiske. Er ikke verdt en dritt og magiske items ser det ut til å være nok av. Hvordan er det på høyere levels og vanskelighetsgrader, plukker dere opp ikke magiske gjenstander?

 

I tidligere Diablo spill og for såvidt tidligere rollespill var det langt mellom magiske gjenstander så vanlige items var viktige. Hendte man fant armour i vanlig utførelse som overgikk mye magisk, mens i diablo 3 virker det nesten motsatt, Dvs alt som ikke er magisk er nesten å regne for søppel. Tar jeg feil her eller er jeg inne på noe?

 

I samtlige vanskelighetsgrader over level 10 er det ingen vits i å plukke opp hvite items. På normal selger hvite items for alt mellom 1 og 30g, og det gjør det på Inferno også. Altså, en hvit item på inferno med required lvl 60 selger for 6g, f.eks.

Lenke til kommentar

Har ikke fått spilt diablo 3 på ei uke nå, menne lurer på en sak, er det mulig på inferno/hell, når du dreper diablo.

 

Helt på slutten, så dør han jo om, og du får beskjed om destroy diablo. Kan du ta på magic find gear, før du avslutter siste delen når han ligger nede? og få mer loot?

Lenke til kommentar

Har ikke fått spilt diablo 3 på ei uke nå, menne lurer på en sak, er det mulig på inferno/hell, når du dreper diablo.

 

Helt på slutten, så dør han jo om, og du får beskjed om destroy diablo. Kan du ta på magic find gear, før du avslutter siste delen når han ligger nede? og få mer loot?

 

Ja.

Lenke til kommentar

Har ikke fått spilt diablo 3 på ei uke nå, menne lurer på en sak, er det mulig på inferno/hell, når du dreper diablo.

 

Helt på slutten, så dør han jo om, og du får beskjed om destroy diablo. Kan du ta på magic find gear, før du avslutter siste delen når han ligger nede? og få mer loot?

 

Ja.

 

Ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...