Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

hva faen skal det bety at "game was terminated" ?!!!!

 

Noen meir hjernedød og lite informativ disconnect tekst skal du lete lenge etter.

Forbanna gøy når det skjer i HC... Er fyren min dø nå skal de ***** meg få revive han. Gi meg i det minste et jævla forvarsel da! Skyt opp et nødbluss eller veiv det hvite flagget for faen men ikke bare lek Terminator....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er nedsiden med "forced online" spill...

 

Må jeg virkelige poste linker til Diablo 3 Server Emulatorer eller privatservere for å få slutt på denne diskusjonen?

 

Det skal du få slippe. Har ikke klaget en eneste gang utenom nå faktisk. Kom hjem fra jobb og var klar for å spille litt. Så får jeg spilt i 4 min før det skjer noe dritt. Skal ikke dra i gang noen diskusjon, men bare sier at akkurat nå hadde det vært digg med offline mode.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fortsatt like moro å se at en tredjedel av postene på blizzards supportforum krever en offlinemode. Tydeligvis ingen av dem som har tenkt over at hele spillet er bygget rundt å alltid være online. Både maps og mobs genereres vel på blizzards servere, så det er vel ikke bare å trykke på en knapp så blir offline mode mulig.

Lenke til kommentar

Litt fun å lese at folk kaller spillet soloplayer spill, sigh... hadde det vært det så hadde det vært offline, idiots!.

 

Eneren og toeren hadde offline. Kunne spille gjennom dem perfekt solo. Men i D3 gikk de kun for online (noe som var valgfritt i de to foregående spillene)

 

Det er et singleplayer OG multiplayer spill.

Lenke til kommentar

Litt fun å lese at folk kaller spillet soloplayer spill, sigh... hadde det vært det så hadde det vært offline, idiots!.

 

Eh... !?

 

Du tror ikke at grunnen til at spillet krevet online-tilgang kan være på grunn av noe annet enn hvorvidt spillet er et sigleplayer/multiplayersplill da!? Som f.eks bekjempelse av piratvirksomhet?

 

Selv har jeg nå rundet Diablo 3 helt alene.. Soloplayerspill? Jepp, for meg i hvert fall!

 

Hvorfor blir jeg "idiot" for å hevde dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Litt fun å lese at folk kaller spillet soloplayer spill, sigh... hadde det vært det så hadde det vært offline, idiots!.

 

Spillet er et singleplayer spill med co-op mulighet, skal alle spill som har co-op plutselig kreve at du må være online 100% av tiden?

 

Nå er det nok litt mer teknisk i dette spillet da det kan se ut som mye av informasjonen streames fra serverene til Blizzard, slik som loot osv. Er en grunn til at spillet hakker når det skjer mye selv i rock solid 60fps...

 

Diablo 3 er et singleplayer spill med co-op, og det er ikke opp til diskusjon engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er nok motsatt, online mutliayer spill med mulighet for solo playing.

 

Hadde det vært soloplayer så hadde spillet ikke vært slik som det er idag, AH hadde ikke vært til stede etc. PVP i soloplayer spill, eh? (pvp kommer) hvordan klarer enkelte å vri dette til soloplayer spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...