Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Selv har jeg nå rundet Diablo 3 helt alene.. Soloplayerspill? Jepp, for meg i hvert fall!

Bare pirke litt, men imo, så kan man ikke "runde" slike spill selvom man har vært overalt. Er alltid nytt gear man kan få tak i som gjør karakteren din bedre. På samme måte som MMO´s, men igjen - det er min mening :p

 

Diablo 3 er et singleplayer spill med co-op, og det er ikke opp til diskusjon engang.

Det er motsatt, som flere påpeker.

Ja, mer eller mindre alle andre spill som har co-op støtte, er hovedsaklig bygget som solospill, kanskje. Men Blizzard har tenkt anderledes på Diablo 3, her er egentlig absolutt alt sammen bygget rundt online.

Det er lett og finne en game med andre, man kan lett starte en game og invitere andre, uten at man må rote med idiotiske porter på routeren osv.

 

Det fungere egentlig akkurat som det burde gjøre, co-op messig.

Er jo også greit for de som vil spille alene, har mulighet for det.

 

Nå har de jo slitt litt med servere siden release, men det kan jo ikke akkurat bli værre, så alt roer seg nok ned snart får vi håpe! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kan vel si at det er "solospill" frem til lvl 30, så multiplayer videre. For å gå solo gjennom hele nightmare er bare kjedelig tidtrøyte siden monstrene får såpass med hitpoints.

 

Jeg har spilt solo frem til siste boss på act 3 i hell. Har også planer om å fortsette solo så langt jeg kommer. Og syns fortsatt det er fun. Har gama litt co-op med kompiser, men de er foreløpig low levels hele gjengen. Så er kjipt å gå tilbake til normal mode med mitt gear og onehitte alt. Sånn for å nevne mitt syn på saken.

 

Over til en annen ting, var ikke den opprinnelige maintancen ang patchen planlagt fra kl 3? nå har den blitt oppdatert til kl 1. Gjorde vel det pga at det var så mange som fikk error 1... Så de prøver seg på 2 fluer i en smekk

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Uansett synes jeg de har ødelagt spillet med alt lagget. Jeg så faktisk frem til hardcore mode. Tenkte at jeg sku runne normal først på alle diffs, så spille HC hele veien. Etter å ha dødd utallige ganger på normal hvor skjermen bare fryser i 2-3 sekunder, hvor så det popper opp en melding. Bam! You are dead.

 

Tenk deg smerten når det skjer på HC...

Lenke til kommentar

En kan vel si at det er "solospill" frem til lvl 30, så multiplayer videre. For å gå solo gjennom hele nightmare er bare kjedelig tidtrøyte siden monstrene får såpass med hitpoints.

Delevis enig. Selv spillte jeg igjennom hele normal solo, mest fordi jeg ville få med meg storyen uten at folk løper igjennom.

 

Men nå er det jo slik at HP´en på monstrene økes jo med rundt 70-90% eller noe for hver spiller som joiner? Så sånn sett blir det jo ikke så utrolig mye enklere. Kanskje på bosser.

 

Uansett synes jeg de har ødelagt spillet med alt lagget. Jeg så faktisk frem til hardcore mode. Tenkte at jeg sku runne normal først på alle diffs, så spille HC hele veien. Etter å ha dødd utallige ganger på normal hvor skjermen bare fryser i 2-3 sekunder, hvor så det popper opp en melding. Bam! You are dead.

 

Tenk deg smerten når det skjer på HC...

Om skjermen fryser, så er det mest sannsynlig noe galt med PCen din.

 

Kjører du Diablo 3 på SSD? På den ene klienten min, så hender det at Diablo 3 fryser i flere sekunder. Noe som fort kan føre til at jeg dør. Men på den vanlige RPM harddisken min, så skjer ikke dette. Dog, er flere spill hvor det hender at det fryser litt på SSD´en, så er nok den som er ødelagt imitt tilfelle :p

Lenke til kommentar

nvm. Found it.

 

Diablo III Patch 1.0.2a – v.1.0.2.9858

General

Tooltips for the following class abilities have been updated to reflect changes made in patch 1.0.2 and previous hotfixes:

Demon Hunter

Smoke Screen (Skill Rune – Lingering Fog)

Monk

Fists of Thunder (Skill Rune – Quickening)

Mantra of Healing (Skill Rune – Boon of Inspiration)

Wizard

Energy Armor (Skill Rune – Force Armor)

Nigel Cutthroat has recently fallen on hard times and will now drop lower quality items when slain.

Gold and quest experience rewards for replaying "Heart of Sin: Get the Soul of Azmodan" have been reduced.

Gold and quest experience rewards for replaying "Heart of Sin: Go to the Keep" have been removed.

Auction House

The maximum duration for posted auctions has been reduced from 48 hours to 36 hours,

 

Ikke store greiene som er endret da, med andre ord. Synes blizz bare nerfer og nerfer spillet og dets quests og klasser. Har ikke hørt om en eneste buff så langt.

Lenke til kommentar

The maximum duration for posted auctions has been reduced from 48 hours to 36 hours.

 

Jaja, hjelper litt :p

 

Flott forandring. Kunne gjerne vært enda kortere. Har inntrykk av at hvis et item ikke er solgt på under en time så blir det ikke solgt i det hele tatt. Det kan dog være fordi jeg er helt elendig til å anslå pris..

 

683 dps +ias one-handeren som kan brukes av lvl 47 (-13 level requirement) f.eks., har jeg ikke peil på hvordan kan prises. Selv synes jeg den skulle være verdt millionen og vel så det.

 

 

Angående laggen som ble kommentert tidligere så kjenner ikke jeg heller til at skjermen fryser til tider, annet enn hvis pc'en har stått på for lenge siden sist restart. Det skjer noen ganger at barbaren Kohan hopper noen meter tilbake, men det er svært sjelden noe problem, og jeg tror enda ikke at jeg har daua pga det. Og jeg spiller langt ifra så tight som man må gjøre på hardcore.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...