Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje tips til EU client users, lag shortcut til skrivebord etc, så sett -launch bak .exe - kan hjelpe!

 

Hjelpte ikke det.. Latterlig at jeg ikke kommer meg inn for og spille singleplayer, igjen.

 

Tror faktisk du har US client.

 

Når jeg instalerete spillet som jeg fikk gjennom CDON så var det EU servers som sto valgt og har alltid spillt på det så reknet med de var EU client, finner heller ikke hvor jeg sjekker det da :p

Lenke til kommentar

For dere som lurer på om Staff of Herding kan anskaffes i alle vanskelighetsgrader, så stemmer det.

 

Men Plans: Staff of Herding droppe i alle vanskelighetsgrader, og den er KUN til Normal. Si at du får Plans: Staff of Herding i Hell og lager staffen, så funker den kun på Normal.

 

Du må oppgradere staffen fra Normal til Nightmare, Nightmare til Hell og Hell til Inferno. Du må være i akt 4, på Prime Evil questet (mulig du må være på siste del, rett før du skal drepe Diablo) i Nightmare, Hell og Inferno for å kjøpe oppgraderings plansa.

 

Det koster 200.000 gold å oppgradere staffen til Nightmare, 500.000 gold å oppgradere den til Hell og 1.000.000 gold for å oppgradere til Inferno.

 

Du trenger IKKE å samle nye items (Liquid Rainbow, Gibbering Gemstone, Leoric's Shinbone, Black Mushroom og Plans: Staff of Herding) for å oppgradere, kun plans som du kjøper og gold.

 

Jeg har funnet ut at man får mest gold for kortest tid ved å springe rundt i fullt +GF gear i Whimsyshire Nightmare. Jeg klarer foreløpig ikke gjøre dette i Hell.

 

Nightmare går raskere da du dreper raskere og du overlever mye enklere, om du velger å ha +GF gear.

 

Du vil riktignok ikke få bra gear, men det hender det dropper noen godsaker for folk som levler, og kan være heldig å få solgt ganske kjapt.

 

Jeg regnet ut, i løpet av 10 runs i Nightmare, at jeg tjente ca 35-45.000 gold pr run (inkluder vendor, ekskludert ting jeg selger på AH). Bruker ca 15-20min pr run, får da inn ca 140-180.000 gold i timen i Nightmare.

 

 

Andre farmetips:

 

Royal Crypts:

Hvis du har klart Skeleton King i Inferno i Act 1, så kan du loade questet etter Skeleton King. Ta portalen til Royal Crypts. Der finner du TONN av krukker som venter på deg :) Her møter du så og si ikke mobs, kun de som popper ut av diverse kister, så ta med både +GF gear og main gearet.

 

Jeg har ikke regnet ut hvor mye du tjener på dette, men det er raskt, mye raskere enn noe annet og du har sjanse for å finne noen godsaker i alle kister og krukker.

 

Old Tristram:

Start quest nr 2 (eller 1 - Rumford delen, om du vil gjøre alt på nyda Wretched Queen(?) dropper magic items og rares) i Act 1.

 

Ta portalen til Old Tristram, eller spring til Old Tristram, avhengig av hvor du ønsker å starte, Drep alle mobs som er der, fyr på +GF/MF gear og gå bananas! Åpne alle kister, bone piles, stumps, Dead Tristram Soldiers/Militia, tønner osv. Det spawner av og til 2 forskjellige dungeons. 1 i brønnen og 1 under en av de ødelagte byggene. 25% av gangene dungeonen under bygget spawner, så har det også vært en Treasure goblin der. :)

 

Ett av byggene har noe "Rotting wood" som du kan slå ned, her dropper det så og si alltid gold, men andre godsaker kan også droppes. Jeg fikk en lvl 60 legendary Neck. "The Star of Azkaranth" verdt 1-2 mill gold.

 

Du kan også klikke på våpen racket som er ved Griswold's Fine Weapons, her dropper det 90% av gangene normal kvalitet, som kan selges for 8-12 gold. Men sjansen er der for at det skal droppe våpen av høyere kvalitet. Har droppet 2 rare sverd, som jeg kjapt fikk solgt på AH for 50k hver (kunne fått mer, men vil bare selge unna).

 

 

90% av spillet er farming, er bare å smøre seg med tålmodighet, så vil det nok droppe noe for deg også :)

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Har wasta så mye penger på utstyr til inferno nå. Har gått +resistance + masse strength men burde heller hatt +all resistance stat + vitality. Så har satt hele utstyret mitt på auksjon nå til overprice, får håpe det selger så jeg kan kjøpe noe annet. Hvis ikke så er karaktern ubrukelig :p

Lenke til kommentar

Ja, lurer også på det. Koster xplit noe eller? mye å så fall?

Ser ut som det koster $40 for 12 måneder.

 

Står forøvrig at jeg er Premium User på xsplit.. aner ikke hvorfor.. sikkert fordi jeg har vært med i betatestingen i godt over et år eller noe sånt :p

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...