Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når er patch scheduled for eu serverne? Ser ut til at vi må ha enGB klient. Da er det vel bare å benytte sjansen til å bytte nå som enUS ikke funker på eu serverne:/

Hvorfor har du US client anyway?

 

Hvorfor skal ikke US clienten fungere på EU og omvendt? Har blizzard sagt noe om det?

De har jo heletiden nevnt tidligere at man kan bytte rundt på hvilken server man vil spille på (region). Virker rart om de skal sette opp sperrer for sånt nå..

Lenke til kommentar

Når er patch scheduled for eu serverne? Ser ut til at vi må ha enGB klient. Da er det vel bare å benytte sjansen til å bytte nå som enUS ikke funker på eu serverne:/

Hvorfor har du US client anyway?

 

Hvorfor skal ikke US clienten fungere på EU og omvendt? Har blizzard sagt noe om det?

De har jo heletiden nevnt tidligere at man kan bytte rundt på hvilken server man vil spille på (region). Virker rart om de skal sette opp sperrer for sånt nå..

 

Jeg har US fordi jeg preloada med enUS installasjonsfila, men har spilt på eu serverne ved å velge region europe ingame.

Problemet er visst nå at de har hatt downtime på US serverne og patchet dem. De som hadde US klient fikk patchen installert, men siden EU serverne ikke er patchet enda får vi ikke logget på EU med US-client nå før EU også har patchet.(som antagelig er i morgen?).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Klarte å binde space til noe annet enn å skippe dialog, hva heter knappen slik at jeg får bindet den til space igjen?

Trykk Escape for å hoppe over hele samtalen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...