Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg ville kunne jeg starte et game på kill diablo i nightmare og invitert deg og du kunne fint joinet.

 

Foøvrig så finner jeg AH meget underlig.

Jeg la ut en item tile en meget lav pris for et par dager siden og fikk ikke inn så mye som et bud på den.

La den ut i dag på nesten 5 ganger prisen.

Tok ti minutter ås var den solgt.

 

Tror mye av feilen ligger i at nåt folk setter inn max buyout pris så kommer den for langt tilbake så den ikke synes.

Lenke til kommentar

Om jeg ville kunne jeg starte et game på kill diablo i nightmare og invitert deg og du kunne fint joinet.

 

Foøvrig så finner jeg AH meget underlig.

Jeg la ut en item tile en meget lav pris for et par dager siden og fikk ikke inn så mye som et bud på den.

La den ut i dag på nesten 5 ganger prisen.

Tok ti minutter ås var den solgt.

 

Tror mye av feilen ligger i at nåt folk setter inn max buyout pris så kommer den for langt tilbake så den ikke synes.

Så hva er grunnen for at du legger ut itemet på nytt med 5ganger høyere om du ikke fikk noe særlig med bud første gangen? :p

 

Uansett, jeg filterer alltid etter Max Buyout, så om du setter billig buyout så blir den nok solgt fort :p

Lenke til kommentar

Om jeg ville kunne jeg starte et game på kill diablo i nightmare og invitert deg og du kunne fint joinet.

 

Foøvrig så finner jeg AH meget underlig.

Jeg la ut en item tile en meget lav pris for et par dager siden og fikk ikke inn så mye som et bud på den.

La den ut i dag på nesten 5 ganger prisen.

Tok ti minutter ås var den solgt.

 

Tror mye av feilen ligger i at nåt folk setter inn max buyout pris så kommer den for langt tilbake så den ikke synes.

Så hva er grunnen for at du legger ut itemet på nytt med 5ganger høyere om du ikke fikk noe særlig med bud første gangen? :p

 

Uansett, jeg filterer alltid etter Max Buyout, så om du setter billig buyout så blir den nok solgt fort :p

 

Kun for å teste.

Det var en rimelig god ring hvor jeg har sett lignende gå til ca den prisen jeg satte andre gang.

Lenke til kommentar

Ikke restart client om du har US client. Da vil den connecte til US patch server, laste ned ny patch for så å koble til EU serverne som kjører den forrige patchen. Eventuelt endre "realmlist" eller patchlist i installeringsmappen til EU slik at den kobler til EU sin patch server. Virker som om jeg må vente til Amerika sine servere er good to go igjen.

 

Jeg kommer heller ikke inn samme problemet som du nevnte tidligere. Men jeg har ikke US client. Alikevell kommer jeg meg ikke inn...

Lenke til kommentar

Hva kan noe slikt som det her være verdt?

 

Rare Mojo

+ 43-44 Damage

+ 66 Int

+ 16% better MF

+ 6% Increased Crit Chance

+ 10% Increased Poison Dart Damage

 

 

Så noen lignende lå ute for 500k - 2M, de dyreste hadde bedre stats, billigste hadde dårligere.... Dvs. lå bare et par ute :-) De virker kanonbra for en WD?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...