Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du klarer ikke inferno med noe spesielt mer enn 5-7k dps, tro meg.

 

Du må stacke vitality som faen.

 

 

Problem stilling:

Du treffer en rare group med molten, vortex, fast, mortar.

Hva faen gjør du da, om du IKKE tåler å bli hitta?

 

altså, går du får å nuke ned?(med typ 50k dps)

Som skal litt til for å klare med 4-5 mobs.

 

Eller går du for å ta de rolig ned? Med typ 7k dps?

Og f.eks 70-80k hp. + at du bør ha endel life on hit.

 

Jeg begynte spillet, fra norma til slutten av å hell å stacke strength, hadde rundt 20k dps i slutten, men så begynte helvette(ikke bokstavlig talt) Men gikk til inferno i håp å nuke...Det gikk ikke bra.

 

Grunnen til at DH kan stacke KUN dexterity, er at de har muligheten til å kite...

 

Har ikke noe spesielt store kitemuligheter med Barbarian tbh.

Lenke til kommentar

post-100859-0-52246200-1338303174_thumb.png

 

Fant denne nå i dag.

Lurer litt på pris.. For av alle "Lidless Shield som ligger på AH varierer statsen VELDIG.

Noen som vet hva et skjold med de statsene jeg har på mitt kan gå for?

 

13% attack speed burde jo hjelpe på alles dps og sammen med både vit og int for survival og en del str for barbs er det jo ikke alt for dårlig sammensetning av stats?

Lenke til kommentar

Du klarer ikke inferno med noe spesielt mer enn 5-7k dps, tro meg.

 

Du må stacke vitality som faen.

 

 

Problem stilling:

Du treffer en rare group med molten, vortex, fast, mortar.

Hva faen gjør du da, om du IKKE tåler å bli hitta?

 

altså, går du får å nuke ned?(med typ 50k dps)

Som skal litt til for å klare med 4-5 mobs.

 

Eller går du for å ta de rolig ned? Med typ 7k dps?

Og f.eks 70-80k hp. + at du bør ha endel life on hit.

 

Jeg begynte spillet, fra norma til slutten av å hell å stacke strength, hadde rundt 20k dps i slutten, men så begynte helvette(ikke bokstavlig talt) Men gikk til inferno i håp å nuke...Det gikk ikke bra.

 

Grunnen til at DH kan stacke KUN dexterity, er at de har muligheten til å kite...

 

Har ikke noe spesielt store kitemuligheter med Barbarian tbh.

 

Skal si meg enig i deg, om vi snakker om Act 1, men ellers, jo barbarians kiter de og. Men du får kose deg i act 3 + når du møter på fiender med 3-5 millioner hp med hp regen og vampiric.

 

Og jeg mente seff ikke at barbs og monks skal gå i nerheten så offensive som DH, men det er hit&run som teller for melee i inferno, tviler på Blizzzard noen gang lar noen som helst klasser faktisk tanke inferno.

 

Det er null komma null problem for en barb å ha 20k+ dps uten at man blir drept på 1-3 slag, husk også at strenght gir damage reduction. Husk også at man får strenght, vitality og all resistance på samme items.

Lenke til kommentar

Strength skal du egentlig drite i :p

 

Vitality - Intelligence(Gir deg reistance, ser at du har endel resistance) - Dexterity (Dodge chance)

 

Hva er det du snakker om? 1 Str (1 armor) gir like mye protection som 1 Int (0,1 res all). Forskjellen er at Str også gir barb skade. Så nei, Str prioriteres langt over Int.

Lenke til kommentar

Absolutt, men du klarer ikke ha typ 20k dmg+70-80k hp.

 

De statsene er ingen problem å få sann sett, det er allerede barbs som har over 100k hp og har så mye DPS.

 

Første barben som slo Diablo i inferno stoppet på rundt 70k hp så gikk han all in damage når han gikk igjennom act 3 og 4, for å slå Diablo gikk han opp i 108k hp og ned til 13k dps og byttet over til Frenzy.

Lenke til kommentar

Strength skal du egentlig drite i :p

 

Vitality - Intelligence(Gir deg reistance, ser at du har endel resistance) - Dexterity (Dodge chance)

 

Hva er det du snakker om? 1 Str (1 armor) gir like mye protection som 1 Int (0,1 res all). Forskjellen er at Str også gir barb skade. Så nei, Str prioriteres langt over Int.

 

Strength gir vel damage reduction mot fysisk skade, ikke mot magic..

Intelligence gir mot magic.

Lenke til kommentar

Er i Nightmare mod nå, hva er forskjellen? Er det ikke samme story bare vanskeligere? Får jeg bedre stuff og slikt nå eller?

 

EDIT: Håper ihvertfall jeg får noe bedre våpen nå, har 222dps nå og synes det tar litt for lang tid å drepe disse jævla Risen folka!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...