Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende ***BRUK SPOILER FOR F...*** :(

 

Faen i helvete.. At det mulig.. Toppen av idioti å skrive noe sånt i denne tråden!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Skuffende ***BRUK SPOILER FOR F...*** :(

 

Faen i helvete.. At det mulig.. Toppen av idioti å skrive noe sånt i denne tråden!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

 

Hvorfor leser du i denne tråden når du kan SLAKTE villt? :dribble::green::devil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv ikke kjørt igjennom alle aktene på normal ettersom jeg har spilt litt forskjellige karakterer med forskjellige folk, men at

Diablo

er siste bossen i det spillet her er vel strengt tatt ikke noe å hyle etter vel? :p

 

Visste allerede at første gjennomspilling ender på ca level 30, så kan ikke helt skjønne ragingen.

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok til og spille mest på svarte natta....noen andre her som sannsyneligvis gjør det samme ?

 

Er alltid oppe, men kommer til og sove om dagen.

 

Men for no dritt dette med battletag altså ååååh. må jo bruke kjempe mye tid for og få den riktig, siden den bare går ann og forandre Ên gang....erlers er den permanent ! Idiotisk.

Endret av FullSpectrum
Lenke til kommentar

 

 

Jeg visste til og med før spillet kom ut at Leah ville være Diablo. Det ble laget en tråd om det på forumet til Blizzard, og han som lagde tråden gjorde en veldig god jobb med å vise hvorfor.

 

 

Da var det i sengs. Natta folkens. :)

 

Har du link? Interessert i hvordan han kom fram til det.

Lenke til kommentar

Bhaal var sistebossen i Diablo 2. Just sayin'...

 

Han var sistebossen i utvidelsen. Just saying.

 

Det vil si sistebossen i historien i Diablo 2.

 

Anyway, noen andre som har fått problemer med å holde seg innelogget? Jeg har akkurat tatt sistebossen fra betaen, men har gitt opp å spille mer i natt. Har hatt en og annen disconnect frem til nå, men uten at det har vært et problem, Men nå får jeg disconnect hele tiden. Jeg fikk disconnect tre ganger bare i den siste korridoren frem til bossen, og en disconnect midt i bosskampen. Kjipt.

 

Edit: Når jeg tenker etter kan jeg jo ta den bossen med de fire andre klassene nå, og så fortsette historien når spiller er mer stabilt. Det var lurt. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hvordan er flyten i bilde nå siden beta? Husker det så litt dårlig ut, at betaen hadde random tikking her og der å det liker jeg ikke. Er derfor jeg avbestilte Diablo III for jeg trodde fullspillet ville også slite med det samme jeg ikke klarte la være å legge merke til i betaen.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...