Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

damage, dps, stats osv. i spillet her synes jeg bare er rot hittil. Fant en ring som ga 3-6 damage nå og den gir meg 32 ekstra damage om jeg equipper den. Sikkert fordi jeg har så latterlig høy intelligence, men det er jo så vanskelig å vite hva som er hva og hva som er bra. :p

 

Og ingen steder ser man damage på skillsene som et tall. Det må man tydligvis regne ut selv basert på prosentene og damagen man får oppgitt på character screenen?

Lenke til kommentar

SPPPPOOOIIIILLLLLEEERRRR!!!!!!

 

Er det så helvetes vanskelig å bruke spoilertag!!!!

 

Beklager.

 

 

Tenkte ikke over at det var en spoiler at Diablo er bossen i et spill som heter Diablo. Noe jeg har tatt for gitt.

 

Siste boss i Diablo: Diablo

Siste boss i Diablo 2: Diablo

Siste boss i Diablo 3: ???

 

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Har hatt en økt på 3 timer nå, spilt act 1 (litt forbi der betaen slutter) og historien virker å bli interessant. Gleder meg til fortsettelsen.

Desverre er det fullt av forbanna tullinger her i tråden som absolutt SKAL spoile ting så jeg får lyst til å oppsøke dem og kjøre kaktuser opp i ræva på dem og bestemora dems. Det er ingen vits i å ødelegge for andre!!

 

Dere andre som ikke er her for å ødelegge:

Bare å fortsette å prøve å logge inn - det går til slutt skal dere se.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har klart å logge inn flere ganger på rad, og har gjort første bonus-quest. Problemet er at jeg blir disconnecta etter fem, ti minutter hver gang. Men på den annen side er det et stort fremskritt. Frem til nå har jeg nesten ikke kommet inn i det hele tatt, og nå kommer jeg inn hele tiden. Regner med det blir mer stabilt om noen timer, så i morra burde det ikke være noe problem lengre. Håper jeg. Nå blir det kveldsmat og Mythbusters, før jeg prøver igjen. Selv med utallige disconnects er det et svært bra spill. :)

Lenke til kommentar

SPPPPOOOIIIILLLLLEEERRRR!!!!!!

 

Er det så helvetes vanskelig å bruke spoilertag!!!!

 

Beklager.

 

 

Tenkte ikke over at det var en spoiler at Diablo er bossen i et spill som heter Diablo. Noe jeg har tatt for gitt.

 

Siste boss i Diablo: Diablo

Siste boss i Diablo 2: Diablo

Siste boss i Diablo 3: ???

 

 

Stemmer nok det, men i D2;lod så var det baal

 

Btw. Hvor mange er nye til D3 universet?

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

SPPPPOOOIIIILLLLLEEERRRR!!!!!!

 

Er det så helvetes vanskelig å bruke spoilertag!!!!

 

Beklager.

 

 

Tenkte ikke over at det var en spoiler at Diablo er bossen i et spill som heter Diablo. Noe jeg har tatt for gitt.

 

Siste boss i Diablo: Diablo

Siste boss i Diablo 2: Diablo

Siste boss i Diablo 3: ???

 

 

Stemmer nok det, men i D2;lod så var det baal

 

Btw. Hvor mange er nye til D3 universet?

 

 

tror alle er nye i d3 universet

Lenke til kommentar

Hehe.. Skrev litt feil. Var vel mer rettet mot diablo generelt, altså som er helt ny og som ikke har tidligere diablo

 

Har rundet Diablo 1 og 2, lest hele Sin War-trilogien og har The Kingdoms of Shadow stående i bokhyllen. Hadde også Legacy of Blood, men gav den bort fordi den var så ræva. Så ja, jeg vet et og annet om Diablo-universet. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mistet også characteren min etter at serveren stengte ned... :grumpy:

Ikke noen veldig big deal da den bare var level 6, men om dette skjer senere når jeg har fått høyere level er det jo en skikkelig "deal breaker"!

Det jeg syntes var veldig rart var at da jeg spilte gjennom andre gang med "Witch Doctor" characteren så var det vanskeligere andre gangen!?! Måtte sjekk om jeg hadde valgt "Normal" og det hadde jeg. Driver de og patcher opp med gamebalance midt i oppi dette forferdelige rotet?

Lenke til kommentar

Får fortsatt logget på, men heroen min fra tidlige i dag er borte, takk for den blizzard. Hvordan kan jeg stole på at de ikke mister heroen senere? Loginproblemer burde ikke forårsake sletting på serveren.

 

AtW

 

Det har det mest sannsynlig ikke gjort heller, du tar trolig spilt på US server og er nå logget inn på EU, eller andre veien. Eller enda verre Asia, sjekk innstillingene og bytt litt frem og tilbake og se om de plutselig dukker opp.

 

Mistet også characteren min etter at serveren stengte ned... :grumpy:

Ikke noen veldig big deal da den bare var level 6, men om dette skjer senere når jeg har fått høyere level er det jo en skikkelig "deal breaker"!

Det jeg syntes var veldig rart var at da jeg spilte gjennom andre gang med "Witch Doctor" characteren så var det vanskeligere andre gangen!?! Måtte sjekk om jeg hadde valgt "Normal" og det hadde jeg. Driver de og patcher opp med gamebalance midt i oppi dette forferdelige rotet?

 

Det har det mest sannsynlig ikke gjort heller, du tar trolig spilt på US server og er nå logget inn på EU, eller andre veien. Eller enda verre Asia, sjekk innstillingene og bytt litt frem og tilbake og se om de plutselig dukker op

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...