Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bashiok ‏ @Bashiok

We have a fix we're in the process of testing we believe could resolve some of the current EU game service issues. No ETA on its deployment.

 

Asia is currently down for maintenance, and if successful the changes made there will be extended to Americas and EU.

Lenke til kommentar

Angrer noe jævlig på at jeg ikke hørte på mitt eget råd nylig.

"vente et par uker, så begynne å spille. Slipper mye pes og errors da"

 

Men nei, nå sitter jeg her med error 37 og 75, og har ikke vært inne i spillet i det hele tatt.

Det forundrer meg at blizzard, med såpass mange store releases bak seg, ikke er istand til å forutse slike ting og ta høyde for peaks under relase.

 

Brenn i helvette blizz

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg kom inn nå

 

så dette på d3 forumet også

 

"We have a fix we're trying and as a result, you may see some improvements on being able to log in."

 

ble postet 2-3 min siden

 

 

EDIT; Fuck it, ble disconnected med en gang jeg valgte char. og trykket resume.

12 år er det ikke? faen helt utrolig det greiene her altså. og eneste blizz sier er please wait, lei av å vente

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Dere MÅ skjønne (som forklart 100 ganger før i tråden) at de ikke kan bygge om serverparken sin på grunn av en eller to dager med stor pågang. Det er pengesluk til 1000. Det er bare de første dagene flere milioner prøver å logge på likt, det gjevner seg ut etterhvert.

 

Edit: Fra en tråd jeg så på forumet. Kanskje en dette hadde vært en lur idè?

 

"In other online games which have a similar problem with the numbers logging in at the same time they have implemented a queue system (admittedly the maximum number of players during a peak period is only 400k).

This means you log in once (not repeatedly type details and spam the server) and it assigns you a place in the queue and when you are at the front of the queue it allows you to enter your details again and you sail through and into the game.

or maybe implement a 30sec cooldown timer between login attempts whether error 37 or 75 etc and that may help take a load off the server as well.

I know it is a hell of a thing to implement now but maybe an idea for the future?"

 

Du må skjønne at de selv har valgt tvungen online, og att serverkapasitet kan leies.

 

AtW

 

Enig, tviler også sterkt på at serverparken er noe som de har i nærheten. Og i 2012 kan alt leies og virtualiseres. Det burde være fullt ut dynamisk antall servere. 1 klikk så har du 10 nye servere oppe innen 1 minutt.(fullt mulig og 100% realistisk).

Og motsatt vei, 1 klikk så stenger du de 50 virtuelle serverne som er unødvendige for øyeblikket og du sparer på den totale cpu kraften. Egentlig er det kun strømmen som koster penger når du virtualiserer. Det burde heller ikke være styrt av "klikk", det burde være en enkel programvare som holder oversikt over serverkapasiteten og som starter/stopper servere kontinuerlig basert på lasten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere som har kommet inn nå? Har dere ventent når dere har komt til Retriving Hero list... ? eller har dere spamma innloginga? Kommer til Retriving Hero ....

 

Edit: Har komt inn engang nå, men heroen min som jeg spilte med tidligere kom ikke opp, måtte ha starta på nytt...så prøver og logge inn på nytt :\

Endret av Dimnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...