Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får fortsatt logget på, men heroen min fra tidlige i dag er borte, takk for den blizzard. Hvordan kan jeg stole på at de ikke mister heroen senere? Loginproblemer burde ikke forårsake sletting på serveren.

 

AtW

 

Det har det mest sannsynlig ikke gjort heller, du tar trolig spilt på US server og er nå logget inn på EU, eller andre veien. Eller enda verre Asia, sjekk innstillingene og bytt litt frem og tilbake og se om de plutselig dukker opp.

 

 

Jeg sjekket nøye at jeg var på EU tidligere i dag, da jeg så noen hadde blitt logget på feil server. Når problemet oppstod sjekket jeg det samme, i tilfelle det var byttet, EU begge gangene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Får fortsatt logget på, men heroen min fra tidlige i dag er borte, takk for den blizzard. Hvordan kan jeg stole på at de ikke mister heroen senere? Loginproblemer burde ikke forårsake sletting på serveren.

 

AtW

 

Det har det mest sannsynlig ikke gjort heller, du tar trolig spilt på US server og er nå logget inn på EU, eller andre veien. Eller enda verre Asia, sjekk innstillingene og bytt litt frem og tilbake og se om de plutselig dukker opp.

 

 

Jeg sjekket nøye at jeg var på EU tidligere i dag, da jeg så noen hadde blitt logget på feil server. Når problemet oppstod sjekket jeg det samme, i tilfelle det var byttet, EU begge gangene.

 

AtW

 

Hos meg skiftet den til american uten at jeg gjorde noe og trodde derfor jeg hadde mista charen min.

Lenke til kommentar

Hos meg skiftet den til american uten at jeg gjorde noe og trodde derfor jeg hadde mista charen min.

Ja, men det gjorde den da ikke hos meg.

 

EDIT: som en slags "bonusinfo", så prøvde jeg nå å lage en ny char, logge meg av, og på, den nye charen er der, men om jeg går på "profile", så står det jeg ikke har en "valid profile", og ikke kan jeg se noe om achievments heller.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Angrer noe jævlig på at jeg ikke hørte på mitt eget råd nylig.

"vente et par uker, så begynne å spille. Slipper mye pes og errors da"

 

Men nei, nå sitter jeg her med error 37 og 75, og har ikke vært inne i spillet i det hele tatt.

Det forundrer meg at blizzard, med såpass mange store releases bak seg, ikke er istand til å forutse slike ting og ta høyde for peaks under relase.

 

Brenn i helvette blizz

 

error 37 fikk jeg også hele tiden når jeg var koblet mot The Americas. Velg EU i region under options så kan det hende at du har en error mindre å klage over :)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Fy faen til drittunge. Jeg skal ikke spille med andre folk hvis ikke jeg vet hvem det er. Jævla amøba bare løpte på, skippet ALT av samtaler. Jeg fikk ikke med meg en bossfight og at

Deckhard Cain døde...

Og det er ille... Fy faen til forbanna drittunge.

 

uff :/ føler med deg. Gikk også med en sånn type i sta. Gikk ikke glipp av noe viktig da heldigvis

 

Skuffende at Diablo dør på lvl 30, også er det bare å starte fra starten igjen :(

 

Vitsen med å skrive det din forbanna uidiot?! ............................

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at denne tråden skal være spoilerfri... men hva ellers ville vært naturlig?

 

Endelig kommet meg til act2 nå. GUD for et fett spill sålangt! Elsker hvordan de virkelig har klart å flette masse historie/lore inn over alt, og faktisk klart å gjøre den engasjerende i motsetning til diablo 2.

Lenke til kommentar

post dps'en deres, eller "damage" inne i inventory menyen.. Vil vite om jeg har crap gear eller ikke ;)

 

127 damage på lvl 21 her som monk

 

69, lvl 16 Witch Doctor. Dog opp mot 150 når jeg bruker den ene skillen som gir en insane intelligence boost :p

Lenke til kommentar

Husker ikke hvor mye damage jeg har, men har 1100 intelligence med buffene på witch doctor lvl 24 nå. Kompisen min hadde 80dps med en legendary stav han fant, men så crafta jeg to kniver med 50 dexterity hver og da fikk han 160dps. :p

 

Tror jeg har rundt 450 dps på det meste.

 

Innså nå at jeg aldri vært mindre interessert i en story i et spill enn i Diablo 3. :p Vi skippet absolutt alt på playthroughen vår. Når jeg tenker meg om så aner jeg ikke hva Diablo 1 eller 2 handler om heller. :D

 

Bare rusher for å komme oss til nm, hell, inferno når buildene begynner å bli solide og man finner skikkelige items.

 

Var ikke fan av sistebossen på act 2 akkurat. Synes det ble litt arcade Ninja Gaiden over hele opplegget. Digget imidlertid sistebossen på act 1.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Det er jo alt for lett på normal.

Er wizard , og med en gang man lærer og lage eget utstyr så blir man jo sykt overpowered.

Som f, eks jeg gav 5 dmg . Etter crafting som ikke var så annerledens bare mere inteligense, så skadet jeg 35 og drepte alt. Tilogmed bossen forsvant med en gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...