Jeg vurderer å flytte fondssparingen min over til Nordnet. Alt er på en aksjesparekonto, og jeg skal fortsatt kjøpe de samme fondene en lang stund fremover. Prisen er noe billigere hos Nordnet.
1. Bør jeg flytte aksjesparekontoen min over til Nordnet, eller bare beholde den der den er og fortsette sparingen på en separat konto hos Nordnet?
2. Om jeg flytter kontoen over til Nordnet. Taper jeg noe på det?
Noen som har noen erfaringer eller tanker runde dette?