Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom meg til act 3 nightmare mode, men vet ikke om jeg gidder mer.

 

Synes da det var morsomt å spille igjennom første gang med storyen og sånn, men hva har jeg igjen nå? En pointless grind for gear?

 

Ser ikke helt poenget i å spillet det samme spillet 4 ganger, bare med vanskeligere utfordringer. Blir jo samme greia selv om dungeons er randomized.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Like mye/lite repetisjon i Diablo 3 som i alle MMO noen sinne lagd. Forskjellen mellom Diablo 3 og WoW er at WoW har en cooldown på hvor mye man kan gå/prøve seg på raids. Har nettopp hitta Act 3 på Nightmare selv og er ikke lei. Noe av det som driver en fremover er jo loot og at det kan droppe en helt insane item på neste boss. Har rundt 24 timer spilt på min Barbarian nå og regner med jeg vil ha det ti dobbelte om inferno faktisk er så vanskelig som Blizzard skal ha det til.

Lenke til kommentar

Kan hende det bare er at jeg har spilt alt for mye over alt for liten tid. Har sittet klistret til skjermen for det meste, bortsett fra litt IRL og søvn iblant.

 

Kanskje det blir mer moro etter en en liten pause.

 

 

Kanskje det å spille co-op kan piffe opp spilleopplevelsen? Har gjort det solo helt til nå.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Like mye/lite repetisjon i Diablo 3 som i alle MMO noen sinne lagd. Forskjellen mellom Diablo 3 og WoW er at WoW har en cooldown på hvor mye man kan gå/prøve seg på raids.

Ikke helt riktig, da det er mere content i WoW. Tenk deg hvor mye du går igjennom fra 1 - 60 i WoW, iforhold til 1 - 60 i Diablo. Men for min del er det ikke noe poeng å sammenligne de spillene.

Kommet meg til Nightmare jeg også, og er langt ifra lei. Selvom jeg såklart kunne ønske at det var mere content.

 

Og til dere som whiner om at ting blir spoilet her. Om dere er så utrolig redde for å få ting spoilet, så sitter dere ikke på ett forum og leser istedenfor å spille.

Men beklager spoileren, tenkte faktisk ikke over det når jeg skreiv det. Var ikke meningen å spoile noe som helst.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Først fikk jeg ikke spillet til riktig dag, som lovet, fordi Blizzard nektet spillbutikkene å sende ut spillet før - antagelig for å øke egne day one digitale salg hvor man tjener grovt på å overprise spillet samt at man slipper å trykke bokser, manualer, dvd'er osv.

 

Tok meg fri og fikk ikke logget meg inn hele dagen når jeg først fikk det.

 

Så står jeg opp klokken 3 på natten, spiller i èn time, så går spillet ned for maintenance. Og det er nå to timer siden...

 

Dersom jeg ikke får spille når serveren kommer opp etterpå, blir jeg PISSED.

 

EDIT: Woop, der var den faktisk oppe... kjapp dere inn før det blir kø.

Endret av Rune.4156
  • Liker 1
Lenke til kommentar

mange som klager på mengden innhold her. men om man sammenligner med D2 så virker actene lengre og fyldigere, mye mer variert og skiftene spells er det også. å grinde gear er jo også en del av opplegget, hva var det etter normal i d2 da? jo, akkurat det samme. er det en oppskrift som funker? ja!:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jau, D2 var enda mere ensformig. Det eneste alle gjorde på ladders der var å grinde samme bossene hundreogørtentusen ganger for å få "riktig" drops som de kunne selge eller trade for andre "riktige" drops, så den og den ultimate builden ble "riktig".

Hvor "riktig" defineres av noen matteluringer på nettsider som hadde regna ut nøyaktig DPS og hvilke items som var best.

 

Fordi en maxa hammerdin-spec krever akkurat det og det sverdet eller codpiecen, og hvis du ikke har nøyaktig de rette tingene blir du pwnet i PVP av de som har dem. Mye som WOW egentlig, der alle grinder samme raids og dungeons for å få riktig gear til å fortsette.

 

Grafikken var mørkere, men også ensformig. 4 hovedfargetemaer, grått, gult, grønt og hvitt, i respektive Acts,

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det har det mest sannsynlig ikke gjort heller, du tar trolig spilt på US server og er nå logget inn på EU, eller andre veien. Eller enda verre Asia, sjekk innstillingene og bytt litt frem og tilbake og se om de plutselig dukker op

Ja det kan nok stemme da jeg prøvde litt forskjellige servere fordi de var umulig å komme inn noe sted. Men jeg gikk jo ut ifra at det var datakopiering internt mellom de forskjellige regionene? Det kan da vel ikke være så teit laget at man faktisk ikke kan velge fritt uten å miste characters på den måten??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...