Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som spiller mage her?

 

Jeg liker egentlig ikke historien til denne magen her... Han virker rett og slett slem :p bryr seg ikke om noen andre. Bryr seg bare om å bli sterkere.

 

Noen andre som reagerer på dette?

Høres ut som en typisk magiker fra f.eks Dragonlance serien. Og en god del andre "verdener" og. Det kan jeg like.

 

Jeg liker ikke å være slem :p F.eks i Mass effect valgte jeg bare paragon. Men her så blir jeg påtvunget av å være den jeg er pga loren til wizard. Joa, du hjelper jo andre, men det gjør du bare for å bli sterkere(ser slik ut nå ihvertfall).

 

Wizard.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Spilte en del D1 og D2 i "gamle dager", og var litt usikker på om jeg skulle hive meg på D3. Etter å ha langet over 60 euro til Blizzard, og spilt en liten time i dag, er jeg bombesikker på at dette er blandt de beste spillene jeg prøvd på lenge. Der dønn stabilt, flyter meget bra på maskinen min, masse action, og nydelig grafikk. Kan ikke be om stort bedre underholdning enn dette!

Lenke til kommentar

Hvis dere vil ha et Diablo 3 underforum sammen med de andre mest diskuterte spillene så må dere vise deres støtte her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=1033

 

Jeg tror alle her er enige om at det trengs..

 

Snakka med en kollega av meg som har vært sykemeldt noen dager nå (ikke i forbindelse med Diablo 3), men har benyttet anledningen til å ha spilt siden release. Han er blitt level 24 og er trolig seint i Act 3.

Lenke til kommentar

skjønner ikke at folk raser igjennom spillet. Folk som er i nest siste og siste act allerede etter et halvt døgn. hvor er tiden til å nyte spillet? Jeg kommer sikkert til å bruke ukevis på første gjennomspilling. Men nå har ikke jeg mulighet til å spille mer enn 3 - 4 timer på kveldstid uansett da. Gaming som hobby + dame og unger er egentlig litt dårlig combo :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Blizzard hadde knall-hastigheter igår, jeg lastet ned 7,6gb på 45 minutter. Ble tipset i tråden her om å skru av p2p nedlastning i instillingene.
Jepp. Har en fortid fra wow så husket valget i preferences om disable/enable p2p. Funket fjell ihvertfall! Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

skjønner ikke at folk raser igjennom spillet. Folk som er i nest siste og siste act allerede etter et halvt døgn. hvor er tiden til å nyte spillet? Jeg kommer sikkert til å bruke ukevis på første gjennomspilling.

 

Kunne ikke vært mer enig...

Lenke til kommentar

skjønner ikke at folk raser igjennom spillet. Folk som er i nest siste og siste act allerede etter et halvt døgn. hvor er tiden til å nyte spillet? Jeg kommer sikkert til å bruke ukevis på første gjennomspilling. Men nå har ikke jeg mulighet til å spille mer enn 3 - 4 timer på kveldstid uansett da. Gaming som hobby + dame og unger er egentlig litt dårlig combo :p

 

Er i samma båten selv + legg til litt krevende jobb og en bikkje som skal ha oppmerksomhet i tillegg.

Må kompromisse en del med dama for å få litt dedikert spilletid av og til, men hun har hatt masse dame-kvelder hvor jeg har styrt skuta tidligere så jeg har litt plusstid å gå på..

 

Selve spillet er jo ikke så særlig langt etter det jeg har skjønt, så at folk, uten å stresse, vil komme til å runde det før uka er slutt har jeg ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Husk at du er online selv om du spiller "single" player, så du vil oppleve de samme problemene som i co-op.

 

Har ungen i morra og hele helgen, men håper å få spillt litt den 17 etter jeg har gått i toget med guttungen. Neste helg skal jeg til danmark så får vel bare prøve å presse inn noen timer her og der før den tid. Evt. ta med laptopen hvis jeg får noe dødtid.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Andre som også opplever at single player er svært ustabilt ?

Får ofte opp at jeg har blitt removed from game, lost connection pluss et par andre error koder som går igjen

ødelegger såpass mye at jeg legger det bort et par timer.

Men spillet er knall.

 

Null disconnect så langt her, virker stabilt enn så lenge.

 

En annen ting derimot, achievements, er de litt bugga? Ferdig med act 1, men ser at det er div. quests som ifølge achievement boka ikke er fulltført, men det er de jo, så må vel være et problem et sted?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...