Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Har ikke tid til å lese igjennom alt stoffet som er ute om d3, så stiller noen spm her i håp om hjelp!

 

- Vil kjøpe d3, hvor gjør jeg best det digitalt?

- Når kan jeg da starte å spille det?

- Hvordan fungerer multiplayeren (er det lett å hooke opp med venner osv?)

Kjøp det fra Battle net, tror ikke du kan kjøpe det digitalt fra andre steder. Du kan begynne å spille med en gang.

 

Ingen problemer å spille med venner, bare å legge de til i vennelista, og du kan også joine General Chat for å bli kjent med nye folk. Akkurat som MMO'er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kun kjøpe digitalt fra battle.net. Kostet 460 kr med gårsdagens kurs. Du kan laste ned, installere og spille omgående. Nedlastingen skal være på ca. 7.6 GB

 

For å spille med venner må du bare få deres battletag som er en kombinasjon av nick + et nummer. Du finner denne på battlenet (hvis du har opprettet en), og du kan finne den ingame.

 

For å spille sammen så inviter du bare folk til et party og da ser du de andre du skal spille med i "lobbyen", så starter du bare et spill, og alle kommer inn :) Nesten litt sånn som det fungerer i BF3.

Lenke til kommentar

Noen andre som spiller mage her?

 

Jeg liker egentlig ikke historien til denne magen her... Han virker rett og slett slem :p bryr seg ikke om noen andre. Bryr seg bare om å bli sterkere.

 

Noen andre som reagerer på dette?

Høres ut som en typisk magiker fra f.eks Dragonlance serien. Og en god del andre "verdener" og. Det kan jeg like.

 

Litt nerdefakta: Magikerene i Dragonlance er delt inn i tre gruppe: Hvite, sorte og røde. De hvite er snille, de sorte slemme og røde nøytrale. ;)

 

Personlig liker jeg historien til Wizard i Diablo 3. Bra at man slipper å være snill hele tiden.

Lenke til kommentar

litt nervøs for at spillet er kort, har ikke spilt altfor lenge og allerede ferdig med første act og level 15.

 

når det er sagt, cinematic etter act 1, var SWEET

 

har forøvrig bare lekt meg med monk foreløpig, og liker den svært godt, gleder meg til å leste mage, noen som har spilt mage og liker det?

 

 

 

Da har jeg komt meg til Act2. Må si siste bossen på Act1 var enkel. Jaja =) Spiller som Barbarian.

Har og merket at spillet har vært temmelig lett foreløpig, men blir bedre med playtrough nr 2

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Å si at spillet er for lett når dere spiller på Normal blir for dumt. Når dere har gått gjennom spillet en gang, er det bare å fortsette på nytt på en høyere vanskelighetsgrad (Hell, Nightmare og Inferno), lvle opp karakteren til 60, skaff achievements etc. Spillet er på ingen måte ment å være ferdig etter bare EN playthrough.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...