Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slett også alle spor av Diablo 3 betaen hvis du var med på den.

 

Sa ikke de at man kunne bare bruke beta launcheren? At de ville bare patche den slik at det funket?

 

Sletta ikke noe som helst fra betaen, funka helt greit :) fikk tatt skeleton king nå lvl 10 berseker! wuuh:)

Lenke til kommentar

Ser utrolig mange sinte poster på Reddit, men ingen her inne. Er det virkelig slik at EU-releasen fungerer sånn noenlunde ok?

 

Det funket dårlig første timen-halvannen, men når jeg først kom inn hadde jeg 50 i ping og alt gikk helt perfekt uten disconnect, spilte coop i et par timer.

Lenke til kommentar

Ser utrolig mange sinte poster på Reddit, men ingen her inne. Er det virkelig slik at EU-releasen fungerer sånn noenlunde ok?

Med tanke på antallet som prøvde å logge seg på inatt har det vel gått så knirkefritt som en launch av et slikt kaliber kan gå. Cudos til Blizzard.

Lenke til kommentar

Spilte en liten halvtime i dag morges før jobb. Kom rett inn uten noen problemer. Fin flyt i spillet og ikke noe lag, som jeg ser noen har nevnt tidligere.

 

Det vil bare bli bedre nå fremover vil jeg tro, ALLTID verst rett ved release evt. store patcher o.l.

 

Men! Synes det er utrolig kjipt at det ikke fulgte med Guest Pass på Digital Edition, Blizzard får vel mer penger fra kopier kjøpt rett fra bnet. Så nå må jeg kjøpe et ekstra eksemplar for at samboeren også får spille.

 

Bortsett fra det så er Diablo 3 helt suverent. Minner fra Diablo 2 tiden kommer tilbake og det er gøy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...