Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

http://eu.battle.net...470?page=49#965

"I don't know about you guys, but I think this game is really really dull... 'ctrl+v' 'Enter' all the time... The gameplay screen though is really nice with the burning house and all but I did expect some more...uhm... action to the game and not that the crow flapping isn't action, it just seems a bit ... boring. And I wasn't expecting a game this simple to take up all those gb's. Don't get me wrong it's a nice screen and all but I do think there are more 'advanced' Facebook games that take up less space on the Hard Drive.

I sure do hope there's a money back policy caus I think £60 is a bit steep for a game of this sort where all you can do is click on an "OK"-button on a screen..."

 

så utrolig mye usaklig sutring... klager på at et spill i 2012 tar opp "et par" Gb's og at han ikke kommer inn på første trykk.. Jaja.. må no bare venne oss til at det faktisk ikke er alle som har vært borti et online release før.

 

Hva er prisen pr GB no for tiden? 4-5 kr?!

 

 

Det er ikke usaklig sutring, <snip>

Innlegget er ironisk, henspiller på at hele spillet går på å skrive/lime inn passordet sitt og klikke OK. Ironi/sarkasme om natta fungerer tydeligvis ikke ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan D3 vil funke på en Aspire 5810T med 4 gb RAM, Intel Core 2 solo U3500 1,40 GHz og ATI mobility Radeon HD 4330?

 

Har sjekket kravene men forsto ikke mer enn at jeg ihvertfall hadde mer en nok RAM, og at 10mbit fiberlinje funker greit for nettverk.

 

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar

 

 

http://eu.battle.net...470?page=49#965

"I don't know about you guys, but I think this game is really really dull... 'ctrl+v' 'Enter' all the time... The gameplay screen though is really nice with the burning house and all but I did expect some more...uhm... action to the game and not that the crow flapping isn't action, it just seems a bit ... boring. And I wasn't expecting a game this simple to take up all those gb's. Don't get me wrong it's a nice screen and all but I do think there are more 'advanced' Facebook games that take up less space on the Hard Drive.

I sure do hope there's a money back policy caus I think £60 is a bit steep for a game of this sort where all you can do is click on an "OK"-button on a screen..."

 

så utrolig mye usaklig sutring... klager på at et spill i 2012 tar opp "et par" Gb's og at han ikke kommer inn på første trykk.. Jaja.. må no bare venne oss til at det faktisk ikke er alle som har vært borti et online release før.

 

Hva er prisen pr GB no for tiden? 4-5 kr?!

 

 

Det er ikke usaklig sutring, <snip>

Innlegget er ironisk, henspiller på at hele spillet går på å skrive/lime inn passordet sitt og klikke OK. Ironi/sarkasme om natta fungerer tydeligvis ikke ...

 

Jeg skjønner jo det. Men i det så ligger jo en kritikk mot at det er det man faktisk må gjøre, istedet for å faktisk spille, som er det man har betalt for.

 

AtW

Lenke til kommentar

Skulle mene det. Serverne brukte bare en drøy time på å stabilisere seg mellom 00.00 og 01.00 i natt. Jeg kom på 01.10 og loka litt rundt uten lagg, og de fleste andre jeg har snakket med har spilt i natt sammenhengende uten mange dc's.

 

Enig at dette var en bra utført launch.

 

(så kan de som ikke vet så mye om bedriftsøkonomi og it-struktur sutre over at serverne ikke var mangedoblet for at alle skulle få komme på samtidig ved midnatt)

 

Noen som vet hvordan D3 vil funke på en Aspire 5810T med 4 gb RAM, Intel Core 2 solo U3500 1,40 GHz og ATI mobility Radeon HD 4330?

 

Har sjekket kravene men forsto ikke mer enn at jeg ihvertfall hadde mer en nok RAM, og at 10mbit fiberlinje funker greit for nettverk.

 

På forhånd takk :-)

 

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som sitter hjemme å har muligheten til å spille nå. Er alt ålreit nå 9 timer etter launch? Er det noe poeng for meg å dra hjem fra jobb tidlig idag for å få litt ekstra spilletid?

 

Det fungerte helt utmerket når jeg logget på 05:30 i dag. Fikk 2 timer sammenhengende spilling uten noen form for venting, lag eller disconnect, før jeg til slutt måtte rive meg bort fra maskina og dra på jobb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke et singleplayerspill, eller det er det Blizzard har sagt. Vet ikke hvem av dere jeg skal tro på..

 

Sitter man alene og spiller, uten direkte kontakt med andre mennesker i spillverdenen, så er det singleplayer. Det er ganske greit å identifisere, man trenger vel ikke å tro på noe spesielt utover det.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kom inn 00:27 i går og spillte i en halvtimes tid uten problemer, litt latency lagg her og der, men ikke noen værre opplevelse enn betaen som kjørte på amerikanske servere. I motsetning til mange andre spill synes jeg Blizzard gjorde en utrolig god jobb i går med å få folk inn. Vet mange datt ut, men innen kl 1 tror jeg det var stabilt for de fleste?

 

Det er uansett aldri økonomisk forsvarlig for et selskap å investere så uhorvelig mye penger i server og linjekapasitet at de får en feilfri og glatt launch. Å sette på et køsystem og slippe folk inn gradvis og at de fleste får spillte iløpet av 1-2 timer skader ikke selskapets rykte nok til å forårsake tap. Folk har jo allerede kjøpt spillet, og etter noen timer når folk kommer inn er alt glemt.

 

Jeg var inne i dag tidlig kl. 7 og tok blacksmith questen og da spratt jeg rett inn og alt fløt helt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...