Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hvorfor i svarte er det cooldown på potions..bossfights som Wizard er vanskelig allerede på normal med så crap spells.

 

Done med act 1 med Wizard nå! Syns det er veldig enkelt på normal. Gleder meg til jeg kan begynne med hell osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som spiller mage her?

 

Jeg liker egentlig ikke historien til denne magen her... Han virker rett og slett slem :p bryr seg ikke om noen andre. Bryr seg bare om å bli sterkere.

 

Noen andre som reagerer på dette?

Høres ut som en typisk magiker fra f.eks Dragonlance serien. Og en god del andre "verdener" og. Det kan jeg like.

 

Litt nerdefakta: Magikerene i Dragonlance er delt inn i tre gruppe: Hvite, sorte og røde. De hvite er snille, de sorte slemme og røde nøytrale. ;)

 

Personlig liker jeg historien til Wizard i Diablo 3. Bra at man slipper å være snill hele tiden.

Selvfølgelig. Men med unntak av Fizban, som strengt tatt er litt mer enn bare en magiker, så heller de fleste magikere i historiene mot svart synes jeg. Dvs egentlig er de mye mer nyanserte enn hvitt, svart eller rødt. Søken etter makt hos Raistlin er ikke alltid ond, og heller ikke snill, men definitivt egoistisk. :-)

Lenke til kommentar

Hvordan angriper man med pil og bue etc.? ser det dropper blå våpen hele tiden, men kan jo bare bruke spells.

Er kun Demon Hunter som kan bruke bue. Alle klasser kan ikke bruke alt. Ta vare på alt magisk, selv om du ikke kan bruke det, senere så kan du "resirkulere" det, og lage nytt utstyr.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med Achievements? Mistet akkurat en hel haug og får ingen selv om jeg gjør det som står på achievementet. F.eks har jeg en karakter på lvl 20, men ikke achievementet.

 

Har selv problemer med Achievements har ikke fått achievement for og få blacksmithen eller for og completed Jar Of Souls eventen og diverse andre achievements

Lenke til kommentar

Hvorfor i svarte er det cooldown på potions..bossfights som Wizard er vanskelig allerede på normal med så crap spells.

 

Done med act 1 med Wizard nå! Syns det er veldig enkelt på normal. Gleder meg til jeg kan begynne med hell osv.

 

Vel, jeg begynner å bli lei av å holde inn venstre musknapp (magic missile) allerede på lvl 7. Og Benny Hill-type fighting går jo ikke som i D2, der man bare sprang rundt i ring og drakk potions hvert 5. sekund :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Selvfølgelig. Men med unntak av Fizban, som strengt tatt er litt mer enn bare en magiker, så heller de fleste magikere i historiene mot svart synes jeg. Dvs egentlig er de mye mer nyanserte enn hvitt, svart eller rødt. Søken etter makt hos Raistlin er ikke alltid ond, og heller ikke snill, men definitivt egoistisk. :-)

 

Har du lest mye Dragonlance? Jeg har en bokhylle full av DL-bøker, og kan ikke si jeg synes "de fleste" magikerene heller mot svart. Bare for å brife har jeg boken Renegade Wizards liggende her ved siden av meg, og hovedpersonen er en rød magiker. ;) Og som navnet hinter til handler det i hovedsak om magikere som Par-Salian og den gjengen der. Les også Defenders of Magic. Svært bra, skjønt rar, trilogi som handler om magi. Absolutt å anbefale.

 

Btw Fizban er ikke magiker akkurat. Og når vi først er inne på Dragonlance-magikere skal det mye til for å overgå en viss Fistandantilus. Fyren var så ond at temperaturen i rommet sank betraktelig bare han dukket opp. Nå begynner vi å snakke. :p Selv Raistlin er bare en småunge i forhold.

 

Men kanskje nok off-topic nå.

Lenke til kommentar

Hmm..dette spell-systemet. Er damage avhengig av hvilket våpen jeg har i hånda? Ser i diverse guides det står sånn "Magic missile: 110% weapon damage"..altså må jeg labbe rundt med gigantiske sverd og økser for å få mere dmg output av magic missile?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...