Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg får ikke isntallert, får feilmeldingen "An unexpected decryption error occurred". Her står det at om det fantes .Part filer så ville det ikke fungere. Det gjorde det ikke. Jeg lasta ned launcher på nytt, og den gikk gjennom filene og lastet ned det som trengtes for å bli ferdig. Nå er alle .Part filene borte, men jeg får fortsatt samme feilmelding. Hva kan være galt?

Lenke til kommentar

Jeg får ikke isntallert, får feilmeldingen "An unexpected decryption error occurred". Her står det at om det fantes .Part filer så ville det ikke fungere. Det gjorde det ikke. Jeg lasta ned launcher på nytt, og den gikk gjennom filene og lastet ned det som trengtes for å bli ferdig. Nå er alle .Part filene borte, men jeg får fortsatt samme feilmelding. Hva kan være galt?

 

Har du lasta ned den riktige launcheren?

 

http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/New_Downloaders_for_English_and_German-12_05_2012#blog

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg får ikke isntallert, får feilmeldingen "An unexpected decryption error occurred". Her står det at om det fantes .Part filer så ville det ikke fungere. Det gjorde det ikke. Jeg lasta ned launcher på nytt, og den gikk gjennom filene og lastet ned det som trengtes for å bli ferdig. Nå er alle .Part filene borte, men jeg får fortsatt samme feilmelding. Hva kan være galt?

 

Har du lasta ned den riktige launcheren?

 

http://eu.battle.net...12_05_2012#blog

Skal prøve, takk :)

Lenke til kommentar

Jeg får ikke isntallert, får feilmeldingen "An unexpected decryption error occurred". Her står det at om det fantes .Part filer så ville det ikke fungere. Det gjorde det ikke. Jeg lasta ned launcher på nytt, og den gikk gjennom filene og lastet ned det som trengtes for å bli ferdig. Nå er alle .Part filene borte, men jeg får fortsatt samme feilmelding. Hva kan være galt?

 

Har du lasta ned den riktige launcheren?

 

http://eu.battle.net...12_05_2012#blog

Skal prøve, takk :)

 

Slett også alle spor av Diablo 3 betaen hvis du var med på den.

Lenke til kommentar

Det er ikke et singleplayerspill, eller det er det Blizzard har sagt. Vet ikke hvem av dere jeg skal tro på..

 

Sitter man alene og spiller, uten direkte kontakt med andre mennesker i spillverdenen, så er det singleplayer. Det er ganske greit å identifisere, man trenger vel ikke å tro på noe spesielt utover det.

 

AtW

 

Greit. Da får du ta opp det med Blizzard som sier noe annet.

 

Hvis du og andre har en annen oppfatning av spillet enn utvikleren så får det være deres problem. Ikke spam tråden her med feilaktig informasjon når det ikke stemmer med virkeligheten. Dere kunne like gjerne kalt det et FPS..

Endret av Bjellesau Mr Gnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

 

Ingen ting fungerer. Lastet ny launcher, den lasta ned noen MB ekstra, men ingen flaks til meg.. Ser ut til at jeg må vente i noen timer til, i venten på å laste ned alt på nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Når min installer har lastet ned, så kommer det "programmet ble ikke riktig installert" eller noe, men det kommer hver gang, uansett hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

Kunne noen sendt meg ein guest key? :)

 

Eg skal hente spelet no om 10 min. Eg reknar med at alle som kjøper den fysisk i butikk for guest pass key?

Så er eg heime om litt over 2 tima :p

 

Jepp det stemmer :) hadde vert digg om du gadd å senda ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg får ikke isntallert, får feilmeldingen "An unexpected decryption error occurred". Her står det at om det fantes .Part filer så ville det ikke fungere. Det gjorde det ikke. Jeg lasta ned launcher på nytt, og den gikk gjennom filene og lastet ned det som trengtes for å bli ferdig. Nå er alle .Part filene borte, men jeg får fortsatt samme feilmelding. Hva kan være galt?

 

Har du lasta ned den riktige launcheren?

 

http://eu.battle.net...12_05_2012#blog

Skal prøve, takk :)

 

Slett også alle spor av Diablo 3 betaen hvis du var med på den.

THIS! Det funka nå, tusen takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...