Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommet til Act2, men måtte dra på jobb til kl syv. Klarte vel å logge inn ca kl 01:00. Hatt 2 disconnects i løpet av hele natten tror jeg. Men begge gangene kom jeg inn umiddelbart etterpå. Ca 40 ms ping, og ingen antydning til problemer forøvrig. Relativt smertefri lansering for meg mao :)

Lenke til kommentar

, men har funnet urimelig mye health leech for å være så tidlig i spillet. Har så vidt drikki en eneste potion.

Ja det er det verste! de er overalt. Som monk har jeg nesten ikke trengt de engang -.- håper det blir vanskeligere i act 2.

Håper det blir litt vanskeligere etterhvert, for nå er det jo bare å løpe på.

 

Ahahaha...

 

Dere kommer til å få smake ved de senere vanskelighetsgradene.

 

:D :D :D

Endret av Alex-Blackhand
Lenke til kommentar

La meg i går kl 9, for å så stå opp igjen ved midnatt. Kom på serveren litt før kl 01 og gamet til kl 05, måtte opp 06:30 for å dra på jobb nå. Lettere trøtt på kontoret nå kan man si :p. Men Act I av Diablo 3 var verdt det!!

Angående vanskelighetsgraden så syns jeg det ble merkbart vanskeligere rett etter Skeleton King, men regner med det blir enda vanskeligere etter hvert..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg kom inn med én gang jeg var ferdig å installere ca. 01.30. Hadde kun en disconnect fram til 6-tia. Det gjorde i alle fall at nattevakta gikk fort unna. Eneste ulempen var at laptopen min ikke er spesielt egnet for spill og med en snitt-fps på kanskje 15 så ble det til tider frustrerende.

Lenke til kommentar

Diablo ble tatt? Stor edderkopp? Spoiler alert, folkens!

 

 

Spoiler legges inn slik. Ikke I bold etter en tekst. Litt usikker på om du ikke kan dette med 11600 inlegg. Altså med [ spoiler ] tekst [ /spoiler ]

 

 

Med "Diablo ble tatt" regner jeg med at de mente at spillet ble rundet. Men poenget er at mange av oss ikke har spilt noe særlig, og mange har ikke spilt betaen engang. Jeg har ikke banket noen stor edderkopp, men en eller annen fjott tidligere i tråden har gjort det, og har ingen problemer med å skryte av det uten å bruke spoiler tag. Heldigvis er det ikke en stor spoiler, men jeg vet allerede hvem sistebossen i betaen og sistebossen i Act 1 er, bare fordi en og annen idiot ikke klarer å bruke spoilertag. Heldigvis er dette kun i Act 1, så det gjenstår ennå tre act's. Men husk å bruke spoiler-tag, folkens. Bare fordi dere har rundet spillet etter to, tre dager betyr det ikke at alle andre også har gjort det.

Lenke til kommentar

 

http://eu.battle.net...470?page=49#965

"I don't know about you guys, but I think this game is really really dull... 'ctrl+v' 'Enter' all the time... The gameplay screen though is really nice with the burning house and all but I did expect some more...uhm... action to the game and not that the crow flapping isn't action, it just seems a bit ... boring. And I wasn't expecting a game this simple to take up all those gb's. Don't get me wrong it's a nice screen and all but I do think there are more 'advanced' Facebook games that take up less space on the Hard Drive.

I sure do hope there's a money back policy caus I think £60 is a bit steep for a game of this sort where all you can do is click on an "OK"-button on a screen..."

 

så utrolig mye usaklig sutring... klager på at et spill i 2012 tar opp "et par" Gb's og at han ikke kommer inn på første trykk.. Jaja.. må no bare venne oss til at det faktisk ikke er alle som har vært borti et online release før.

 

Hva er prisen pr GB no for tiden? 4-5 kr?!

 

Det er ikke usaklig sutring, det er velfortjent sutring, Blizzard har valgt å desgine spillet 1. Så man må logge seg på online 2. Med lavere kapasitet enn de helt sikkert viste var nødvendig ved launch. Aktive valg tatt av de, som forårsaker problemene. De bør få kjeft, fordi en "online release" ikke er nødvendig.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...