Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja skal man logge inn med battletag? Jeg fikk opp at inloggings informasjon var gal :/ Det er vel samme som brukes på battle.net?

 

Hvis du får melding om feil login details så sjekk at du faktisk limer inn passordet ditt med ctrl+v og ikke bare en haug med stjerner.

Lenke til kommentar

Slik går det når wannabe-Diablo-spillere og randoms vil være med. Vi som spilte Diablo II Classic hver dag i mer enn 10 år må lide. :wallbash:

Har du ventet i 10 år kan du vente litt til ;)

 

Jeg har ikke ventet pga de som står for designen er ikke de samme og er langt ifra tro mot Diablo-universet. Har lave forventninger men tenker å prøve spillet og gi det en sjanse som "et nytt spill" og ikke en oppfølger. Blir omtrent som når Jonathan Mostow pisset på Terminator-franschiset ved å lage Terminator 3: Rise of the Machines. Filmen var grei nok som en popcorn-movie men det var ikke en Terminator-film. Dette er heller ikke Diablo III bortsett fra navnet.

 

Javel.. Når du har så lave forventninger til Diablo 3, hvorfor "lide" seg gjennom dette og ikke vente til det har roet seg ned litt?

 

Som en av de mest aktive gamerne i Norge de siste 25 årene så skulle det tatt seg ut om jeg skulle vente. Blir vel å spille en uke i strekk når jeg først kommer inn.

 

Edit: Jeg kom meg inn. :new_woot:

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Slik går det når wannabe-Diablo-spillere og randoms vil være med. Vi som spilte Diablo II Classic hver dag i mer enn 10 år må lide. :wallbash:

Har du ventet i 10 år kan du vente litt til ;)

 

Jeg har ikke ventet pga de som står for designen er ikke de samme og er langt ifra tro mot Diablo-universet. Har lave forventninger men tenker å prøve spillet og gi det en sjanse som "et nytt spill" og ikke en oppfølger. Blir omtrent som når Jonathan Mostow pisset på Terminator-franschiset ved å lage Terminator 3: Rise of the Machines. Filmen var grei nok som en popcorn-movie men det var ikke en Terminator-film. Dette er heller ikke Diablo III bortsett fra navnet.

 

Javel.. Når du har så lave forventninger til Diablo 3, hvorfor "lide" seg gjennom dette og ikke vente til det har roet seg ned litt?

 

Som en av de mest aktive gamerne i Norge de siste 25 årene så skulle det tatt seg ut om jeg skulle vente. Blir vel å spille en uke i strekk når jeg først kommer inn.

 

Hvor mye har du egentlig spillt? :p Og hvordan har det gått ut over sosial livet ditt generellt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...