Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Men hele poenget med Inferno var vel at vi ikke skal trenge å banke bosser hele tiden? I stedet for å ta evige, gørrkjedelige bossruns kan vi surre rundt som vi vil i hele Inferno og banke alt mulig og ha like stor sjanse til å få bra ting som vanlige bossruns i D2?

Så istedet for å drepe vanskelige bosser, så kan bare svirre rundt og drepe normale mobs og få gode items? Virker litt rart..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er noe av disse spekulasjonene i det hele tatt bekrefta? Får mine tanker om det, siden når jeg og en anna kar speedrunna skeleton king og rusha ned og knærta han fikk vi bare søppel, og lite søppel også. Første gangen vi tok han(fra level 1 og opp til han, fult beta run) droppa han masse nice stæsj.

 

Denne oppførselen var noe de implementerte etter en patch i D2 for lenge siden. For å gjøre det mer lukrativt å faktisk complete quests, og for å gjøre det mindre lukrativt å boss-farme, gjorde de det slik at første gangen du dreper bossen så får du et mye bedre loot, såkalt "quest-drop". Slik er det i D3 også, så det er kun aller første gangen du dreper bossen, men den aktuelle characteren, at du får "quest-droppet" selv om man i D3 kan gjøre questen mange ganger på nytt.

Lenke til kommentar

Noen andre med Mac som sliter med Diablo 3 betaen etter nyeste patchen? Her vil ikke engang launcher starte, den bare står og henger. Har prøvd ulike filer, men enten slutter de å svare eller så er de rett og slett "stuck". Launcheren fungerte utmerket før nyeste patchen.

 

Relativt frustrerende! Men får vel tåle det ettersom det tross alt er en beta :)

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Noen andre med Mac som sliter med Diablo 3 betaen etter nyeste patchen? Her vil ikke engang launcher starte, den bare står og henger. Har prøvd ulike filer, men enten slutter de å svare eller så er de rett og slett "stuck". Launcheren fungerte utmerket før nyeste patchen.

 

Relativt frustrerende! Men får vel tåle det ettersom det tross alt er en beta :)

Tja. Det hang litt her i Windows, men så kom den seg. Fungerer fint nå.

 

Edit: Ah Serverene er nede akkurat nå.

 

"We are continuing to work to resolve issues that developed during the deployment of Beta Patch 15. Until these issues can be resolved, the Diablo 3 beta test will be unavailable for play. We apologize for the inconvenience and will provide futher updates as they become available"

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Men hele poenget med Inferno var vel at vi ikke skal trenge å banke bosser hele tiden? I stedet for å ta evige, gørrkjedelige bossruns kan vi surre rundt som vi vil i hele Inferno og banke alt mulig og ha like stor sjanse til å få bra ting som vanlige bossruns i D2?

Ikke alt mulig, normale mobs har nok like dårlig drop rate som alltid, men å ta champions og rares skal være lukrative å gå etter, sånn at hele Inferno blir ett interessant område å (prøve å) sparke rumpe i. Uansett de prøver å gjøre noe med ensformig boss runs, men hvor stor variasjon kan det egentlig bli i en item hunt/grind? Vi får vel avvente å se til nok lvl 60 spillerne begynner å bryne seg på inferno, og se hva slags tilbakemeldinger som følger i kjølevannet.

Lenke til kommentar

Noen som kan si meg om jeg kan spille Diablo 3 på PC-en min? Den har problemer med bl.a. SW:ToR og DA:O (har kanskje 10-30 fps med alt på minimum i førstnevnte, går noe bedre med sistnevnte), men den kan kjøre WoW (med 60+ fps) på høye grafikkinnstillinger.

Endret av Xposure
Lenke til kommentar

Men hele poenget med Inferno var vel at vi ikke skal trenge å banke bosser hele tiden? I stedet for å ta evige, gørrkjedelige bossruns kan vi surre rundt som vi vil i hele Inferno og banke alt mulig og ha like stor sjanse til å få bra ting som vanlige bossruns i D2?

Så istedet for å drepe vanskelige bosser, så kan bare svirre rundt og drepe normale mobs og få gode items? Virker litt rart..

 

Det er selvsagt kun på Inferno.

 

Ikke alt mulig, normale mobs har nok like dårlig drop rate som alltid, men å ta champions og rares skal være lukrative å gå etter, sånn at hele Inferno blir ett interessant område å (prøve å) sparke rumpe i. Uansett de prøver å gjøre noe med ensformig boss runs, men hvor stor variasjon kan det egentlig bli i en item hunt/grind? Vi får vel avvente å se til nok lvl 60 spillerne begynner å bryne seg på inferno, og se hva slags tilbakemeldinger som følger i kjølevannet.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til å få D3 nå, har og prøvd i flere måneder å få tak i en D3 betakey men har hatt maks uflaks og har ikke fått tak i en.

Lurer derfor om det er noen som har en ekstra eller vet hvor det går an å få tak i en så jeg kan kose meg litt før det kommer ut? :p

Endret av Sachant
Lenke til kommentar

Henger meg på det med betakey ! Har vært med i absolutt alt av konkurranser både på gamer, diablofans og på pressfire. Hvis noen har en til overs eller vet om en som kan gis bort så hadde det vært NYDELICH. Sitter og gleder meg som en liten unge, synd at spillet kommer ut akkurat midt oppi russefeiring og eksamener men.. Man har alltids natten!

Lenke til kommentar

Jeg betalte 60$ for min beta key, men det er helt klart mye scam's ute å går ja.

Så pass på om dere vurderer å kjøpe en key!

 

Beklager men jeg kan ikke la være! Du betalte faktisk det Diablo 3 koster for å få spille beta versjonen?

 

Det er for meg ganske uforståelig at både penger sitter så løst, og at tålmodighet er så fraværende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Impliserer at $60 er mye penger.

 

Sammenliknet med det det er mest naturlig å sammenlikne med, andre spill. Så er det jo det. Men skal ikke legge meg opp i hva folk kaster bort penger på, er ikke akkurat som alle mine kjøp er fornuftige heller, og endel av de er snakk om endel mer penger i tillegg :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...