Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet nettopp ut Diablo 3 i Eyefinity (5760x1080 oppløsning over 3 skjermer). Fungerte igrunnen helt fint. Litt uvandt.

 

En av fordelene var at du kunne se monstere osv et stykke lengre enn hva du kan med én skjerm. Aner ikke om det sees på som juks?

 

Ellers kan du jo ha de forskjellige vinduene oppe på en av sidene uten at de tar opp noe viktig plass.

 

Legger opp et par screenshot i tilfelle dere er nyskjerrige på hvordan det ser ut..

 

Klikk på thumbnaile for stort bilde (5760x1080)

7465.jpg

46kei.png

46i8l.jpg

Lenke til kommentar

Hvor lang er betaen?

Den slutter når du har drept Skeleton King, man er gjerne lvl 8-9 etter en gjennomspilling. Maks level er 13, med patch 13 måtte jeg ha en del gjennomspillinger for å nå maks. Som en tommelfinger regel så tar det ca 1 time å drepe SK, men avhengig om man vil renske alt eller bare ta det aller mest nødvendige, og om man går for de mest effektive eller vil teste ut ting osv.

 

Her er ett speed run fra lvl 1 med to spillere, tar ca 18 minutter.

 

 

Lenke til kommentar

Innser nå at alle klassene er like artige... det går ikke an å ha en "main" i Diablo 3 :ohmy:

 

Men man kan jo alltids ha main 5 :w00t:

 

Jeg greier bare ikke og bestemme meg for monk eller barbar på første playtrough (med kompiser).

 

Monk: Rask, mye CC, mest utility

 

Barbar: Slår hardt, tåler deng, er rå.

 

Blizzard, Y U MAKE THIS SO HARD!?!

Lenke til kommentar

Kommer Diablo 3 til å koster per måned, slik som SWTOR og WOW?

Nei, det kommer ikke til å koste noe per måned. Du kjøper spillet og logger på med battle.net kontoen din, etter det må du bare være connected til Internett så lenge du spiller.

Lenke til kommentar

Kommer Diablo 3 til å koster per måned, slik som SWTOR og WOW?

Nei, det kommer ikke til å koste noe per måned. Du kjøper spillet og logger på med battle.net kontoen din, etter det må du bare være connected til Internett så lenge du spiller.

 

Sweet! skal vurdere som et kjøp da ;)

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Hvor er det dere kjøper key egentlig? Er det fra privatpersoner eller er det "tilgjengelig" for alle en eller annen plass?

 

Det er privatpersoner som har fått flere enn 1 key på konkurranser osv. Har en på Skype som selger key's for 100$ pr stk, han har vel 7 stk igjen tror jeg. Men personlig syntes jeg dette var for dyrt.

 

Kom heldigvis over en annen kar som solgte sin key for 60$ :thumbup:

Endret av Sending!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sendte en invite.

Mulig du må sende en gang til.. Når jeg trykket "Godta" så skjedde det ingenting.. så testet jeg den andre knappen, så kan det se ut som inviten ble avslått.. hehe.

--

 

Drepte nettopp siste bossen nå (Skeleton King?). Var igrunnen ganske lett. Har 2 hours 13mins på Gameplay på Demon Hunteren min.

 

Veldig imponert over spillet, selvom jeg skulle ønske at betaen var lengre.. Nå skal jeg bare lære meg de forskjellige skillsa, teste ut de andre heroene osv. Kan man drepe Skeleton Hero over og over igjen, så kanskje få noen gode items? Hvilket items er 'best' i betaen?

 

Gleder meg till fullversjonen :love:

Lenke til kommentar

 

 

Drepte nettopp siste bossen nå (Skeleton King?). Var igrunnen ganske lett. Har 2 hours 13mins på Gameplay på Demon Hunteren min.

 

Veldig imponert over spillet, selvom jeg skulle ønske at betaen var lengre.. Nå skal jeg bare lære meg de forskjellige skillsa, teste ut de andre heroene osv. Kan man drepe Skeleton Hero over og over igjen, så kanskje få noen gode items? Hvilket items er 'best' i betaen?

 

Gleder meg till fullversjonen :love:

 

Ikke akkurat vanskelig eller tidkrevende å fullføre betaen med tanke på at det er normal (Vanskelighetsgrad 1 av 4), samt at man kun får servert en smule av act 1. Du kan drepe skeleton king om og om igjen så ofte du vil, helt til fanden sjøl tar deg.

Når det kommer til items så dropper ikke set eller legendary våpen i betaen for øyeblikket, men alt annet som dropper er tilfeldig generert og dermed veldig random. Så det er umulig å nevne hva som er bra eller ikke, kanskje med unntak av crafted items fra Blacksmith som har vært veldig gode tidligere iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...