Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det er noen god løsning å gi alle champ/rares lik loot som bosser. Ikke hele tiden hvertfall. Det er greit at de vil ha bukt på boss-runs, men jeg synes da at det hele blir litt måfå hvis en champ pack du møter 2 min ut fra et WP skal gi like stort sjanse for loot som en boss det kanskje tar 10-20 min å komme til og som er vesentlig vanskeligere å ta. Det kan gjærne være slik i utgangspunktet, men jeg håper da inderlig at de kommer med denne MF-buffen.

 

Edit: Beta patch 15 blir rullet ut i dag med medfølgende character wipe.

 

Jeg synes det er mer merkverdig at vesentlig svakere fiender som rares/champions dropper bedre loot enn bosser, som i tillegg er vanskeligere og mer tidkrevende å nå. Nå kommer det til å ende opp med at man farmer de områdene der det spawner ettertraktede fiender i nærheten av waypoints istedet, folk vil alltid finne steder som er bedre å farme enn andre ikke lang tid etter at det er utgitt. Nå blir bosser mer som "Jaja, jeg er såpass nærme en boss så jeg kan vel likegreit denge han selv om det er liten sjangs for godis". Misforstå meg rett, jeg var ingen fan av boss runs selv men dette virker tullete i mine øyne.

 

noe komplette patchnotes å finne?

 

Ikke for patch 15 enda, hold utkikk her så får du oppdateringer når de blir tilgjengelige:

http://www.diablofans.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vesentlig svakere fiender som rares/champions

Det spørs om de er det i inferno, er kun i inferno hvor det beste utstyret blir å finne. Er vel ikke så vesentlig å snakke om de andre vanskelighetsgradene, da grinding/farming/runs vil nok mest sannsynlig kun dreie seg om inferno. Etter hva jeg har fått med meg, så har det ikke kommet veldig mye informasjon om inferno enda, annet enn hva som allerede er nevnt i innleggende over.

Og så spørs det hva "a system that actually ties the rare/champion pack kills to boss kills" betyr, om det er som det blir spekulert i over, at man bygger opp en bedre bonus på bossen ved å drepe champions og rares først.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

We will bringing the Diablo III test servers down for maintenance at approximately 18:00 Paris Time tonight for database updates and to launch the next beta patch. We anticipate that maintenance will conclude at approximately 06:00 Paris time on Saturday, March 17.

 

Due to some additional fixes going into beta patch 15, we will also be performing a character wipe. Please note that this wipe will also affect gold, items, achievements, auctions, followers, and artisans.

 

Thank you for your patience!

 

http://eu.battle.net...opic/3483871477

 

Paris time = CET, samme tidssone som vi befinner oss i.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Coll.ed. er vel ikke tilgjengelig på nettet?

Tror man kan kunn bestille Collector's Edition over nettet jo.. Er ikke helt sikker, så skal ikke si noe sikkert. Collector's Edition er ikke tilgjenglig enda, så får vente og se :)

 

Edit: Meh. trodde først serverene hadde kommet opp igjen, siden jeg kom meg inn i spillet. Får ikke logget inn tho :(

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

vesentlig svakere fiender som rares/champions

Det spørs om de er det i inferno, er kun i inferno hvor det beste utstyret blir å finne. Er vel ikke så vesentlig å snakke om de andre vanskelighetsgradene, da grinding/farming/runs vil nok mest sannsynlig kun dreie seg om inferno. Etter hva jeg har fått med meg, så har det ikke kommet veldig mye informasjon om inferno enda, annet enn hva som allerede er nevnt i innleggende over.

Og så spørs det hva "a system that actually ties the rare/champion pack kills to boss kills" betyr, om det er som det blir spekulert i over, at man bygger opp en bedre bonus på bossen ved å drepe champions og rares først.

 

Blir inferno som blir den store snakkisen ja. :) Hvis det er samme system som i D2 så vil utfordringen med rares/champions være at de har random effekter som i visse kombinasjoner kan være veldig utilgivelige, i motsetning til bosser som alltid har de samme kreftene men med mer helse. Men dette blir kun spekulasjon så klart.

Hvis man får en drop bonus fra bossen om man dreper alle champions i området rundt så blir jo egentlig ikke dette annet enn et forlenget boss run. Istedenfor å løpe rett til bossen så blir man "påtvunget" til å drepe alt rundt den først, noe jeg ikke nødvendigvis anser som moro på sikt.

Lenke til kommentar

Er noe av disse spekulasjonene i det hele tatt bekrefta? Får mine tanker om det, siden når jeg og en anna kar speedrunna skeleton king og rusha ned og knærta han fikk vi bare søppel, og lite søppel også. Første gangen vi tok han(fra level 1 og opp til han, fult beta run) droppa han masse nice stæsj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...