Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker tiden hvor jeg håpet en release før påske, så jeg kunne spille Diablo 3 med fri fra jobb. Den mannen var lykkelig uvitende om at spillet igjen ble utsatt.

 

Vil vel tippe juni release jeg også nå, hadde jo vært knall om det kom ut før været går fra inne-vær til ute-vær men er jo bare bra at de polerer det enda mer.

Er nesten helt sikker på at Diablo 3 blir som et typisk Blizzard-spill, total dominasjon av sjangeren i mange år frem i tid pga kvalitet som knuser alle andre.

 

Kan ikke helt forstå misnøyen med Path of Exile da, jeg synes det har masse interessante konsepter og underholdende gameplay. Det kommer nok til å bli spist av Diablo 3 i forhold til salg, men spillet skal jo også bli gratis å spille.

Er vel det eneste realistiske valget med Diablo 3 for dør i den sjangeren. Jeg tror fremdeles at det kan klare å få seg en hardcore fanbase som finansierer serverne.

 

Er det flere her i tråden som har spilt det og har noe meninger om Path of Exile?

Lenke til kommentar

Torchlight 2 er på gang også men heller ikke det kan måle seg med D3 regner jeg med selv om det kan bli et bra spill det også. PoE har jeg bare lest om men ikke spillet ennå men ser også ok ut.

 

D1 er jo nostalgiskt så det holder men graffiken osv idag gjör at det ikke spilles av meg. Synd egentlig. En remake av D1 hadde värt utrolig artig... en stund.

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke rundet D1 selv, men jeg må vel nesten gjøre det snart før D3 releasen :p Husker jeg prøvde det en gang for mange år siden, men da var jeg fortsatt aktiv med D2 så la det fra meg ganske fort.

 

Overse at grafikken ikke er i dagens standard. Det må unne deg den opplevelsen det er å møte the butcher igjen og finne book of the blind.

Beste bok-quote fra et spill noensinne:

 

"I can see what you see not

Vision milky then eyes rot

When you turn they will be gone

Whispering their hidden song

Then you see what cannot be

Shadows move where light should be

Out of darkness, out of mind

Cast down into the Halls of the Blind."

 

Bare husk at smale døråpningenr er din venn :p

Lenke til kommentar

Ja det er fler vanskelighetsgrader også i D1. Det kom jo en exp-pack til dette også som du må få med deg. Testet dette på min 27" skjerm med avstand på ca 80cm og det var ikke mye morro. Selvv er jeg ikke opptatt av grafikk men... dette ble litt for drøyt selv for meg. En remake av D1 med nye teksturer hadde hjulpet utrolig.

Lenke til kommentar

Hvis jeg patcha til 1.09 så ble fargene helt crazy, men 1.00 funker fint. Ah nostalgi. Bare å høre skrikene i bakgrunnen fra lvl 1 var en flashback til en bedre tid :)

Ble inspirert og gjorde det samme. Explorer.exe er synderen når det kommer til fargene.

Lagre dette i det .bat fil og start spillet med den i stedet for diablo.exe

@echo off
taskkill /f /im explorer.exe
diablo.exe
pause
start explorer.exe
exit

http://www.sevenforums.com/gaming/25654-diablo-weird-colour-fix.html

 

Syntes faktisk ikke grafikken er så ille, med tanken på alderen. Lyden er fortsatt bra. Får se om ikke det blir å slå i hjel litt av vente tiden på D3 med D1 ;)

Lenke til kommentar

Hvis jeg patcha til 1.09 så ble fargene helt crazy, men 1.00 funker fint. Ah nostalgi. Bare å høre skrikene i bakgrunnen fra lvl 1 var en flashback til en bedre tid :)

Ble inspirert og gjorde det samme. Explorer.exe er synderen når det kommer til fargene.

Lagre dette i det .bat fil og start spillet med den i stedet for diablo.exe

@echo off
taskkill /f /im explorer.exe
diablo.exe
pause
start explorer.exe
exit

http://www.sevenforums.com/gaming/25654-diablo-weird-colour-fix.html

 

Syntes faktisk ikke grafikken er så ille, med tanken på alderen. Lyden er fortsatt bra. Får se om ikke det blir å slå i hjel litt av vente tiden på D3 med D1 ;)

 

Takk for den. Det fixa det. (ikke at patchen gjør så mye viktig for meg :p )

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å ikke bruke exploitbuilds om man vil ha en utfordring da? Eller så kan man jo prøve seg på rekorder, feks speed-run-verdensrekorden, per i dag ligger den på 3 minutt og 12 sekund for å runne Diablo 1, kjør på!

 

AtW

 

Viss ein berre er ute etter eit utfordring saa er det eit alternativ, men ikkje viss ein forest og fremst vil spele D3 paa "vanleg" vis. Kva som er vanleg er no i grunnen opp til kvar enkelt, men du skjoennar kva eg meiner.

 

Det som blir ei utfordring for Blizzard blir aa lage vanskelege situasjonar som ikkje berre kan loeysast ved aa kjoepe seg litt betre utstyr paa AH. Altsaa der det er naudsynt med gode ferdigheiter baade som enkeltspelar og som eit lag. I forhold til dette er det nye skillsystemet ein god ting, sidan ein kan tilpasse skills og utstyr etter kva ein treng. D3 er og blir eit ARPG, men eg haapar det blir rom for litt taktikk inn i blandt. Bosskampane skal jo vere inspirert av WoW og Zelda, saa ein kan vel rekne med at dei blir litt meir innfloekte enn kva vi har sett tidlegare.

Lenke til kommentar

Woohooo!

 

You’ve successfully activated Diablo III Beta. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Diablo III Beta client, click the download link below.

 

JEG VANT BETA KEY! ;)

 

Første person som vant key på det her: :

 

Bare være i en irc-kanal, og når streameren dør/droppper diverse ting, så gir de ut keys ;)

Endret av karael
Lenke til kommentar

Woohooo!

 

You’ve successfully activated Diablo III Beta. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Diablo III Beta client, click the download link below.

 

JEG VANT BETA KEY! ;)

 

Første person som vant key på det her: :

 

Bare være i en irc-kanal, og når streameren dør/droppper diverse ting, så gir de ut keys ;)

 

Velkommen ombord :)

 

Masse nytt å teste nå. Interessant å se hva de som ikke har spilt før mener om beta patch 13. Selv er jeg ikke imponert over den nye skill UIn de kom med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...