Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var visst det Coming Soon! gjaldt

 

"Upset by the lengthy domain name of dealextreme.com every time you want to make a purchase? You won’t be troubled by this problem anymore. DealExtreme is going to use DX.COM as its second domain name"

 

Nå er det vel neppe url-adresse som har gjort flest "upset" vil jeg tippe, men men, verden går fremover ;)

Lenke til kommentar

Heisann. :D

 

Jeg er ute etter et spørsmål.

 

Er det noen her som har bestilt hos DealExtreme for over 200 Kr i en ordre? Tenkte på å bestille disse: Disse

 

Men hvordan er det med toll osv... Jeg tenker å sette denne i ordren. Vil jeg betale toll? Vil den bli stoppet? Evt, hvor langt tid det vil ta.

 

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar

Nå er ikke den norske tollen så nøye i utgangspunktet.Har fått 90% av alle pakker til over 200kr igjennom tollen uten problemer. Hr et par bekjente som har faktisk også fått noen ulovlige kniver og slagvåpen igjennom også.

 

(Obs: De samler på våpen, de gjør ikke gatene utrygge om natten.*)

 

Egentlig synes jeg at lovene ang fortolling burde oppdateres 200kr er en alt for liten grense. Loven ble vel satt på 70-tallet, og da var 200kr ganske mye penger. Jeg mener at grensa burde økes til 1000kr minst.

Men nå klager jeg egentlig ikke så veldig selv. Fikk en pakke med en verdi på 350kr i går som hadde sklidd igjennom tollen uten problemer.

Endret av WilliamAR
Lenke til kommentar

Nå er ikke den norske tollen så nøye i utgangspunktet.Har fått 90% av alle pakker til over 200kr igjennom tollen uten problemer. Hr et par bekjente som har faktisk også fått noen ulovlige kniver og slagvåpen igjennom også.

 

(Obs: De samler på våpen, de gjør ikke gatene utrygge om natten.*)

 

Egentlig synes jeg at lovene ang fortolling burde oppdateres 200kr er en alt for liten grense. Loven ble vel satt på 70-tallet, og da var 200kr ganske mye penger. Jeg mener at grensa burde økes til 1000kr minst.

Men nå klager jeg egentlig ikke så veldig selv. Fikk en pakke med en verdi på 350kr i går som hadde skligg igjennom tollen uten problemer.

 

Problemet er om den i tollen. :dontgetit: Betaler du F.eks. 500.- Og den blir stoppe. Mister man ikke pakken samt pengene?

Lenke til kommentar

Med tanke på fortolling så kan jeg reklamere litt for en facebook gruppe.

Øk 200-kronersgrensen for moms og toll på pakker fra utlandet NÅ!

 

Ellers så er jeg også stor fornøyd med alle mine kjøpte produkter på DX.

Kjøpte akkurat Bluetooth Handsfree, og er strålende fornøyd med den.

Men laderen som fulgte med hadde en US plug, så jeg får ikke ladet den, måtte derfor bestille en sånn converter fra US til EU plug.

Vet de har slike plugger på Clas og Biltema også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...