Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Fikk alt mitt i dag! Er storfornøyd! Så nå blir de mer bestillinger :D

Ikke for å ødelegge stemmningen, men bara vent, det begynner snart å ramle fra hverandre ;)

 

Har til dags dato ikke mottatt noe i en pakke som enten er defekt eller blir det i løpet av kort tid, eller bare fungerer sånn halveis.

 

Forbanna møkkasjappe. Synd det ikke finnes en mellomting mht. pris/kvalitet der ute(?) betaler heller litt mer, hvis kvaliteten er noe bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Clas ohlson?

jau, de er jo greie på en del.

 

Feks. klokke-batteriene fra DX holder knapt 3 mnd., mens kjøper du et Varta batteri (kr.25) på claser'n så varer det i allefall drøye året.

 

Da hjelper det ikke om man får 10 stk. fra DX for $2, siden de fleste helst vil unngå å gjøre den "indre-kirurgiske" jobben for ofte.

 

Men nå tenkte jeg først og fremst på utenlandske webshopper med hakket høyere kvalitet vs DX, hvis det finnes noen

Lenke til kommentar

Har sett ting på Clas Ohlson og lignende butikker som garantert er fra samme fabrikk som på DX (det er selvfølgelig ikke blant de beste produktene clas kan tilby).

Og ifølge tallene dine koster det bare 4kr året for batterier fra dx, imotsetning til 25kr året fra clas. Om du gidder å bytte. Og vente på batteriene. :p

 

Du finner lett det samme produktet som DX har på eBay btw, iblant både billigere og raskere.

Lenke til kommentar

Vel, kjøper man 5 Varta cell-button batterier på Clas, så blir stk. pris 19,80 og det holder drøye året (kanskje halvannet år)

 

Men som sagt hovedgrunnen (min) er å unngå å tukle med klokkene (fare for riper og at du bøyer/ødelegger noe, pluss der hvor det er pakninger osv)

 

Er du i tillegg utnevnt som familien & venners urmaker, skal jeg love deg du etterhvert får disse simple 3. mnd batteriene fra DX langt opp i halsen :D

Lenke til kommentar

Den I love lolita skulle jeg prøvd selge bare som en utfordring hehe.

 

De jeg fikk er house MD, big bang theory, dota,starcraft,diablo etc

Passet på ta ting jeg ville ha, ville jo være synd bare kaste de etter sett på de ;)

 

Sist fikk jeg 5forskjellige av de billig android tabletsene, men de tålte såpass lite at passe uaktuelt skulle selge de...

Men hva forventer man egentlig for sånn 20-30$ hehe

 

t-shortene/hoodies ligger på 6-9$ stk med dropship frakt, kvaliteten var bra så der ser jeg potensiale.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

yay :new_woot:

DX tar over forumet også nå :p

 

vel får si at jeg digger siden, men husk at det er en kinasjappe, ikke forvent all verdens kvalitet.

 

men det er så sykt billig da.

mye kule gadshets der inne.

det eneste negative er leveringstid tror jeg.

bra kundesuport har de også.

 

til deg som ville bestille vifter fra dem, husk og kjøpe høy hastighets vifter hvis de har, de andre er svake(men de virker)

kjøpte vifter til julegave for brur mi, en svart 80 mm og en blank 120 med 4 farga ledlights. ser morsome ut inni pcen.

 

edit. kutta ned på linjene, man burde kanskje ikke skrive så lange innlegg når men er drittrøtt

Endret av mr-hockey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...