Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Rustfritt stål er ikke magnetisk.

Rustfritt stål kan være magnetisk så der tar du feil..

Det finnes minst et tusentall ulike typer rustfritt stål og mange av disse er magnetiske i varierende grad..

Er det snakk om syrefast stål så er ikke det magnetisk men det er mye dyrere enn rustfritt stål..

 

Tuppen på den temp. målerer er nok forkromet,ser sånn ut på bildet..

 

Det har du rett i, men rustfritt stål som er brukt til de mest vanlige tingene er ikke magnetisk, såkalt Austenittisk rustfritt stål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kordan er det med ting som ikkje er på lager / backorder?

 

Kjem det aldri på lager igjen?

Kordan skal man gå fram for å få pengene tilbake / bruke dei på noke anna.

har 2 stk lommelykt til ca 200 kvar til gode der.

Ser nå på den eine at den er Partial Shippment....

 

Great! dei har sendt fra flat til rund plugg strøm adaptern!

 

edit:

 

Fant ut det med å få ut penga... snodig løysing, men men...

 

A staff has added a solution to your request.

Dear customer,

 

We apologize for our late reply.

 

I kept $10.2 as store credit for defective items.You have total $47.72 now.

 

If you want to use your store credits, please follow the steps below:

 

1) You make an order paying a cheap item and fulfill the payment

2) You contact us and tell us the new order ID and the old order ID where your store credits were coming. Meanwhile you may tell us which items that you would like us to add to the new order.

3) We will add the items for free and arrange the shipment for you.

 

And if necessary we can also refund you the amount of your credits in the new order.

 

Thanks for your patience and support with DX.I'm closing this ticket now.Please feel free to contact us again if you have any further questions later, we're always here for you.

 

Best regards

Maye

Endret av rvenes
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte noen ting hos DX for rundt en uke siden. Bestilte ganske mye, så fordelte det på to ordre.

 

På ordrene står det Partial Shippment. Har de ikke sendt hele ordren, eller sender de litt og litt etterhvert som de får inn på lager?

 

Eit tips er å bestille alt i separate pakker.

Då blir ikkje 1 ting forsinka av 1 anna ting.

 

Også lurt å ikkje komme over 200 kr grensa.

 

Partial shippment betyr at dei har sendt deler av det ja.

Du kan logge inn på dx å sjå kva dei har sendt for noko.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte noen ting hos DX for rundt en uke siden. Bestilte ganske mye, så fordelte det på to ordre.

 

På ordrene står det Partial Shippment. Har de ikke sendt hele ordren, eller sender de litt og litt etterhvert som de får inn på lager?

 

Eit tips er å bestille alt i separate pakker.

Då blir ikkje 1 ting forsinka av 1 anna ting.

Kjempesmart hvis du vil at de skal øke prisene!

Lenke til kommentar

Vil vel ikke bli serlig dyrere ? Er nesten sikker på at DX betaler per pall og ikke per pakke.

Man skal bare ha et lite fnugg av logikk for å se at hvis flesteparten bestilte en pakke pr dings, så vil antall pakker og dermed volumet av pakker mangedobles.

 

Da er det vel ikke usannsynlig at prisen på frakt går opp (tilbud og etterspørsel) eller at leveringstiden blir lenger. Eller kanskje mest sannsynlig begge deler.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte noen ting hos DX for rundt en uke siden. Bestilte ganske mye, så fordelte det på to ordre.

 

På ordrene står det Partial Shippment. Har de ikke sendt hele ordren, eller sender de litt og litt etterhvert som de får inn på lager?

 

Eit tips er å bestille alt i separate pakker.

Då blir ikkje 1 ting forsinka av 1 anna ting.

Kjempesmart hvis du vil at de skal øke prisene!

 

Da kan du bestille mange ting i 1 pakke, så kan eg ta 1 ting pr pakke, så blir det sånn ca jamt.

Du kan vente på pakkene, og eg kan få dei med "ein gang".

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå ventet nesten 2 uker på noen øretelefoner som er utgått? Trykker jeg inn på de jeg har kjøpt står det "the page or product could not be found". Har stått på Backorder hele tiden? Skal jeg smøre meg med ennå mer tålmodighet, eller skal jeg ta kontakt med dem?

 

En annen order jeg lå inn med 6 varer i står det at 1 av tingene er sendt. Og resten av de 5 tingene er tydeligvis ikke på lager. Faktisk er en av tingene i den ordren også utgått.

 

Har ikke så mye erfaring med DX, første gangen jeg bestiller derfra. :)

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Kan noen linke meg til en side der man oppnår kontakt med kundeservicen? Har forsøkt å kontakte deres kundeservice gjennom et skjema jeg fant et eller annet sted men fortsatt ikke fått svar etter ca en uke.

 

Har bestilt dette produktet for et par uker siden men ordren står fortsatt som «backorder» selv om varen oppgis som å være på lager. Er dette vanlig?

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har opplevd VELDIG lang leveringstid hos DealExtreme de siste månedene? Hadde en bestilling inne noen måneder før jul, og denne hadde ikke jeg først i postkassen halvannen måned etter bestilling. Nå venter jeg på en ny bestilling, denne har nå brukt snart tre uker.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har opplevd VELDIG lang leveringstid hos DealExtreme de siste månedene? Hadde en bestilling inne noen måneder før jul, og denne hadde ikke jeg først i postkassen halvannen måned etter bestilling. Nå venter jeg på en ny bestilling, denne har nå brukt snart tre uker.

 

Ja enig i det tok veldig lang tid nå, har bestilt noe for ca 2mnd siden har ikke sett noe til det, og har sendt purring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...