Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Var produktet du har kjøpt så viktig for deg å få med en gang, burde du ha handlet en annen plass. Det aller meste de selger, kan kjøpes på eBay til tilsvarende pris.

 

Kjøpte bl.a ekstra batteri til Nexus S telefonen, var litt viktig siden jeg skal vandre plasser uten tilgang til strøm. Kostet 8 dollar, men kan sikkert få kjøpt det på Elkjøp til 100 dollar - visst elkjøp tar imot dollar da, det er jeg litt usikker på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det slik at man ikke får noen mail om/når varene blir sendt?

 

Jo tror det, jeg fikk mail 15.nov om at varene var sendt. Men på sporingsnummeret viste det seg at det faktisk ikke ble sendt avgårde med Hong Kong posten før 20.november.

 

Men kan jo hende DX mente at dem hadde sendt varene ut av huset sitt - og at det tok dem 5 dager med kjøring før dem kom frem til postkontoret.

 

DX sender e-post når dei sender varene frå seg til Hong Kong Post, akkurat som nettbutikkar i Noreg gjer. Kvifor skal dei vente med å varsle deg? Dei kan ikkje påverke handsamingstida ved Hong Kong Post uansett. Hong Kong Post handterar litt meir post enn Ulvik Post i Butikk, difor tek det litt lenger tid enn det du er vane med - akkurat som at alt anna ved handelen er betre, og kostar meir, om du kjøper i Noreg.

Lenke til kommentar

Er det slik at man ikke får noen mail om/når varene blir sendt?

 

Jo tror det, jeg fikk mail 15.nov om at varene var sendt. Men på sporingsnummeret viste det seg at det faktisk ikke ble sendt avgårde med Hong Kong posten før 20.november.

 

Men kan jo hende DX mente at dem hadde sendt varene ut av huset sitt - og at det tok dem 5 dager med kjøring før dem kom frem til postkontoret.

 

DX sender e-post når dei sender varene frå seg til Hong Kong Post, akkurat som nettbutikkar i Noreg gjer. Kvifor skal dei vente med å varsle deg? Dei kan ikkje påverke handsamingstida ved Hong Kong Post uansett. Hong Kong Post handterar litt meir post enn Ulvik Post i Butikk, difor tek det litt lenger tid enn det du er vane med - akkurat som at alt anna ved handelen er betre, og kostar meir, om du kjøper i Noreg.

 

Takk for det, da forstår jeg! Trodde pakken var sendt med posten 15.november - men når det er en "flaskehals" i posten som gjør at den kan bli liggende en stund på postkontoret før den blir sendt videre, så er jo ikke det DX sin feil - like greit, fordi dem har jo nok "flaskehalser" innad i sitt eget system lol!

Lenke til kommentar

Syns du skal kjøpe en 1 dollars vare fra begge stedene (dx og buycoins) og se hvilken som kommer frem først, i den 4 måneders perioden du er i Norge siden du ikke kan ta imot varer mesteparten av året. Skulle jo bare mangle.

 

Jeg vet buycoins er raske, så trenger ikke sjekke noe der. *Kremt*DX derimot lol!

Jeg har da ingen sted sagt at jeg mesteparten av året ikke kan ta imot varer, har jeg vel? Isåfall vis meg hvor jeg eventuellt har sagt det!

Lenke til kommentar

Er det slik at man ikke får noen mail om/når varene blir sendt?

 

Jo tror det, jeg fikk mail 15.nov om at varene var sendt. Men på sporingsnummeret viste det seg at det faktisk ikke ble sendt avgårde med Hong Kong posten før 20.november.

 

Men kan jo hende DX mente at dem hadde sendt varene ut av huset sitt - og at det tok dem 5 dager med kjøring før dem kom frem til postkontoret.

 

DX sender e-post når dei sender varene frå seg til Hong Kong Post, akkurat som nettbutikkar i Noreg gjer. Kvifor skal dei vente med å varsle deg? Dei kan ikkje påverke handsamingstida ved Hong Kong Post uansett. Hong Kong Post handterar litt meir post enn Ulvik Post i Butikk, difor tek det litt lenger tid enn det du er vane med - akkurat som at alt anna ved handelen er betre, og kostar meir, om du kjøper i Noreg.

 

Hmm... bestilte noen kabler for et par uker siden, fikk konfirmasjonsmail, og etter det har jeg ikke hørt noe.

Lenke til kommentar

Fikk du konfirmasjonsmail? Så hyggelig av dem! :D

 

Jepp, og som du ser fyren over her skriver, det er korrekt norsk.

 

 

Hvor ser jeg status, forresten?

 

 

Edit: Sjekket mail, bestilte 9. november. Søkte på order no. uten å finne noe. Sjekka nettbank, de fikk penga.

 

Misfornøyd nå.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Fikk du konfirmasjonsmail? Så hyggelig av dem! :D

 

Jepp, og som du ser fyren over her skriver, det er korrekt norsk.

 

 

Hvor ser jeg status, forresten?

 

 

Edit: Sjekket mail, bestilte 9. november. Søkte på order no. uten å finne noe. Sjekka nettbank, de fikk penga.

 

Misfornøyd nå.

 

http://www.dealextreme.com/accounts/

 

Der fyller du ut ordernummer og epost

Lenke til kommentar

Pakkene mine har tatt alt fra to uker til fire måneder, så det varierer veldig.

Men jeg tipper at det normalt tar litt under en måned.

 

Takk for hjelpen, er ikke det slik at når man kjøper noe med over 200.- kr så må det igjennom toll? Nå er det bare snakk om 70-. Kr.

 

Bestilte tidligere enn laser. Den kom etter 2 uker ca. Så får håpe det kommer straks :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...