Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg har faktisk kjøpt dårlige produkter på nytt flere ganger fordi det var så utrolig mye billigere enn å kjøpe et kvalitetsprodukt. Et eksempel er nuppefjerneren deres. Trasig kvalitet, men med en varighet på 1 år så får jeg 5 års forbruk for samme pris om én "skikkelig" en fra Clas olsson.

 

Jeg bestilte også 3 minnekortlesere for å være sikker på at jeg fikk minst en som fungerte bra. To av de tre fungerte bra. Den siste fungerte såvidt (utrolig treg).

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg har nuppefjernet fire gensere, tre av dem brukte jeg lite før nuppefjerningen fordi de var lite pene. De fikk nytt liv takket være deal extreme. :wee: Og den fungerer like fint fortsatt, selv om den henger litt dårlig sammen. (lobeholderen og batterilokket detter av lettere enn lokket, selv om det er sistnevnte man skal ha av ved hver bruk) Langt bedre enn den mamma kjøpte for 169 i den lokale sybutikken. :p

Lenke til kommentar

Jeg har nuppefjernet fire gensere, tre av dem brukte jeg lite før nuppefjerningen fordi de var lite pene. De fikk nytt liv takket være deal extreme. :wee: Og den fungerer like fint fortsatt, selv om den henger litt dårlig sammen. (lobeholderen og batterilokket detter av lettere enn lokket, selv om det er sistnevnte man skal ha av ved hver bruk) Langt bedre enn den mamma kjøpte for 169 i den lokale sybutikken. :p

*host*gaffatape*host*

Lenke til kommentar

Det er mye piratminnekort i Kina med mye dårligere holdbarhet enn originalene. Det hender også at kortene ikke har den kapasiteten som oppgis. Jeg ville altså styrt unna minnekortene på DX.

 

Jeg stoler derimot mye mer på det britiske nettstedet www.mymemory.co.uk

De selger blant annet Kingston 16 GB microSDHC Class 2 til 20 pund + 2 pund frakt. Altså rundt 200 kr helt hjem i postkassa. (Det går under tollgrensa). Et annet eksempel er Kingston 8 GB class 4 til 12 pund (ca 130 kr inkludert frakt).

Lenke til kommentar

Selv har jeg kjøpt http://www.focalprice.com/MF093B/8GB_Kingston_Class4_MicroSDHC_TF_Card_8G.html uten å hatt problemer med det.

 

Skal man kjøpe, bør man gå for kjente merkevarer f.eks kingston, sandisk etc.

 

Alt annet, bør man være forsiktig med, spessielt til bruk i utendørs, man må ta backup uansett da.

 

Hva mener dere om:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45939

 

Billig USB3 kabinett, men holder det mål? Eller er sata 150 raskere? I generielt bruk?

Lenke til kommentar
Et annet eksempel er Kingston 8 GB class 4 til 12 pund (ca 130 kr inkludert frakt).

Selv har jeg kjøpt http://www.focalprice.com/MF093B/8GB_Kingston_Class4_MicroSDHC_TF_Card_8G.html uten å hatt problemer med det.

12 pund = 113 kr

20 dollar = 117 kr

Angivelig samme kort, men jeg ville stolt mer på at kortet fra England er ekte enn det fra Hong Kong. Frakt fra England kommer riktignok på 2 pund (ca 17 kr) i tillegg, men da får man også kortet på 5 dager i stedet for en plass mellom 10 og 40 dager avhengig av flaks. Sist jeg bestilte fra Mymemory tok det 5 dager fra Jersy til Tromsø. Det er kjappere enn posten klarer å frakte fra Sandefjord til Tromsø.

 

Hva mener dere om:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45939

 

Billig USB3 kabinett, men holder det mål? Eller er sata 150 raskere? I generelt bruk?

SATA-150 gir raskere responstider.

 

SATa-150 klarer i praksis en båndbredde tett opp mot 150 MB/s. Jeg har ikke sett noen båndbreddetester på USB 3.0 ennå, men den skal klare langt større båndbredde i både teori og praksis. Men hva er vitsen når ingen harddisker per i dag klarer mer enn 150 MB/s likevel?

Lenke til kommentar
Når vi er inne på lyspærer: Kjøpte 4 stykk GU10 20W klar halogen på Biltema idag. 1 pære har allerede tatt kveld.

Det er for dårlig! Nå får du sjansen til å prøve ut reklamasjon på lyspærer hos Biltema. Lyspærer skal holde mye lengre enn det og det er en klinkende klar reklamasjonssak. Det spørs bare hvor vanskelige Biltema vil være. Gi gjerne tilbakemelding her i tråden om du gidder å prøve.

 

Bare en liten oppdatering. Pære nummer 2 av 4 røyk her om dagen så nå gir jeg opp disse drittpærene fra Biltema. Skal levere de tilbake neste gang jeg er innom der. Fant Osram 20W på Europris til 50 spenn for 2. Helt grei pris. De lyser klarere og bedre/sterkere (har to Osram og to Biltema i samme lampe) enda de har lik watt.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at Biltema kan være litt vansklige. Det er for dem veldig vanskelig å sjekke at du som forbruker har behandlet dem riktig, og at det faktisk er pærer du har kjøpt nylig og ikke noen gamle du bare vil bytte gratis.

Riktignok kan det nok være de er mye mer velvillige så lenge du har original forpakning og kvittering.

 

Selger lyspærer på jobb selv, og ser mye rart. Vi selger 3 x gu10 for 49,50,- btw. :p

 

 

Kan også legge til at noen steder er det helt umulig å holde de gu10-pærene i live. Har dessverre kjøpt lamper til det her, og hender de går veldig fort, uavhenglig av hvor pærene er fra. Lurer på om det har litt med at vi er relativt nærme en transformator, og pærene ikke er så tolerante ovenfor litt annen spenning(?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...