Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kanskje valgt feil type - det står 110-220V på den, kan jo hende det blir litt kort levetid på denne :ohmy:

Min slik pære har fungert utmerket et halvt år. :)

 

Ok, det hørtes jo bra ut :thumbup:

 

 

En smule harry denne dingsen - men det liker vi jo :love:

 

Har blitt 18 for litt siden og skaffet meg Visa kort. Lurte bare på om det er lurt å registrer seg på paypal og bruke det, eller går det bare like greit å betale rett med korte?

 

edit: mens jeg er igang, er det noen flere netshops som kan anbefales? Takk.

 

Jeg har bare brukt Paypal på DX i alle år og er fornøyd med det.

 

Selv bruker jeg stort sett bare DX og Ebay for kule dingser :yes:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

selv har jeg http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35288 helt greie pærer egentlig.

 

Gir grei nok lys, men er ikke på mange watt, så skal man ha dimbare pærer med litt effekt så er halogen langt billigere og bedre.

 

Er man som meg, mere opptatt av strømforburk så er LED tingen, kan brukes i flere år uten å ryke. Blir neppe varmere en 30 grader. Tror også LED tåler utendørs bruk.

 

Men sparepærer og halogen knuses nok av tempratur forandring. Fra 50 grader til -20 på få sekunder er neppe bra.

 

Angående sending varerer det fra om varen er på lager eller ikke, hvis den er på lager kan det ta 3-4 dager, men er varen ikke på lager, kan det ta 1-10 uker hvis du er uheldig.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Bestillte SKU.43594 14. September, men har stått på "Waiting for supplier" siden det... Kommer den noen gang til å bli shipped?

 

Å faen, har bestillt en del saker selv for 20 dollar, og ser jo nå at de ikke har sendt plekteerne mine, lawl. Kan tenkes at de ikke er på lager .. Men DX er jo slik at de ALDRI sender alle varene samlet, det er så døvt.

 

Det er feil når man får mail om at pakka er sendt, den er ikke det. Hvis man går inn på tracking siden til Hong Kong Post greia så står det at de sender pakka 4 dager etter man har fått beskjed om at den er sendt eks. i mitt tileffelle:

Mail om at pakka er sendt: 24 Septemer.

Hong Kong Post: The item (..) will leave Hong Kong for its destination on 28-Sep-2010

Lenke til kommentar

DX og HK post er ikke samme bedrift. Når du sender en pakke leverer du den til Posten Norge. Om Posten Norge har juletrefest rundt pakken din i 9 år før de sender den videre betyr ikke at du ikke har sendt den. DX har sikkert en avtale med HK post om henting av pakker hos dem. Når HK post har hentet pakken hos DX er den per definisjon sendt. Det vil si, på vei til deg. Vil du ikke at pakken skal ligge på flyplassen i HK noen dager før den får plass på et fly til Europa velger du expressforsendelse og krysser fingrene.

Lenke til kommentar

DX og HK post er ikke samme bedrift. Når du sender en pakke leverer du den til Posten Norge. Om Posten Norge har juletrefest rundt pakken din i 9 år før de sender den videre betyr ikke at du ikke har sendt den. DX har sikkert en avtale med HK post om henting av pakker hos dem. Når HK post har hentet pakken hos DX er den per definisjon sendt. Det vil si, på vei til deg. Vil du ikke at pakken skal ligge på flyplassen i HK noen dager før den får plass på et fly til Europa velger du expressforsendelse og krysser fingrene.

Å kalle en pakke sendt 4 dager før den blir sendt som sendt blir som å kalle at du har reist på ferie 4 dager før avreise.

Lenke til kommentar

DX og HK post er ikke samme bedrift. Når du sender en pakke leverer du den til Posten Norge. Om Posten Norge har juletrefest rundt pakken din i 9 år før de sender den videre betyr ikke at du ikke har sendt den. DX har sikkert en avtale med HK post om henting av pakker hos dem. Når HK post har hentet pakken hos DX er den per definisjon sendt. Det vil si, på vei til deg. Vil du ikke at pakken skal ligge på flyplassen i HK noen dager før den får plass på et fly til Europa velger du expressforsendelse og krysser fingrene.

Å kalle en pakke sendt 4 dager før den blir sendt som sendt blir som å kalle at du har reist på ferie 4 dager før avreise.

 

Hva med å lese hva jeg skriver og forstå det før du svarer? Du skriver som om du ikke har lest og forstått noen verdens ting.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med sikkerhet og disse ledpærene da? De står jo ubevoktet og er koblet til 230V. Kunne vært veldig aktuelt her i gangen, men da må de gi like godt lys som to halogen 40W, og helst ikke alt for kaldt lys. Det står på varmekabler i gangen året rundt (kjellerleilighet), og det kan faktisk fort bli for varmt.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Når vi er inne på lyspærer: Kjøpte 4 stykk GU10 20W klar halogen på Biltema idag. 1 pære har allerede tatt kveld.

Det er for dårlig! Nå får du sjansen til å prøve ut reklamasjon på lyspærer hos Biltema. Lyspærer skal holde mye lengre enn det og det er en klinkende klar reklamasjonssak. Det spørs bare hvor vanskelige Biltema vil være. Gi gjerne tilbakemelding her i tråden om du gidder å prøve.

Lenke til kommentar

Jaja, tar med kvittering og pære neste gang jeg drar dit. Tror ikke det blir noe problem egentlig. Har byttet ting der før som jeg ikke skulle ha dog. De har jo 14 dagers åpent kjøp :) Dato på kvittering og defekt pære så ser man jo fort at den ikke har vart så lenge den bør. Kjøpte vanlig glødepære (Terra(?)) på Coop Prix en gang også hvor begge pærene blinket veldig og så sa poff etter noen minutter. Så det kan skje alle. Fikk nye pærer der også.

Lenke til kommentar
Det er feil når man får mail om at pakka er sendt, den er ikke det. Hvis man går inn på tracking siden til Hong Kong Post greia så står det at de sender pakka 4 dager etter man har fått beskjed om at den er sendt eks. i mitt tileffelle:

Mail om at pakka er sendt: 24 Septemer.

Hong Kong Post: The item (..) will leave Hong Kong for its destination on 28-Sep-2010

 

Når det står at pakken er sendt på dealextreme, er pakken på vei til deg. Den ligger som ofte en stund hos hong kong post før den blir registert og før den blir lagt på et fly. Du var heldig med tiden det tok.

 

Blir ikke feil i det hele tatt.

Endret av dotten☻
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...