Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner godt at Biltema kan være litt vansklige. Det er for dem veldig vanskelig å sjekke at du som forbruker har behandlet dem riktig, og at det faktisk er pærer du har kjøpt nylig og ikke noen gamle du bare vil bytte gratis.

Riktignok kan det nok være de er mye mer velvillige så lenge du har original forpakning og kvittering.

 

Selger lyspærer på jobb selv, og ser mye rart. Vi selger 3 x gu10 for 49,50,- btw. :p

 

 

Kan også legge til at noen steder er det helt umulig å holde de gu10-pærene i live. Har dessverre kjøpt lamper til det her, og hender de går veldig fort, uavhenglig av hvor pærene er fra. Lurer på om det har litt med at vi er relativt nærme en transformator, og pærene ikke er så tolerante ovenfor litt annen spenning(?)

Har 100m luft strekk fra trafoen her jeg bor(flett ny trafo da lynet tok den gamle) og sliter med gu10 pærer,men merker det er stor forskjell på di forskjellige merkene,best erfaring har jeg med sylvia,biltema pærene holder ikke mange ukene..

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp en Android Tablet fra DX.

 

Hvordan er det med toll betalingen, betaler jeg tollen nede på posten eller får jeg en giro i posten?

 

Vanligvis får du et brev der Posten sier de har mottatt en sending som er antatt tollpliktig, og så betaler du inn det Posten krever. Verre er det ikke. Du skal kun betale moms og dette gebyret Posten skal ha for egentlig bare å motta pakken. Ack.

 

Vareverdi i NOK * 0,25 + 106 NOK = summen du må ut med til Posten

Vareverdi i NOK * 1,25 + 106 NOK = totalsum

 

 

Edit:

 

Du betaler på posten når du henter pakka.

 

Det er såpass lenge siden jeg betalte moms på utenlandskjøp selv, så det stemmer sikkert at du kan gjøre det slik ^.

Endret av Lch
Lenke til kommentar

Skjønner godt at Biltema kan være litt vansklige. Det er for dem veldig vanskelig å sjekke at du som forbruker har behandlet dem riktig, og at det faktisk er pærer du har kjøpt nylig og ikke noen gamle du bare vil bytte gratis.

Riktignok kan det nok være de er mye mer velvillige så lenge du har original forpakning og kvittering.

 

Selger lyspærer på jobb selv, og ser mye rart. Vi selger 3 x gu10 for 49,50,- btw. :p

 

 

Kan også legge til at noen steder er det helt umulig å holde de gu10-pærene i live. Har dessverre kjøpt lamper til det her, og hender de går veldig fort, uavhenglig av hvor pærene er fra. Lurer på om det har litt med at vi er relativt nærme en transformator, og pærene ikke er så tolerante ovenfor litt annen spenning(?)

Har 100m luft strekk fra trafoen her jeg bor(flett ny trafo da lynet tok den gamle) og sliter med gu10 pærer,men merker det er stor forskjell på di forskjellige merkene,best erfaring har jeg med sylvia,biltema pærene holder ikke mange ukene..

 

Hvor kjøper du Sylvia? Har hørt og sett merket men husker ikke hvor.

Lenke til kommentar

Edit:

 

Du betaler på posten når du henter pakka.

 

Det er såpass lenge siden jeg betalte moms på utenlandskjøp selv, så det stemmer sikkert at du kan gjøre det slik ^.

Var ihvertfall slik jeg gjorde det da jeg fikk min SciPhone fra DX. Anbefaler forøvrig ingen andre å kjøpe tlf derfra :p

Lenke til kommentar

Posten så betaler du altid når du henter pakken, mens dhl etc sender deg en faktura i posten et par uker etter du får pakken.

 

Jeg tenkte på brevet man får med melding om ankommet sending som er antatt momspliktig, men det står kanskje ikke beløp på den. I tillegg til at det er år og dag siden jeg kjøpte noe jeg måtte fortolle, roter jeg nok litt, ja.

 

Jeg husker jeg kjøpte Warcraft III Col. Ed. som kom med DHL eller FedEX, fortollingskravet kom to måneder senere eller noe sånn sprøtt. Takk for den.

Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste som venter, nå har i alle fall 2 av 3 av mine ordrer blitt sendt, får bare håpe at tollerne ikke prøver seg på noe tull. Ene var akkurat under 200 da jeg bestilte for en måneds tid tilbake.

Bestilt en klokka fra dem som er i den ene ordren, blir artig å se hvilken kvalitet den har

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...