Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database.

 

Hvordan skal man tolke den der da?

Fått mail ifra paypal på at alt er ok, men ikke ifra DX.

 

Opprett brukerkonto, har også opplevd dette nå. Da jeg oppretta en brukerkonto fikk jeg opp alle tidligere ordre på min epost og også den siste. Gjør det samma, like greit.

Jeg venter på flere ordre, en over 15 dager gammel, ikke sendt og ikke en skit har skjedd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database.

 

Hvordan skal man tolke den der da?

Fått mail ifra paypal på at alt er ok, men ikke ifra DX.

 

Opprett brukerkonto, har også opplevd dette nå. Da jeg oppretta en brukerkonto fikk jeg opp alle tidligere ordre på min epost og også den siste. Gjør det samma, like greit.

Jeg venter på flere ordre, en over 15 dager gammel, ikke sendt og ikke en skit har skjedd.

 

Takker, det fungerte helt supert, fikk opp alle de gamle kjøpene mine + at den jeg gjorde her om dagen står i pakking modus.

Da er det forhåpentligvis i orden, og jeg bare må vente et par uker på posten.

Lenke til kommentar
The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database.

 

Hvordan skal man tolke den der da?

Fått mail ifra paypal på at alt er ok, men ikke ifra DX.

 

Opprett brukerkonto, har også opplevd dette nå. Da jeg oppretta en brukerkonto fikk jeg opp alle tidligere ordre på min epost og også den siste. Gjør det samma, like greit.

Jeg venter på flere ordre, en over 15 dager gammel, ikke sendt og ikke en skit har skjedd.

 

Takker, det fungerte helt supert, fikk opp alle de gamle kjøpene mine + at den jeg gjorde her om dagen står i pakking modus.

Da er det forhåpentligvis i orden, og jeg bare må vente et par uker på posten.

 

Bra det ordnet seg, satt selv og lurte litt da jeg ikke mottok melding om at ordren var motatt, men er kjekt med en brukerkonto og at man i tillegg får opp alle tidligere ordre. Får bare håpe at det jeg har bestilt snart blir pakket og sendt, synes det har tatt vell langt tid når det har gått over 14 dager

Lenke til kommentar
The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database.
Hvordan skal man tolke den der da?

Fått mail ifra paypal på at alt er ok, men ikke ifra DX.

Kombinasjonen av epostadresse og ordrenummer stemmer ikke over ens. Kanskje du bestilte ordren med en annen epostadresse? Eller at du har kopiert med et mellomrom etter ordrenummeret eller et siffer for lite?

Lenke til kommentar

Fikk Wireless Multimedia Infrared IR Remote Controller with USB Receiver for PC/Laptop (1*CR2025) ( sku.44821 ) i dag, og er overrasket over hvor bra kvaliteten er.

 

Så nettopp at de har akkurat samme modell her, til 1$ mindre: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44186 De er helt like, så sikkert bare en bommert av DX.

 

Jeg har hengt IR mottakeren på veggen, og kommunikasjonen fungerer veldig bra, omtrent uansett hvor fjernkontrollen peker.

 

Plug and play i win7x64, uten spørsmål. Funker ypperlig med MediaMonkey, men ikke umiddelbart i VLC. Den har standard mediafunksjoner (men ikke stopp, bare pause). I tillegg har den smarte funksjoner for å lukke aktivt vindu og minimere alle vinduer (show desktop). OK-knappen fungerer som enter, og du har også backspace/tilbake. Den grønne W-knappen åpner windows media player, jeg kunne godt tenkt meg at den åpnet MediaMonkey/standard mediaplayer, men har ikke sett nærmere på hvorfor den ikke gjør det.

 

En - for meg - overraskende smart funksjon er at du kan styre musepekeren med pilene (den har både høyre og venstre klikk). Dette fungerer temmelig bra da den har innebygd akselerasjon så det ikke tar evigheter å flytte pekeren over skjermen. Ikke noe substitutt for en vanlig mus, men nok helt greit hvis man sitter i sofaen og ser film og ikke har trådløs.

 

Tanken min var å ha en fjernkontroll ved arbeidsbenken så jeg slapp å drasse tastaturet rundt for å skifte sang. Nå har jeg bestilt en til for å ha ved 3D printeren, siden man ofte sitter og klikker på samme knapp i softwaren flere ganger under kalibrering. Det er da en fordel at man slipper at musepekeren flytter på seg, og kan holde fokus på printeren.

 

Nå gjenstår det bare å finne en måte å rekonfigurere knapper man ikke bruker til noe mer nyttig. For eksempel kan det nok være praktisk, men oftest er power off knappen som slår av pcen umiddelbart ganske plagsom. Til sitt forsvar skal det sies at knappen er litt lavere enn de andre så man merker forskjell, men man burde i det minste få opp en dialogboks for å bekrefte. Den knappen står i fare for å gå sitt endelikt raskt i møte ved hjelp av en tang hvis jeg trykker på den ved et uhell.

 

Alt i alt 0.9 stjerner av 1 mulige.

Lenke til kommentar

Fikk Wireless Multimedia Infrared IR Remote Controller with USB Receiver for PC/Laptop (1*CR2025) ( sku.44821 ) i dag, og er overrasket over hvor bra kvaliteten er.

 

Så nettopp at de har akkurat samme modell her, til 1$ mindre: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44186 De er helt like, så sikkert bare en bommert av DX.

 

Jeg har hengt IR mottakeren på veggen, og kommunikasjonen fungerer veldig bra, omtrent uansett hvor fjernkontrollen peker.

 

Plug and play i win7x64, uten spørsmål. Funker ypperlig med MediaMonkey, men ikke umiddelbart i VLC. Den har standard mediafunksjoner (men ikke stopp, bare pause). I tillegg har den smarte funksjoner for å lukke aktivt vindu og minimere alle vinduer (show desktop). OK-knappen fungerer som enter, og du har også backspace/tilbake. Den grønne W-knappen åpner windows media player, jeg kunne godt tenkt meg at den åpnet MediaMonkey/standard mediaplayer, men har ikke sett nærmere på hvorfor den ikke gjør det.

 

En - for meg - overraskende smart funksjon er at du kan styre musepekeren med pilene (den har både høyre og venstre klikk). Dette fungerer temmelig bra da den har innebygd akselerasjon så det ikke tar evigheter å flytte pekeren over skjermen. Ikke noe substitutt for en vanlig mus, men nok helt greit hvis man sitter i sofaen og ser film og ikke har trådløs.

 

Tanken min var å ha en fjernkontroll ved arbeidsbenken så jeg slapp å drasse tastaturet rundt for å skifte sang. Nå har jeg bestilt en til for å ha ved 3D printeren, siden man ofte sitter og klikker på samme knapp i softwaren flere ganger under kalibrering. Det er da en fordel at man slipper at musepekeren flytter på seg, og kan holde fokus på printeren.

 

Nå gjenstår det bare å finne en måte å rekonfigurere knapper man ikke bruker til noe mer nyttig. For eksempel kan det nok være praktisk, men oftest er power off knappen som slår av pcen umiddelbart ganske plagsom. Til sitt forsvar skal det sies at knappen er litt lavere enn de andre så man merker forskjell, men man burde i det minste få opp en dialogboks for å bekrefte. Den knappen står i fare for å gå sitt endelikt raskt i møte ved hjelp av en tang hvis jeg trykker på den ved et uhell.

 

Alt i alt 0.9 stjerner av 1 mulige.

 

Kan den programmeres til å fungere med feks spotify?=

Lenke til kommentar

 

Kan den programmeres til å fungere med feks spotify?=

 

Testet akkurat, fungerer fint i spotify på win7. Ihvertfall play/pause og forrige/neste. Den blir litt forvirret hvis man har MediaMonkey åpent samtidig, men det er jo forståelig.

 

Hvis programmet fungerer med mediatastene du har på tastaturet, skal det fungere med denne fjernkontrollen, da den bruker standard windows driver.

 

Skjønte akkurat en ting, ved å klikke på knappen med bilde av musen bytter man mellom å bruke pilene som mus eller tastatur. Smart! Forresten er CH+ og CH- visst Page Up og Page Down.

Lenke til kommentar

dx dekker opptil 40% av varens verdi med en maks som jeg mener var 30$.

det blir da betalt tilbake om varen går på garanti, konkluderer de med at det er kunden som ødela får du ikke noe tilbake.

 

er solid tapsprosjekt siden det blir minimum 326kr i porto.

Det du skriver her er feil. "Tommelfingerregelen" dems er: Du får ny vare kostnadsfritt uten å sende tilbake den gamle dersom fraktkostnadene overstiger 40% av varens verdi. Dersom du kan dokumentere at fraktkostnadene er høyere enn dette, tar DX en avgjørelse i sak til sak om du skal sende den tilbake eller ikke. De dekker fraktkostnadene i DX-points.

 

Jeg hadde for en stund siden problemer med en HDMI kabel jeg har kjøpt derfra. Den var på 10 meter, veide 7-800 gram, og virket ikke med 1080p. Endte med at jeg måtte sendte den tilbake, i samme embalasje som den kom - pakket inn i en boblekonvolutt og sendt som usporet brevpost. Jeg fikk tilbake hvert eneste øre jeg betalte i fraktkostnader ved fremvisning av kvittering på frakten, samt ny vare. Ingen problemer med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...