Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Uansett så ville jeg selv aldri kjøpt en orginal iPod om jeg var ute etter en iPod, fordi jeg syns det er patetisk av apple og bannlyse *.mp3 filene fordi MS har laget dem og tvinge brukeren til å gjøre dem om til *.AAC (eller hva de heter) og tvinger dem gjennom iTunes.

Nei? Du kan fint bruke hvilken som helst Mp3-fil du vil, og vil du absolutt ikke bruke iTunes, så finnes det mange alternativer både til Mac og Windows som du kan bruke for å legge inn sanger.

 

EDIT: Microsoft laget heller ikke .mp3. Men hvis du tenker på Windows Media-filer, så ser jeg ikke problemet. Microsoft spiller ikke Apple sine lyd og videoformater by default heller.

 

Greit nok :p Hæ spiller iPod av mp3 filer nå? sist jeg sjekket måtte det gjennom iTunes. Hvordan funker the rundt iTunes og med mp3?

Det har da funnets flere alternativer til itunes i mange år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg bestiller idag/imorgen, er det mulig at jeg rekker å motta den før påske? Den luftballonge?

 

( Noen som vil ha no php script for 5$? Har null cash, og må låne! Spør, jeg tilbyr(A) )

 

 

Tvilsomt siden dette står på siden for de ballongene:

 

"Back Ordered - ETA 3/25/2010 (7 days)"

Lenke til kommentar

Jeg sendte opp et par sånne når jeg var på hytta forrige gang. Da var det vindstilt. Ville nok sendt den opp litt vekke fra hus og bygninger. Den kan bevege seg, men om det er lite vindt så går den rett opp. Hvorvidt det er lovlig vet jeg ikke, men så lusker ikke akkurat onkel politi rundt i alle busker heller. Tviler på at dette går under fyrverkeri.

Lenke til kommentar

Om jeg bestiller idag/imorgen, er det mulig at jeg rekker å motta den før påske? Den luftballonge?

 

En får kjøpt slike ballonger i norske butikker også, 4 stk for 99 kroner hos teknikkmagasinet, som har flere butikker både her og der. God pris, gode ballonger, og mye billig morro.

 

Oppe på siden der:

 

http://viewer.zmags....6#/0d500126/268

 

Her er alle butikkene, må spørre etter ballongene i disken. For dem har dem ikke utstillt i butikken, iallefall ikke der jeg var. Men han hadde dem under disken smile.gif

 

 

 

 

NO.gifAkershus

 

Jessheim Storsenter

Ringveien 4

Tel: +47 21 31 75 47

 

 

Lillestrøm Torv

Teatergatan 14

Tel: +47 21 31 75 40

 

 

Sandvika Storsenter

Sandvikaveien 176

Tel: +47 21 31 75 38

 

 

Ski Storsenter

Jernbanesvingen 6

Tel: +47 21 31 75 48

 

 

 

Vinterbro Senter

Sjøskogenveien 7

Tel: +47 21 31 75 36

 

 

NO.gifBuskerud

 

 

Buskerud Storsenter

Sandstranda 24

Tel: +47 21 31 75 46

 

 

NO.gifHedmark

 

 

Maxi Storsenter Hamar

Aslak Boltsgate 48

Tel: +47 21 31 75 45

 

 

NO.gifHordaland

 

 

Åsane Storsenter

Tel: +47 21 31 75 44

 

 

 

Lagunen Storsenter

Tel: +47 21 31 75 37

 

 

Sartor Storsenter

Tel: +47 21 31 75 41

 

 

 

NO.gifNord-Trøndelag

 

 

AMFI Steinkjer

Sjøfartsgata 2-6

Tel: +47 21 31 75 51

 

 

NO.gifOslo

 

 

KarlJohan

Karl Johansgate 2

Tel: +47 21 31 75 34

 

 

Stovner Senter

Stovner Senter 3

Tel: +47 21 31 75 31

 

 

NO.gifRogaland

 

 

Amanda Storsenter

Haugesund

Tel: +47 21 31 75 35

 

 

Kvadrat

Tel: +47 21 31 75 33

 

 

Stavanger Storsenter

Tel: +47 21 31 75 32

 

 

 

NO.gifSør-Trøndelag

 

 

City Syd

Tel: +47 21 31 75 42

 

 

 

NO.gifTelemark

 

Down Town

Postboks 494

Tel: +47 21 31 75 43

 

 

NO.gifVest-Agder

 

 

Sandens Kjøpesenter

Markens gate 10

Tel: +47 21 31 75 50

 

 

NO.gifVestfold

 

Hvaltorvet

Torvet 7

Tel: +47 21 31 75 49

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper noe fra utlandet [Er ikke helt sikker på hvilket land der er fra da.] hvordan blir det med toll fra landet man kjøper fra og Norge?

 

Subtotal £80.00

Card Surcharge £2.00

Shipping (Zone 9) £22.00

VAT £18.20

Total £122.20

 

Hvor mye må jeg betale i moms/fortollingsgebyr da?

Må man trekke fra den momsen som er fra landet man kjøper fra og legge til 25% som er norsk moms?

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med DOA (dead on arrival) produkter fra DX? Fikk tilsendt en touch telefon som ikke touch skjermen virker på. DX vil ha meg til å sende den tilbake for egen regning (noe som ser ut til å koste rundt 500 kroner), i tillegg ser det ut som jeg må betale for å portoen tilbake til meg igjen også. De tilbød meg dog 40 USD som et plaster på såret dersom jeg ville prøve å reparere telefonen her hjemme.

Om noen lurer så er det denne telefonen jeg har kjøpt.

Lenke til kommentar

Det står da klart og tydelig på produktet du har kjøpt hva som gjelder:

 

* 1-Year Manufacturer's Warranty: this warranty is offered directly by the manufacturer. Should the item become defective within the manufacturer's warranty period (physical damages and damages caused by incorrect usage excluded), customers may send the unit back to DX's Hong Kong office. DX will help forwarding the item to the manufacturer for repair or replacement, and will look after the progress. The customer will need to cover shipping fees both ways.

 

At de tilbyr deg 40 dollar uten å sende den inn er jo dog meget bra spør du meg.

 

Personlig kjøper jeg aldri noe fra Kina som jeg vil komme til å ønske å sende inn hvis en feil oppstår. Elektronikk i Norge er generelt billig i forhold til inntekt og nabolandene våre hvis man kjøper det på rett plass her til lands.

Lenke til kommentar

Er My memory raskere enn Dealextreme? skal bestille 2 minne brikker, men det er vel ikke mulig att det kommer før helgen? :whistle:

Lurte litt siden det står att de sender etter 24 timer, men så var det tollen da.....

 

en ting til: I would like this gift wrapped for £1.95

tror dere den slipper gjennom tollen da?

Endret av Sondre34
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...