Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

MP3 spillern min er helt mongo så tenkte å kjøpe en ny. Så denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21068 på DX. Er det en kopi av iPod Touch?

 

Spør fordi jeg er utrolig skeptisk. Hvis man skal ha en touch i Norge koster den opp mot 2000 kr, og der inne koster den 45,50 $, dvs 265 kr. Hvilke forventninger bør jeg ha? Får håpe dere som har handlet litt der vet litt om hvordan kvaliteten er på produktene.

HVa med å lese reviewene som ligger der?

 

Ingen kina-kopier kan måle seg med kvaliteten i en ipod touch.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MP3 spillern min er helt mongo så tenkte å kjøpe en ny. Så denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21068 på DX. Er det en kopi av iPod Touch?

 

Spør fordi jeg er utrolig skeptisk. Hvis man skal ha en touch i Norge koster den opp mot 2000 kr, og der inne koster den 45,50 $, dvs 265 kr. Hvilke forventninger bør jeg ha? Får håpe dere som har handlet litt der vet litt om hvordan kvaliteten er på produktene.

HVa med å lese reviewene som ligger der?

 

Ingen kina-kopier kan måle seg med kvaliteten i en ipod touch.

 

Leste de etter jeg hadde postet. Sorry. Er vel egentlig ikke ute etter en ipod touch, men en mp3-spiller som jeg kan høre musikk på. Tror den jeg linket var den med størst lagringskapasitet der inne.

Lenke til kommentar

Skal du kjøpe en kina-spillr må du gjøre litt research først. Noen Teclast og SmartQ-spillere bla. kommer med Wolfson DAC som tilsier bra lydkvalitet (men som ikke hjelper hvis resten er crap, slik tilfellet har vært for mange eldre iPods) Kjip lydkvalitet er kjipt. Bruker selv damas gamle iPod mini for tiden siden jeg tydeligvis har mistet(!) min, og den lydkvaliteten er mildt sagt skuffende.

 

Dessverre er det veldig få lydnettesteder eller lydblekker som gidder å teste kinaspillere, og da er det ikke lett å vite hva som er brukbart og hva som er søppel.

Lenke til kommentar

MP3 spillern min er helt mongo så tenkte å kjøpe en ny. Så denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21068 på DX. Er det en kopi av iPod Touch?

 

Spør fordi jeg er utrolig skeptisk. Hvis man skal ha en touch i Norge koster den opp mot 2000 kr, og der inne koster den 45,50 $, dvs 265 kr. Hvilke forventninger bør jeg ha? Får håpe dere som har handlet litt der vet litt om hvordan kvaliteten er på produktene.

Anbefaler ikke å kjøpe "dyrere" elektronikk fra DX.

 

Kjøpte selv en mobil (SciPhone) og den gikk i stykker etter 2 mnd.

 

Det virker nok fristende, men du kommer garantert til å angre i ettertid.

Lenke til kommentar

Anbefaler ikke å kjøpe "dyrere" elektronikk fra DX.

Det kommer vel an på hva det er. Jeg har kjøpt to nettverkskameraer til $80-100, samt et 8 kanals input-kort for video til $75.

 

Alt fungerer som bare det. :)

(Men jeg tenkte på forhånd at hvis det ryker så er det bortkastede penger)

Lenke til kommentar

Anbefaler ikke å kjøpe "dyrere" elektronikk fra DX.

 

Kjøpte selv en mobil (SciPhone) og den gikk i stykker etter 2 mnd.

 

Det virker nok fristende, men du kommer garantert til å angre i ettertid.

Da kan vi vel fraråde folk kjøpe noe i det heletatt uansett hvor? :)

 

ryker den etter 2mnd klager du og får en ny.

selvom det desverre er et par fabrikker som opererer med 1mnd garanti som er lovlig i hk har de fleste 6-36måneder.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Hvis man skal ha en touch i Norge koster den opp mot 2000 kr, og der inne koster den 45,50 $, dvs 265 kr.

Det er fordi det ikke er en iPod Touch. Det er en look-a-like, som ikke er i nærheten av hva du får med en iPod. Jeg hadde aldri kjøpt noe sånt, eller en SciPhone av prinsipp, fordi det ser billig og litt desperat ut.

Lenke til kommentar

Hvis man skal ha en touch i Norge koster den opp mot 2000 kr, og der inne koster den 45,50 $, dvs 265 kr.

Det er fordi det ikke er en iPod Touch. Det er en look-a-like, som ikke er i nærheten av hva du får med en iPod. Jeg hadde aldri kjøpt noe sånt, eller en SciPhone av prinsipp, fordi det ser billig og litt desperat ut.

 

Det kommer jo an på om man skal ha en telefon/mp3 spillere eller ett elektronisk apparat for show-off.

Lenke til kommentar

endel av kopiene til f.eks iphone som ligger på en 200-300kr ser 100% identiske ut bortsett fra at det står "phone" istedenfor "iphone" og eplet mangler.

så for showoff kan du vel sette på et klistermerke med et eple på Martin!

 

Det finnes også kopier i klassen 800-1200 kr hvor de har tatt med iPhone, info, apple-merket og alt mulig :p

Lenke til kommentar

Det kommer jo an på om man skal ha en telefon/mp3 spillere eller ett elektronisk apparat for show-off.

Han sa jo han ville ha iPod Touch, og lurte på om den på DX er samme greia, noe den ikke er.

 

endel av kopiene til f.eks iphone som ligger på en 200-300kr ser 100% identiske ut bortsett fra at det står "phone" istedenfor "iphone" og eplet mangler.

så for showoff kan du vel sette på et klistermerke med et eple på Martin!

Hva har det med saken å gjøre? Som jeg skrev over, han ville ha en iPod, og spørte om den på DX er samme. Den har ikke engang iPhone OS, men et jalle look-a-like kødd. Så det er ikke sammenlignbart med iPod engang.

 

Har ingenting med "show-off" å gjøre.

Lenke til kommentar

Det kommer jo an på om man skal ha en telefon/mp3 spillere eller ett elektronisk apparat for show-off.

Han sa jo han ville ha iPod Touch, og lurte på om den på DX er samme greia, noe den ikke er.

 

endel av kopiene til f.eks iphone som ligger på en 200-300kr ser 100% identiske ut bortsett fra at det står "phone" istedenfor "iphone" og eplet mangler.

så for showoff kan du vel sette på et klistermerke med et eple på Martin!

Hva har det med saken å gjøre? Som jeg skrev over, han ville ha en iPod, og spørte om den på DX er samme. Den har ikke engang iPhone OS, men et jalle look-a-like kødd. Så det er ikke sammenlignbart med iPod engang.

 

Har ingenting med "show-off" å gjøre.

 

Nei han spurte om det var en kopi av iPod Touch.

Lenke til kommentar

Måten han skrev det på, ga uttrykk for at han vil ha iPod Touch. "I norge koster den så mye, men på DX bare så mye". Skjønner du hvor jeg vil hen?

 

Nei egentlig ikke, men anyways bryr meg ikke stort ville bare snakke på forumet. Uansett så ville jeg selv aldri kjøpt en orginal iPod om jeg var ute etter en iPod, fordi jeg syns det er patetisk av apple og bannlyse *.mp3 filene fordi MS har laget dem og tvinge brukeren til å gjøre dem om til *.AAC (eller hva de heter) og tvinger dem gjennom iTunes.

Lenke til kommentar

Uansett så ville jeg selv aldri kjøpt en orginal iPod om jeg var ute etter en iPod, fordi jeg syns det er patetisk av apple og bannlyse *.mp3 filene fordi MS har laget dem og tvinge brukeren til å gjøre dem om til *.AAC (eller hva de heter) og tvinger dem gjennom iTunes.

Nei? Du kan fint bruke hvilken som helst Mp3-fil du vil, og vil du absolutt ikke bruke iTunes, så finnes det mange alternativer både til Mac og Windows som du kan bruke for å legge inn sanger.

 

EDIT: Microsoft laget heller ikke .mp3. Men hvis du tenker på Windows Media-filer, så ser jeg ikke problemet. Microsoft spiller ikke Apple sine lyd og videoformater by default heller.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Uansett så ville jeg selv aldri kjøpt en orginal iPod om jeg var ute etter en iPod, fordi jeg syns det er patetisk av apple og bannlyse *.mp3 filene fordi MS har laget dem og tvinge brukeren til å gjøre dem om til *.AAC (eller hva de heter) og tvinger dem gjennom iTunes.

Nei? Du kan fint bruke hvilken som helst Mp3-fil du vil, og vil du absolutt ikke bruke iTunes, så finnes det mange alternativer både til Mac og Windows som du kan bruke for å legge inn sanger.

 

EDIT: Microsoft laget heller ikke .mp3. Men hvis du tenker på Windows Media-filer, så ser jeg ikke problemet. Microsoft spiller ikke Apple sine lyd og videoformater by default heller.

 

Greit nok :p Hæ spiller iPod av mp3 filer nå? sist jeg sjekket måtte det gjennom iTunes. Hvordan funker the rundt iTunes og med mp3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...