Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Eller bare gjør det lettere for deg å gå for windows 10/8.1, får bedre ytelse også da :D

 

Større sjans for at jeg kjøper et apple produkt før det skjer.

 

Skjønner virkelig ikke hvorfor du har så mye imot windows 8.1/10, finnes programmer slik at det ser ut som windows 7

 

 

Det kan enkelt forklares slik at jeg bruker android og ikke ios.

Lenke til kommentar

 

 

 

Eller bare gjør det lettere for deg å gå for windows 10/8.1, får bedre ytelse også da :D

 

Større sjans for at jeg kjøper et apple produkt før det skjer.

 

Skjønner virkelig ikke hvorfor du har så mye imot windows 8.1/10, finnes programmer slik at det ser ut som windows 7

 

 

Det kan enkelt forklares slik at jeg bruker android og ikke ios.

 

Da er vel Windows 10 midt i blinken for deg?

Du får gratis oppdatering av OS mot at Microsoft kan ta betalt for apper og samle inn informasjon om deg  :wee:

Windows 7 og Windows 10 fungerer jo helt likt ellers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Xeon er søppel til gaming, den beste CPUen er 5960x. Uendelig RAM har heller ingen hensikt, du vil heller ha RAM du kan overklokke. Ingen spill støtter mer enn 4 skjermkort, så 4x TitanX vil være det beste valget.

Så den beste PCen vil være 5960x med fasekjøling og OC til 5.0GHz+, 4x TitanX med vannkjøling og waterchiller og 16GB 4133MHz DDR4 RAM.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Xeon er søppel til gaming, den beste CPUen er 5960x. Uendelig RAM har heller ingen hensikt, du vil heller ha RAM du kan overklokke. Ingen spill støtter mer enn 4 skjermkort, så 4x TitanX vil være det beste valget.

 

Så den beste PCen vil være 5960x med fasekjøling og OC til 5.0GHz+, 4x TitanX med vannkjøling og waterchiller og 16GB 4133MHz DDR4 RAM.

4x980Ti kan fort gjøre det bedre enn 4xTitanX ;)

 

Forsåvidt syntes jeg 16GB RAM er drøyt lite mtp hva den PCen hadde kommet til å koste!

Lenke til kommentar

Overkill i dag, men for fremtiden når vulkan og DX12 kommer tror jeg de fleste vil sette pris på QPI og flere cpuer.

Samme med 3-4 ways SLI.

 

Neste pcen jeg tenker å bygge blir enten HPTX eller itx eventuelt begge deler til hver sitt bruk.

Tror selv det er fornuftig hvis man vil gamle til 2020 uten å bytte maskinvare hyppig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...