Gå til innhold

Jenter på forumet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. Er ikke det bare ett kompliment egentlig? At de spørr om leg.

De syns nok du ser ung ut da vel^-^

Joa.. Alle sier det. Men når man til og med blir spørt om barnebillett på fotballkamp så blir man litt smålei. :p

 

 

Edit: Jeg tar det med godt humør altså. Det eneste jeg virkelig blir lei av er at "alle" må påpeke at jeg ser ung ut. "JA JEG VET DET!!" vil jeg helst brøle tilbake ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Skulle nesten ønske det var tilfelle for meg også. Når folk liksom spør meg hvem i en flokk med 5.klassinger som er min, så blir jeg GANSKE IRRITERT! Ja, dere, jeg er bare 19. Kanskje de trodde jeg hadde barn selv fordi jeg tilfeldigvis filmet da det var 17.mai. Men man blir jo sur for det, da... :D

Lenke til kommentar
Skulle nesten ønske det var tilfelle for meg også. Når folk liksom spør meg hvem i en flokk med 5.klassinger som er min, så blir jeg GANSKE IRRITERT! Ja, dere, jeg er bare 19. Kanskje de trodde jeg hadde barn selv fordi jeg tilfeldigvis filmet da det var 17.mai. Men man blir jo sur for det, da... :D

Ha ha ha.. "Ja, jeg fikk mitt første barn da jeg var 10 år" :roll:

 

:!:

Lenke til kommentar
Skulle nesten ønske det var tilfelle for meg også. Når folk liksom spør meg hvem i en flokk med 5.klassinger som er min, så blir jeg GANSKE IRRITERT! Ja, dere, jeg er bare 19. Kanskje de trodde jeg hadde barn selv fordi jeg tilfeldigvis filmet da det var 17.mai. Men man blir jo sur for det, da... :D

Ha ha ha.. "Ja, jeg fikk mitt første barn da jeg var 10 år" :roll:

 

:!:

 

Det verste var at det var IFJOR!! Altså var jeg bare 18 år... :hmm:

Lenke til kommentar
Skulle nesten ønske det var tilfelle for meg også. Når folk liksom spør meg hvem i en flokk med 5.klassinger som er min, så blir jeg GANSKE IRRITERT! Ja, dere, jeg er bare 19. Kanskje de trodde jeg hadde barn selv fordi jeg tilfeldigvis filmet da det var 17.mai. Men man blir jo sur for det, da... :D

Ha ha ha.. "Ja, jeg fikk mitt første barn da jeg var 10 år" :roll:

 

:!:

 

Det verste var at det var IFJOR!! Altså var jeg bare 18 år... :hmm:

 

Og 5.klassinger er vel rundt 10-11 års alderen...

 

Folk er så rare når det gjelder alder altså. Flertallet bommer TOTALT! Greit når det er unger, de vet vel ikke bedre. Men eldre, som har vært like gamle selv?

 

Som sagt så er jeg 17, men har blitt både forvekslet med 19 og 14 åring :/ Ikke rart alder blir et no-no tema når man når 40års alderen, hvis ikke allerede nede i 30... Barnebillett har sine fordeller økonomisk, men når man har bestemt seg for at "nå er jeg kvinne og sånn er det med den saken", og får barnebillett på bussen... need I say more?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg har nevnt det før, men jeg var altså vakt på et skoleball og da jeg gikk inn for å gi beskjed til lillebror om at vi skulle gå kom en av vaktene løpende mot meg for å sjekke at jeg ikke smuglet inn drikkevarer :!: litt lang i masken da vedkommende innså at jeg var en vakt jeg også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...