Gå til innhold

Jenter på forumet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok en overvekt av gutter, ja. Vil tro at det kommer av at det kanskje er mest gutter som sitter framfor dataen og "nerder". Men det er nok en myte, vil jeg tro. :yes:

 

Litt selvmotsigelse? Du tror at det er flest gutter som sitter forran PCen, men det tror du ikke noe på?

 

 

Er ikke jente BTW

 

Jeg er selvmotsigende av natur, selvmotsigelse er en nordlendings store kall.

Lenke til kommentar
Vil tro at det kommer av at det kanskje er mest gutter som sitter framfor dataen og "nerder".

 

Neida, de fleste jentene er bare opptatt med ta trutmunnogpuppenetrykketoppiwebkameraet-bilder for å legge ut på facebook og nettby, deiligst osv, og så skrive k0zem0zemeldinger til alle vennene sine og kommentere hvor p3333333n333333 de er :)

 

Jeg er forresten jente. Og jeg har verken profil på nettby, facebook eller deiligst!

 

Oog, i tillegg er jeg nordlending. :p

Endret av marlboro!
Lenke til kommentar

post-15355-1213215259_thumb.png

Hulk hate puny users spamming thread with off-topic. Hulk like girls. Hulk SMASH off-topic posts. Hulk hate annoying administrators always wanting puny users to complain on pm and not in thread that is moderated. Stupid Dotten is weakling, Hulk STRONG! Hulk now administrator. Puny users should not dare to complain in this thread over smashed off-topic posts.

 

Hulk says keep on topic or Hulk smash your puny balls. Girls not be afraid, Hulk nice guy to girls.

 

 

post-15355-1213215291_thumb.jpg

Don't make administrator angry. You won't like administrator when he's angry.

Lenke til kommentar

Det har jeg lurt på en stund, det er så mange som tar det så hardt når de blir kalt "jente". Men, når er man kvinne da?

 

Siden jeg ikke helt vet det, så er jeg nokk enda jente ja :p Er 17, men noe sier meg det ikke har noe med alder å gjøre i det hele tatt xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...