Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Nå er jeg ingen utvikler og jeg er ikke klar over alt man kan gjøre gjennom APIene, men jeg tviler på at programmer kjørende i bakgrunnen tillates å starte nye programmer og skru av/på lydløs. Men det kan jo hende, og jeg skulle gjerne ha sett et slikt program selv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppgraderte min 3gs med iphone os 3.1.3 (jailbreaka med spirit) til ios 4 med pwnagetool i går. Installerte spirit2pwn i cydia før jeg gjorde oppgraderinga, og det funka greit.

 

 

Nå ser jeg derimot at flere sider sier spirit2pwn var fake (eller heller "unofficial"), men det fungerte altså greit :p

 

http://modmyi.com/forums/iphone-news/717642-spirit2pwn-patches-spirit-jailbreak-upgrade-ios-4-old-bootrom.html

Lenke til kommentar

Takker CosmoKramer!

 

Hvordan får jeg oppdatert fra Gold Master-versjonen til den siste offesielle? Selv om det kanskje bare er navnet som skiller. Og er det kommet fullgod jailbreak til iOS 4? SpiritTools vs RedSn0w?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

FAIL! "There is a problem with your iPhone". Hvordan bruker jeg sikkerhetskopien..? :p

 

Edit: etter flere forsøk fikk jeg endelig logget på itunes, og dermed aktivert iPhonen. Problem solved :) Tar jailbreakingen i morgen elns :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

for dere som er interessert i eventyrspill...

 

Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge er nå tilgjengelig i AppStore for 45 kroner. Det finnes også en iPad versjon som koster 55 kroner.

 

Anbefaler dere virkelig å teste ut dette spillet!

Lenke til kommentar
Raptor' date=' 7. juli 2010 - 09:23' timestamp='1278491031' post='15904415']

for dere som er interessert i eventyrspill...

 

Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge er nå tilgjengelig i AppStore for 45 kroner. Det finnes også en iPad versjon som koster 55 kroner.

 

Anbefaler dere virkelig å teste ut dette spillet!

 

Er det noen her som har vært borti at iPhone 3gs ikke får inn f.eks Telenor midt i Oslo sentrum. Testet med min egen Desire og den får opp Netcom, Network Norway og Telenor, men iPhonen på akkurat samme sted ikke finner Telenor. Jeg ringte Telenor i går og de mente at det var nettverksproblemer, men igjen så er det jo litt rart at Desire finner nettverket og ikke iPhonen?

Lenke til kommentar

Nettopp fått låne en iPhone for en måned, vurderer å kjøpe en egen i høst. Gammel-telefonen døde, så. Nå har jeg fått overført kontakter (DET var mye knot, det... Fra en nokia N81), justert lyd og ringetoner, flyttet rundt på menyer, blitt sånn passe kjent med tastaturet osv., og er i det hele tatt veldig fornøyd. Men hvilke apps er "must-have"? Har installert spotify, msn og facebook, da det er ting jeg bruker mye på pcen. Hvilke andre apps er kjekt å ha?

Lenke til kommentar

Om du bor i Oslo så er Trafikanten ganske praktisk. Yr.no kanskje ? Beejive er en IM app som støtter det meste og har push.

 

 

Er det noen som vet om en butikk i Oslo eller nært som har en sånn dings så man kan putte inn et AA batteri eller liknende og lade iPhonen fra den ? Skal på en liten fjelltur fredag - søndag og hadde vært praktisk å ha litt ekstra strøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...