Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Fikk telefonen for to uker siden og er utrolig fornøyd så langt -- hadde HTC TD II med WM 6.5 tidligere. Bruker blåtann for å koble opp i bilen og lurer på om det er mulig å få en av/på knapp for blåtann på "dashbordet" ? Ligger litt langt inne i menyene og ville gjort det hele litt enklere for meg... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går det - så lenge du jailbreaker, hehe. Ellers er det "What you see, is what you get".

 

Ellers lurer jeg på om noen her har levert inn iPhonen sin til reperasjon i det siste. Nå er støvsituasjonen min blitt forverret, og jeg blir gal av det. Men det er kjedelig å sende inn 3GSen om det tar 2-3 uker.

 

Noen andre som har fått støv under skjermen forresten?

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål; Jeg bor nå i København, og Spotify har ikke blitt lansert her enda. Men jeg får allikevel til å bruke min norske konto, så fremt jeg får noen i Norge til å logge inn hver 14. dag.

 

Men er det mulig for meg å kjøpe premium konto, og bruke på min iPhone i Danmark?

Lenke til kommentar

Hei!

 

jeg har et stort problem med ihpone 3gs..

 

skulle ta en tlf i sta. åssa var skjermen zooma inn (alle når man leser på enkelte nettsider med den) :/

 

slet som faen med å slå den av osv.. men fikk den av og trudde problemet ble borte.

men når jeg starta tlf igjen var samme driten der...

 

noen som har opplevd noe lignede eller vet hva jeg skal gjøre ?

Lenke til kommentar
Hei!

 

jeg har et stort problem med ihpone 3gs..

 

skulle ta en tlf i sta. åssa var skjermen zooma inn (alle når man leser på enkelte nettsider med den) :/

 

slet som faen med å slå den av osv.. men fikk den av og trudde problemet ble borte.

men når jeg starta tlf igjen var samme driten der...

 

noen som har opplevd noe lignede eller vet hva jeg skal gjøre ?

 

Kan du ha klikket litt rundt i menyene og kommet borti hjelpemidlene for svaksynte mon tro?

 

I såfall gå inn på innstillinger - generelt - tilgjengelighet og skru av zoom. Det burde gjøre susen.

Lenke til kommentar

Har nå hatt min iPhone 3GS i ett par uker og intrykket så langt er veldig bra. Jeg kom fra WM og HTC Touch HD, men ble etterhvert lei WM.

 

Det første som slår meg er at jeg bruker de forskjellige funksjonene som Youtube, mail, Facebook, iPod osv på iPhone MYE mer enn enn jeg gjorde med Touch HD. HTC'en var en bra telefon, men alt er så mye enklere og går så mye kjappere på iPhone at det er en fryd å bruke den. Den enkle tilgangen på applikasjoner i Appstore var en viktig grunn til at jeg valgte iPhone. Det er herlig med måten ting bare virker på iPhone uten at en måtte leite rundt i menyer og på internett for å finne løsninger.

 

Det jeg savner i iPhone er måten HTC har integrert og samlet mail, sosiale nettverk, meldinger osv på en plass og integrert det med kontaktene i sitt Sense UI. iPhone UI'et virker av og til litt "stykkevis og delt" da de forskjellige applikasjonene ikke er samlet og integrert på en ideell måte.

 

Skjermen kunne også, etter min smak, vært litt større.

 

En særdeles nyttig funksjon for studenter som meg er iTunesU. Jeg bruker dette flittig for å se forelesninger fra diverse utdanningsinstitusjoner (NTNU, MiT osv) både på PC og på iPhone. Ett fantastisk verktøy for studenter som absolutt anbefales!

 

Jeg er alt-i-alt veldig fornøyd med att valget av ny telefon fallt på iPhone.

 

En liten ting: Jeg har en Airport Express som er genial til å streame musikk fra iTunes og til stereoanlegget hjemme. Med "Remote" kan jeg også styre iTunes fra iPhone, men er det virkelig ingen måte å streame musikk direkte fra iPhone til Airport Express?

Endret av GTB
Lenke til kommentar

I morges skjedde det noe besynderlig.

Jeg tok opp 3GS-en for å ringe jobben og slo koden som jeg har gjort tusenvis av ganger før. (den er fire like tall, så den er ikke akkurat avansert)

Feil kode! Jaha, jeg taster inn på nytt og sørger for å treffe de riktige tallene, men igjen får jeg feil kode og telefonen går i lås og må gjenopprettes i iTunes. Litt rart da man skal ha 10 forsøk før dette skjer.

 

Javel tenker jeg og tar frem 3G-en min da jeg har tvilling-simkort. Men den er også låst og må også gjennopprettes i iTunes.

 

I huleste, en skulle neste tro det er avtalt spill mellom disse to telefonene, eller så har jeg gått i søvne og tastet feil koder på begge :hmm:

 

Etter litt roting og leting finner jeg den gamle SE W880i-en min og får ringt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...