Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg bruker kontantkort og sparer helst så mye penger som mulig.

 

Jeg bruker også min iPhone nesten bestandig der det er et trådløs nett, men noen ganger kobler ikke telefonen seg til wifi før den åpner f.eks. en nettside... Dette blir ofte dyrt..

 

Er det mulig å kun bruke Internett over wifi? At det kun er mulig å bruke f.eks Safari, App Store, maps, og alle andre apps som krever Internett.

 

Synes min iPhone 3G bruker lang tid på å koble til wifi noen ganger.. Og vil da ikke benytte meg av verken 3g/edge/gprs... :)

 

Lurer på om dette er mulig.

Lenke til kommentar

Mulig gal plassering å spørre her:

Men jeg forventer trøbbel når jeg vil ha min iPhone/iPod til å dukke opp og fungere som før i iTunes som jeg har opprettet i nytt OS, Windows 7. Jeg har fått hele biblioteket mitt inn der, og jeg har to OS på denne maskinen, så det opprinnelige bibliotek og iPod/iPhone tilknytning ligger i W XP-delen.Jeg har merket av for delt bibliotek, men vet ikke om det fungerer. Jeg vil beholde iTunes på to steder, til jeg får innkjørt W 7 og fått over alle programmene mine der. Jeg har krysset av for manuell håndtering. Kan man få biblioteket og tilknytning til equipment til å virke likt på to ulike OS på maskinen. Det var mye arbeid å få over biblioteket, og få det til å fungere. Jeg fikk ikke inn spillelister og lydbøker, alt la seg i musikkmappen...så jeg måtte opprette nye lister og gjøre om til lydbøker der. Slitsomt arbeid.

RandiA

Lenke til kommentar

Hei

 

Har en iPhone 3G som jeg er kjempefornøyd med på alle måter.

 

Men for en tid tilbake, ca en mnd siden, kjøpte jeg Navigon Nordic GPS. Problemet er den aldri finner GPS signal, har prøvd alle steder men uansett finner den aldri GPS signal, og programmet blir da ubrukelig desverre :no:

 

Finnes det en løsning på dette? Har prøvd å kontakte Navigon uten å få hjelp.

Telefonen er jailbreaket, har kjøpt den i utlandet fra en venn.

Lenke til kommentar

For det første kan det være problemer å få den låst opp slik at du kan bruke den med ditt sim-kort. Men dette er jeg ikke sikker på, da jeg ikke trenger å låse min opp, pga. kjøpt i Norge. For det andre, så mener jeg at man også må tegne abonnement i USA, og aktivere dette i butikken, før man får telefonen med seg.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få forandret mail lyden på denne telefonen? Den totalt anonyme lyden er sååååå iriterende.....og hvorfor lyser ikke skjermen opp og du får en slik tekstboks opp når sms kommer????

 

Så irriterer det meg grenseløst at Apple knekker a2dp bluetooth headsetett mitt(nokia bh 903)som har innebygd radio.....slitsom i hverdagen og ikke ha radio. Headsettet fryser totalt og du må vente fler dager til batteriet er tomt før det er funksjonelt igjen

 

Om noe skulle gå galt. Hvem repparerer disse telefonene? Jeg har kjøpt min brukt og lovlig opplåst

 

Den dagen jeg skulle finne på å selge telefonen, da sletter jeg innholdet selvsagt, men jeg har brukt 700 kr på Navigator som nestemann kunne fått med telefonen. Er det mulig å nullstille telefonen,late ned Navigon for så selge den videre?????

 

Å.............for de av dere som drømmer om htc hd2 versa denne?

Jeg satt å klura med begge(hatt iphonen 3 mnd før jeg kjøpte hd2)

Jeg solgte glatt Hd2`en.....

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...