Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan kjøpe den med Telenor Frihet for 2.290 kr.

Bruddgebyret er på 2.400 kr, så da havner den på 4.690 kr totalt for en åpen iPhone 3Gs. :)

 

Husk at du da også får hjelp i Norge hvis noe galt skjer med den og du har reklamasjonsrett på den.

Når man kan få en iphone 3GS for 3600, så gjør man jo heller det og sparer 1000 kr.

 

Man har jo garanti i forhold til Apple i ett år uansett. Går noe galt, får man ny telefon.

Lenke til kommentar
hallo! jeg har et spørsmål! iphonen min vil ikke logge seg inn på nettverket mitt hjemme, jeg taster inn koden på telefonen. Da kommer det opp " kan ikke koble til .... ". Skjønner ikke hvorfor dette skjer, den fungerer på nettverk som man trenger kode på.

den fungerer på nettverk der man IKKE trenger kode

:p

Lenke til kommentar

Halla folkens!

 

Shit, dere må sikkert være drittlei alle disse jævla "kjøpe-iphone3gs-i-usa-hvordan-hvilken"-spørsmålene:P Men jeg spør dere altså:

 

Jeg skal til Statene om et par dager, og er i den anledning utrolig keen på den vakre iPhonen. Såeh, hvordan kjøper jeg den? Hvilken skal jeg kjøpe? Hvordan er det mulig å unlocke den i Norge? Er den bra?

 

Hehe, håper noen av dere kan svare :)

 

(Har noen av dere prøvd "I am T-Pain" appen?)

 

Bye

Lenke til kommentar

Ok, etter lang tid med searching har jeg nå funnet ut av det tror jeg:

 

• Du kan kjøpe iPhone 3G-S uten kontrakt fo 599$ (16gb) eller 699 (32gb)

• Så kan jeg ta den med hjem, og unlocke den, så jeg kan bruke et simkort fra Netcom

 

Noen som kan bekrefte at det er slik det gjøres?

Lenke til kommentar
Ok, etter lang tid med searching har jeg nå funnet ut av det tror jeg:

 

• Du kan kjøpe iPhone 3G-S uten kontrakt fo 599$ (16gb) eller 699 (32gb)

• Så kan jeg ta den med hjem, og unlocke den, så jeg kan bruke et simkort fra Netcom

 

Noen som kan bekrefte at det er slik det gjøres?

Ja, forsåvidt.

 

Men jeg har en kompis i USA nå, og han gav opp, for det var et helvete å gjennomføre det sa han. Først og fremst må man få en amerikansk statsborger til å kjøpe den. Vedkommende må tegne avtale for så å bryte den.

 

Det er mye lettere å kjøpe 3GS i Canada.

Lenke til kommentar
Jeg måtte kjøpe nytt headset etter at katen min spiste det orginale medfølgende. Så jeg kjøpte et nytt apple med kontroll og det har sdamme problemet, kan bruke start/stopp knappen men ikke volum.

Jeg var hos butikken der jeg hadde kjøpt den. Utrolig nok så begynte faenskapet å fungere mens jeg kjørte nedover til butikken. Så stoppet den igjen rett før jeg skulle snakke med kundebehandler, men når han skulle se på det, så begynte den å fungere igjen.

Men de tok headsettet til service, og sa at jeg mest trolig kommer til å få nytt headset.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Angående avspilling av musikk i bil fra iPhonen, så kom jeg på at jeg har A2DP på iPhonen, og da var veien kort fra tanken til å prøve det ut i praksis. Det fungerer faktisk veldig bra, og jeg har ingenting å utsette på lyden. Prøvde det i bilen til en kompis som har et eller annet Pioneer-anlegg.

 

Har også koblet iPhonen til via kabel, og det fungerer like bra det.

Lenke til kommentar
Gidder du å forklare hvorfor det er lettere i Canada?

 

Jeg er altså i Toronto de første 3-4 dagene, og jeg bør kjøpe iPhonen der?

Er visstnok mye lettere å kjøpe den uten abb. der.

 

I USA må man visstnok kjøpe den med abb. for å avbryte det, fikk jeg høre av en kompis som er der borte.

Lenke til kommentar
Angående avspilling av musikk i bil fra iPhonen, så kom jeg på at jeg har A2DP på iPhonen, og da var veien kort fra tanken til å prøve det ut i praksis. Det fungerer faktisk veldig bra, og jeg har ingenting å utsette på lyden. Prøvde det i bilen til en kompis som har et eller annet Pioneer-anlegg.

 

Har også koblet iPhonen til via kabel, og det fungerer like bra det.

 

Hva kreves det av anlegget for å bruke A2DP? Er en slags integrert løsning i golfen så det blir ikke så lett. Bluetooth hadde vært et alternativ men det er det heller ikke i bilen.

 

Leste om en slags kabel man kunne plugge inn i cd-changer inputen med en ipod dock i andre enden som vistnok også skulle vise sang og artist i displayet men veldig usikker på hvordan dette skal gjøres.

Lenke til kommentar
Du kan kjøpe den med Telenor Frihet for 2.290 kr.

Bruddgebyret er på 2.400 kr, så da havner den på 4.690 kr totalt for en åpen iPhone 3Gs. :)

 

Husk at du da også får hjelp i Norge hvis noe galt skjer med den og du har reklamasjonsrett på den.

Når man kan få en iphone 3GS for 3600, så gjør man jo heller det og sparer 1000 kr.

 

Man har jo garanti i forhold til Apple i ett år uansett. Går noe galt, får man ny telefon.

 

Hvor får man kjøpt iPhone 3GS for 3600?

Lenke til kommentar
Du kan kjøpe den med Telenor Frihet for 2.290 kr.

Bruddgebyret er på 2.400 kr, så da havner den på 4.690 kr totalt for en åpen iPhone 3Gs. :)

 

Husk at du da også får hjelp i Norge hvis noe galt skjer med den og du har reklamasjonsrett på den.

Når man kan få en iphone 3GS for 3600, så gjør man jo heller det og sparer 1000 kr.

 

Man har jo garanti i forhold til Apple i ett år uansett. Går noe galt, får man ny telefon.

 

Hvor får man kjøpt iPhone 3GS for 3600?

Eplebutikker i hele USA.

 

$599 x 5,8 x 1,07 = 3700. Jeg blingsa med en hundrelapp. Men fortsatt grei pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...