Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Er dritt lei hele iphone`en 3gs helt klart den dårligste telefonen jeg har vært borti. At folk skal sitte å bestemme hvilke programmer som skal være lov til å benytte...trur jeg ler meg ihjel......

Ga telefonen til dama, hun syntes det så fancy ut...jaja.

 

Hadde vært artig å fått noen flere begrunnelser for at iPhone er verdens dårligste telefon enn den ene du oppgir her ?

 

Hvis du kjøper en Toyota, står det et toyota-sete i bilen selv om Volvo har bedre? (Og det passer ikke uten at du bygger om)

 

Hva er det som gjør at mange ser så negativt på at eplefabrikken har så "kontroll" på at de garanterer for applikasjoner som fungerer sammen? Greit at iPhone er mer en "mulitimediagadget" enn en telefon, men de apps'ene som er i AppStore burde vel dekke den vanlige mannens (eller kvinnens) behov ? :)

 

Jeg har iPhone, ikke jailbreaket, ikke overfyllt med allverdens ting jeg ikke har bruk for, og synes det er en spennende liten sak :).. Men smaken er forskjellig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dritt lei hele iphone`en 3gs helt klart den dårligste telefonen jeg har vært borti. At folk skal sitte å bestemme hvilke programmer som skal være lov til å benytte...trur jeg ler meg ihjel......

Ga telefonen til dama, hun syntes det så fancy ut...jaja.

 

Sludder og vås melding..

 

Det er mange grunner til at dette er satt i system slik det er gjort. For det første er det en forretningmodell i bildet og ikke mist for å opprettholde en viss stabilitet på telefonene. Du må gjerne prøve hvordan iPhone fungerer på det frie marked ved å jailbreake og legge inn Cydia. Noe vil fungere bra, men tester du endel ting der går det ikke lenge før det går i grus og iPhone går i en endeløs reboot cycle.

Lenke til kommentar
En kompis av meg drar over dammen snart, til US and A.

 

Så sant han får en amerikansk statsborger til å handle kan han få iPhone 3GS 16 gb for $599 uten abbonement, sant? + 7 % tax til staten?

 

Er ikke tollgrensa 6000 når man tar varene inn til Norge? (Ikke post).

 

Er det garantert at den kan jailbreakes og unlockes og at den vil virke? Ser at redsn0w skal støtte iphone 3GS. Litt kjipt å kjøpe en telefon som ikke vil fungere her i Norge.

 

Mener jeg har lest om noen 3GS som er uopplåselig, stemmer det?

 

Bekreft/avkreft takk.

 

Tollgrensa stemmer vel om du har vært i utlandet i over en viss tid.

 

Men ja. 3GS kan jailbreakes og låses opp så lenge den ikke er versjon 3.1 :)

 

Redsn0w til å åpne jailbreak og Ultrasn0w til å åpne telefonen for alle SIM :)

 

Dersom du har vært utenfor tollområdet i mer enn 24 timer, kan du ta med deg varer tollfritt for inntil 6000 kr. Er utenlandsoppholdet kortere, kan du ta med deg varer tollfritt for 3000 kr.

 

 

Apple har desverre endret rutiner når det gjelder akkurat det å kunne få kjøpt iPhone "over there". Nå er det desverre slik at du IKKE kan få kjøpt den, med mindre du er US citizen ... altså at du har amerikansk statsborgerskap. iPhone ble også tidligere ikke aktivert i butikk, nå er det slik at 3GS vil bli aktivert i butikk, og de vil komme til å sjekke om du virkelig er bosatt i USA. Er du ikke det, no iPhone for you.

 

ifølge denne tråden: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=409&...=a&start=15

 

MEN: Skulle du kjenne noen som har amerikansk statsborgerskap, kan du be h*n sprinte inn i butikken og kjøpe for deg.

Endret av Asbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...