Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei !

 

Jeg har oppdaget at jeg må legge +47 foran alle telefonnumrene i kontaktlisten for at navnet på kontaktpersonen skal dukke opp ved anrop. De telefonnumrene som jeg ikke har lagret +47 foran dukker opp med kun telefonnummeret ved anrop. Noen som har det likt ? Evt. er det noen smarte triks for å få lagt +47 foran alle numrene uten å måtte gå inn på alle kontaktene å legge dette inn manuellt ?

Lenke til kommentar

Eneste problemet jeg hadde med mitt var at kantene samlet støv. Lite heldig når telefonen er hvit. Hadde den vært svart ville man nok ikke sett det.

 

Bilholderen min rev opp kanten en dag, da fjernet jeg det. (Ikke skjermbeskytteren)

Enkelt å fjerne, bare riv det sakte av.

 

Litt vanskelig å få på rett, men ta deg god tid så går det nok bra :)

 

Hadde forresten bestskinsever på min.

Lenke til kommentar
Eneste problemet jeg hadde med mitt var at kantene samlet støv. Lite heldig når telefonen er hvit. Hadde den vært svart ville man nok ikke sett det.

 

Bilholderen min rev opp kanten en dag, da fjernet jeg det. (Ikke skjermbeskytteren)

Enkelt å fjerne, bare riv det sakte av.

 

Litt vanskelig å få på rett, men ta deg god tid så går det nok bra :)

 

Hadde forresten bestskinsever på min.

 

Høres bra ut! Min er svart, så da får vi håpe det går greit. Var litt stiv pris, kostet 300 på Spaceworld.

Lenke til kommentar
Hei ! Har kjøpt zagg invisibleshield og har ett par spørsmål. Er det veldig vanskelig å sette på, tenker spesiellt på hjørnene. Er det mulig å ta det av igjen ? Evt. Hvordan ?

Gjør du som instruksjonen sier til punkt og prikke er det nært umulig å fucke det opp. Hjørnene tar du bare med en hårføner og former med håndflaten. Ta av ved å dra av, det blir ikke noe merker.

Lenke til kommentar
Hei ! Har kjøpt zagg invisibleshield og har ett par spørsmål. Er det veldig vanskelig å sette på, tenker spesiellt på hjørnene. Er det mulig å ta det av igjen ? Evt. Hvordan ?

Gjør du som instruksjonen sier til punkt og prikke er det nært umulig å fucke det opp. Hjørnene tar du bare med en hårføner og former med håndflaten. Ta av ved å dra av, det blir ikke noe merker.

Ok, skal sette den på i morgen. Må man vente 24 timer før man bruker den for best resultat ? Hvor lenge ventet du ?

Lenke til kommentar

Hei..

 

Som sikkert flere så er jeg skeptisk til batteri kapasiteten på min 3gs.. har igjen 47% etter 2 timer 12 min bruk og 1 dag 8 timer ventemodus. Ville teste batteri kapasiteten ved å nesten ikke bruke telefonen. Wifi, 3g, push er slått av. Snakket i telefonen i 1 time og 3 min tidligere i dag og batteriet tappet seg for 23%...

 

Er på min 5. oppladning hittil.. Virker det normalt? Syns selv det virker som mye mindre enn apple lover.. Den skal jo takle 12 timer samtaletid i følge deres spesifikasjon ??

Lenke til kommentar
Hei..

 

Som sikkert flere så er jeg skeptisk til batteri kapasiteten på min 3gs.. har igjen 47% etter 2 timer 12 min bruk og 1 dag 8 timer ventemodus. Ville teste batteri kapasiteten ved å nesten ikke bruke telefonen. Wifi, 3g, push er slått av. Snakket i telefonen i 1 time og 3 min tidligere i dag og batteriet tappet seg for 23%...

 

Er på min 5. oppladning hittil.. Virker det normalt? Syns selv det virker som mye mindre enn apple lover.. Den skal jo takle 12 timer samtaletid i følge deres spesifikasjon ??

 

antar at du har firmware 3.1 på din iphone 3gs.

 

det har kommet inn en del klager til Apple ang. batterilevetiden på itelefonene som kjører firmware 3.1.

 

for en iphone å være, så har du ganske dårlig batterilevetid. Du har ingen andre valg enn å vente på at Apple kommer ut med en ny firmware.

Lenke til kommentar
Hei..

 

Som sikkert flere så er jeg skeptisk til batteri kapasiteten på min 3gs.. har igjen 47% etter 2 timer 12 min bruk og 1 dag 8 timer ventemodus. Ville teste batteri kapasiteten ved å nesten ikke bruke telefonen. Wifi, 3g, push er slått av. Snakket i telefonen i 1 time og 3 min tidligere i dag og batteriet tappet seg for 23%...

 

Er på min 5. oppladning hittil.. Virker det normalt? Syns selv det virker som mye mindre enn apple lover.. Den skal jo takle 12 timer samtaletid i følge deres spesifikasjon ??

 

antar at du har firmware 3.1 på din iphone 3gs.

 

det har kommet inn en del klager til Apple ang. batterilevetiden på itelefonene som kjører firmware 3.1.

 

for en iphone å være, så har du ganske dårlig batterilevetid. Du har ingen andre valg enn å vente på at Apple kommer ut med en ny firmware.

 

takker for svar.. har firmware 3,1 ja.. trodde det bare var 3g versjonen som slet med batteriet og denne firmwaren?

Lenke til kommentar
Hei ! Har kjøpt zagg invisibleshield og har ett par spørsmål. Er det veldig vanskelig å sette på, tenker spesiellt på hjørnene. Er det mulig å ta det av igjen ? Evt. Hvordan ?

Gjør du som instruksjonen sier til punkt og prikke er det nært umulig å fucke det opp. Hjørnene tar du bare med en hårføner og former med håndflaten. Ta av ved å dra av, det blir ikke noe merker.

Ok, skal sette den på i morgen. Må man vente 24 timer før man bruker den for best resultat ? Hvor lenge ventet du ?

Jeg begynte å bruke den mer eller mindre med en gang. Kondensjonen og luftboblene ble borte etter 48 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...