Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle iPhones som selges i USA er vel låst til AT&T. Apple og AT&T har en avtale som utelukker bruk på andre enn AT&T sitt mobilnett. Så jo, den er nok operatørlåst, og skal du kunne bruke telefonen utenfor AT&T sitt nett, må du låse opp telefonen på måter Apple ikke vil støtte...

Endret av larseko
Lenke til kommentar

Ahahaha, jeg mislykkes på å legge på invisibleshield!

 

Vaske hender - check

Rengjør mobil - Check

Spray fingrene - Check

Spray fronten av skjoldet - Check

Realigne - check

Spray oppå skjoldet slik at smudgen kan brukes - Check

Fjern alle luftbobler - Check

Det er fortsatt fuktrester igjen under skjoldet - check

 

 

Går denne fuktigheten bort? Kan jeg bruke hårføner på svak effekt for å få opp farten på tørkingen?

Lenke til kommentar
Har spotify på min 3GS og tenkte jeg skulle kjøre backgrounder..

Men etter jeg har enabla den og går inn i spotify og ut igjen så kutter fortsatt muskikken som at jeg ike har backgrounder på...

noen ide`r?

Holder du nede "Home" knappen når du går ut? Da skal det komme en liten bekreftelse på at backgrounding er aktivert. Virker helt supert hos meg på denne måten.

Lenke til kommentar
Har spotify på min 3GS og tenkte jeg skulle kjøre backgrounder..

Men etter jeg har enabla den og går inn i spotify og ut igjen så kutter fortsatt muskikken som at jeg ike har backgrounder på...

noen ide`r?

Holder du nede "Home" knappen når du går ut? Da skal det komme en liten bekreftelse på at backgrounding er aktivert. Virker helt supert hos meg på denne måten.

Ja står at detn blir aktivert..hmm

Lenke til kommentar

Noen grunn til at Mp3 spilleren starter hele forbanna tiden om mann har telefonen i lomma og telefonen ikke er aktivert.

Dette om mann har headsettet koplet til, eksempelvis om mann venter en telefonsamtale osv

På en annen side skrur mp3 spilleren seg AV om mann er ute og går tur og har spilleren i lomma.....

Er ikke dette en musikk telefon????

Telefonen er forøvrig en 3gs 32 gb og dette gjør meg gal

Lenke til kommentar
Har spotify på min 3GS og tenkte jeg skulle kjøre backgrounder..

Men etter jeg har enabla den og går inn i spotify og ut igjen så kutter fortsatt muskikken som at jeg ike har backgrounder på...

noen ide`r?

Holder du nede "Home" knappen når du går ut? Da skal det komme en liten bekreftelse på at backgrounding er aktivert. Virker helt supert hos meg på denne måten.

Ja står at detn blir aktivert..hmm

 

Prøvd å skrudd telefonen av og på?

Lenke til kommentar
Har spotify på min 3GS og tenkte jeg skulle kjøre backgrounder..

Men etter jeg har enabla den og går inn i spotify og ut igjen så kutter fortsatt muskikken som at jeg ike har backgrounder på...

noen ide`r?

Holder du nede "Home" knappen når du går ut? Da skal det komme en liten bekreftelse på at backgrounding er aktivert. Virker helt supert hos meg på denne måten.

Ja står at detn blir aktivert..hmm

 

Prøvd å skrudd telefonen av og på?

 

Ja nå så og det funket nå:)

 

takk:)

Lenke til kommentar
Har spotify på min 3GS og tenkte jeg skulle kjøre backgrounder..

Men etter jeg har enabla den og går inn i spotify og ut igjen så kutter fortsatt muskikken som at jeg ike har backgrounder på...

noen ide`r?

Holder du nede "Home" knappen når du går ut? Da skal det komme en liten bekreftelse på at backgrounding er aktivert. Virker helt supert hos meg på denne måten.

Ja står at detn blir aktivert..hmm

 

Prøvd å skrudd telefonen av og på?

 

Ja nå så og det funket nå:)

 

takk:)

 

Hahahaha! Er så morsomt at det fortsatt er bare å skru på og av ting... ikke mye som er forandret siden 70-tallet.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål når det gjelder min 3gs, når jeg aktiverer blåtann så virker det som den ikke finner noen ting, mens den andre enheten finner iphonen.

Har prøvd å finne en annen telefon men jeg fant ikke telefonen mens de nandre telefonen fant meg.

Har prøvd å kople til pc. telefonen fant ikke pcen men pcen fant telefonen..

Skal dette være slik eller er det noe galt med men iphone 3gs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...