Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe takker for svar :) Prøvde no, men korleis kan eg gjennopprette uten å oppdatere til 3.1? Trenger ikkje nevne grunn her men dere veit nok korfor :p

 

Det er et godt spørsmål. Må nok skaffe en 3.0/3.0.1 .ispw fil fra apple eller noe andre sted, og også trykke på shift + gjennoprette og velge den 3.0 firmwaren også gjennopprette. Du har forresten lov å snakke om jailbreak her, da det ikke er ulovlig. Så lenge man ikke snakker om å få apps fra app store på ulovlige måter.

Lenke til kommentar
Hehe takker for svar :) Prøvde no, men korleis kan eg gjennopprette uten å oppdatere til 3.1? Trenger ikkje nevne grunn her men dere veit nok korfor :p

 

Går ut fra at du har lest gjennom dette? Mener det gir en pekepinn om hvordan du kan bruke deres servere til å gjenopprette via. (Edit: Apple nekter som kjent å signere tidligere firmwares enn 3.1 nå.)

 

http://blog.iphone-dev.org/post/188396986/...reak#idc-ctools

Endret av larseko
Lenke til kommentar

Kan ikke svare på om det er sikkert. iPhone 3.1-oppdateringen er vel en egen oppdatering, så den skal ikke bli installert automatisk sammen med iTunes, mener jeg. Men jeg garanterer ingenting, for husken kan være omtrentlig :)

 

Vil ellers si at iTunes 9.0 var en forbedring. Noe kjappere, og bedre mulighet til å holde orden på apps. Du _må_ ikke ha oppdateringen før du er sikker på at det finnes jailbreak til 3.1, dog.

Endret av larseko
Lenke til kommentar

Hei, ville bare fortelle at hvis det finnes flere fotball idioter som meg der ute, så er push notifications noe vi har drømt og, jegh ar prøvd 3 - 4 apps og har funnet et perfekt, iFooty World Plus fungerer perfekt, fikk push notifications fra europa league i dag, og det fortalte meg at laget som spillte mot Roma scoret, i 11 min, også plinget det igjen i 87 min, også fikk jeg 2 - 0 full time, når kampen var over, skal teste dette mer ut i morgen, men det funket konge i dag:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...