Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Lite spørsmål bare. Lurte på hvilken sang som blir spilt i episode 10, når dem viser Bellick's kropp. Den musikken har jeg hørt i en annen episode før..

 

tenkte jeg skulle spørre her først, så jeg ikke fikk noen sinte reaksjoner i "Musikken i Prison Break"-tråden..

 

All hjelp tas med takk! :)

Lenke til kommentar
Heisann. Lite spørsmål bare. Lurte på hvilken sang som blir spilt i episode 10, når dem viser Bellick's kropp. Den musikken har jeg hørt i en annen episode før..

 

tenkte jeg skulle spørre her først, så jeg ikke fikk noen sinte reaksjoner i "Musikken i Prison Break"-tråden..

 

All hjelp tas med takk! :)

It's raining man xD

Lenke til kommentar
Heisann. Lite spørsmål bare. Lurte på hvilken sang som blir spilt i episode 10, når dem viser Bellick's kropp. Den musikken har jeg hørt i en annen episode før..

 

tenkte jeg skulle spørre her først, så jeg ikke fikk noen sinte reaksjoner i "Musikken i Prison Break"-tråden..

 

All hjelp tas med takk! :)

It's raining man xD

 

det er vel ikke det sangen hetetr?!

Lenke til kommentar

Irriterende at en sånn beskjed kommer nå som PB endelig har tatt seg opp. Sesong 2 og 3 falt ikke helt i smak hos meg. Men men. Det betyr jo at en annen serie får en gyllen sjanse! :p Det var jo snakk om at Terminator: TSCC skulle bli kansellert fordi det stjal seere fra PB. Sannsynligheten for det er vel liten nå.

 

Kort sagt, synd, dårlig timing, men samtidig er det på tide.

Lenke til kommentar

Nå skal vi være takknemlig for en dobbeltepisode for avsluttning. PB har levd på en tynn tråd altfor lenge og det har nesten bare vært tortur av serien i god tid i å la den leve.

 

I tillegg vil jo PB sende siste episode av Del 1 av S4 den 22 desember! Rett før jul, og da veldig rett før jul for å være en toppserie.

Lenke til kommentar

Fy faaaaaaaaen!

Episoden kan da ikke ha sluttet slik? Jeg var så spent der, holdt på å pisse på meg! Denne episoden er et godt eksempel på hvorfor PB er så sinnsykt fantastisk kult :D

For en genial plan! Lurer på hvordan Sarah skal få tak i kortet!

 

Tipper at Michael visste at det kom til å utløse alarmen. Kanskje han gjorde det for å lure vekk vaktene fra The General og lokke ham ut? Et eller annet har han nok i tankene. Det er Michael, tross alt.

Håper han har med seg en dummy scylla, som han kan gi til Teabag og Gretchen etterpå :!:

Lenke til kommentar
Fy faaaaaaaaen!

Episoden kan da ikke ha sluttet slik? Jeg var så spent der, holdt på å pisse på meg! Denne episoden er et godt eksempel på hvorfor PB er så sinnsykt fantastisk kult :D

For en genial plan! Lurer på hvordan Sarah skal få tak i kortet!

 

Tipper at Michael visste at det kom til å utløse alarmen. Kanskje han gjorde det for å lure vekk vaktene fra The General og lokke ham ut? Et eller annet har han nok i tankene. Det er Michael, tross alt.

Håper han har med seg en dummy scylla, som han kan gi til Teabag og Gretchen etterpå :!:

Michael er nok ikke så dum nei, tror det er noe bak det hele. Sara ser også ut til å ha en plan, lurer faktisk litt på om hun og Scofield har lagt en sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...