Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

De skriver nok inn hva de vil - begge to kan godt stå opp fra de døde på en eller annen "logisk" måte.

 

Men jeg likte godt det der med at sprøytespissen ble kjørt inn i fingern på Wyatt - jeg hater sprøyter, og det gikk skikkelig ilinger igjennom meg. Når han i tillegg dytta litt på nåla før han gikk ut var det som om jeg kjente 100% på meg hvor vondt det må ha vært :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg likte godt det der med at sprøytespissen ble kjørt inn i fingern på Wyatt - jeg hater sprøyter, og det gikk skikkelig ilinger igjennom meg. Når han i tillegg dytta litt på nåla før han gikk ut var det som om jeg kjente 100% på meg hvor vondt det må ha vært :p

 

Fy faen det var jævlig ja :S Klarte nesten ikke se på da, men syns det var en smart metode ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Sterk episode, noe av det beste jeg har sett!

 

Karakteren til Bellick har utviklet seg noe sykt i de siste episodene, han gikk fra å være en feig drittsekk, til en modig mann som ofret seg for the greater good. Også kult å se at han betød så mye for Lincoln! Linc viser seg også å ikke være så kald som vi alltid har trodd.

 

Det gledet meg å se at Alex Mahone fikk sin hevn over Wyatt. Utrolig bra karakterer begge to, men jeg hatet Wyatt, så det var digg at han døde. Verken Bellick eller Wyatt kan ha overlevd det.

Lenke til kommentar

Hmm, dette var nok en herlig episode, med mye twists og sjokkerende elementer. At Bellick døde var vel litt som forventet, har følt at han snart måtte gå nå. Men likte måten det ble gjort på, han har virkelig blitt en likandes karakter som gikk fra drittsekk i sesong 1 til å ende som en helt.

At Mahone endelig fikk sin hevn over Wyatt kom fortere enn jeg hadde trodd, og gikk mer smertefritt enn forventet også. Trodde en stund at Wyatt skulle overliste ham på ett eller annet tidspunkt, men dengang ei. Forøvrig herlig å se at han fikk lide for det han har gjort, men syns det var litt rart at Mahone ikke valgte å skyte ham på slutten. Etter at han hadde sparka Wyatt uti vannet, trodde jeg også nesten at Mahone skulle bruke pistolen på seg selv, men det skjedde heldigvis ikke. Selv om kanskje det også hadde vært fortjent.

 

Og så Gretchen da, kysse den gamle ekle grisen. Litt av en vri det også. Trodde en stund at hun skulle vise seg å være datteren hans eller noe, men det der hadde jeg ikke trodd. :p

Lenke til kommentar
Patetisk det med Bellick, nesten som han døde uten grunn. Mahone's hevn var, vel, ganske kjedelig. Seigpining av folk er ikke noe jeg finner interessant eller spennende i en serie som Prison Break. Ville foretrukket en slåsskamp hvor Mahone knakk Wyatt opp i småbiter, eventuelt Wyatt tok Mahone. Ble litt for tradisjonelt og klisjefylt, den sekvensen der.

Døde uten grunn? :p Den må du gjerne forklare litt nærmere. Var vel igrunn ganske åpenlyst at noen kom til å dø i episoden så fort vi fikk vite at det gikk masse vann gjennom det røret, og da syntes jeg igrunn Bellick var et av de bedre valga av dem som var der...og uten grunn var det jo absolutt ikke, nå har dem fremdeles en sjangse til å nå sylla

Lenke til kommentar

Utrolig episode ...! Disgusting og sjokkerende det med Generalen og Gretchen (1. Han er eldgammel og dritstøgg. 2. Han torturerte henne og beordret henne drept) Jeg nekter å tro at hun er så lettlurt, forhåpentligvis er den en del av en scheme. Legg merke til at hun ikke røpet noe om planene til Michael og co. (dette kan også være fordi Generalen sa de var død og hun trodde ham ... Visste hun at Wyatt var tatt til fange?)

 

Bellick ...! I miss you already. Jeg hata ham i sesong 1, så ned på ham men følte med ham i sesong 3, og nå er han helt ... Vet ikke om den forandringen er videre logisk, men uansett en fantastisk karakter (som så mange er i PB)

Og Teabag. Fy faen så utspekulert og smart den mannen er! Han som spiller Mahone og han som spiller Teabag er lett de beste skuespillerne i serien, og karakterene deres likeså. Tortursekvensen synes jeg var fantastisk; Lincs rå muskelkraft hadde ingen ting å si, men Mahones kalkulerte og kalde HAT mot drittsekken formelig lyste ut av øynene hans, hele sekvensen var bare så fantastisk vellagd! (Og ikke så klisjefylt som mange tror, det vanlige er at folk blir torturert med sprøyter på denne måten, her var det nervene i fingrene som gjorde susen)

 

Hvis amerikanerne etter denne rekken med FANTASTISKE episoder fortsatt ikke gidder å se denne serien, så er det noe galt med de. Virkelig! PB er endelig tilbake til standarden sesong 1 satte, og halleluja for det!

Lenke til kommentar

Håper og tror at Gretchen bare snurrer Generalen rundt lillefingeren, for å få han til å stole på henne, og så knuse han når hun stjeler Scylla. Men det er ikke godt å si. Men tror ikke Gretchen tilgir Generalen den torturen hun ble utsatt for. Det var vel i sesong 3, at du så hvor dype merker torturen hun hadde fått tidligere hadde gitt henne.

Lenke til kommentar

ugh , synd med Bellick da :/ Var en god karakter for serien selv om han har tapt seg veldig siden sesong 1. Men han begynte å få tilbake respekten nå i sesong 4. så Ble han kverka :blink:

 

Blir spennende og se framover nå ja, er vell ikke så mange episodene igjen før lang pause? er det ikke etter episode 12-13 det tar noen mnd pause?

Lenke til kommentar
ugh , synd med Bellick da :/ Var en god karakter for serien selv om han har tapt seg veldig siden sesong 1. Men han begynte å få tilbake respekten nå i sesong 4. så Ble han kverka :blink:

 

Blir spennende og se framover nå ja, er vell ikke så mange episodene igjen før lang pause? er det ikke etter episode 12-13 det tar noen mnd pause?

Burde jo ikke det, da det allerede har vært (tilsammen) en forferdelig kjedelig månede med pause.

Lenke til kommentar
ugh , synd med Bellick da :/ Var en god karakter for serien selv om han har tapt seg veldig siden sesong 1. Men han begynte å få tilbake respekten nå i sesong 4. så Ble han kverka :blink:

 

Blir spennende og se framover nå ja, er vell ikke så mange episodene igjen før lang pause? er det ikke etter episode 12-13 det tar noen mnd pause?

Burde jo ikke det, da det allerede har vært (tilsammen) en forferdelig kjedelig månede med pause.

 

Juleferiepausen fra slutten av november til januar kommer uansett enten vi liker det eller ikke. Like greit å forberede seg på det først som sist.

Lenke til kommentar

Don Self / Rapaport irriterer dritten av meg... Han er bare en ubrukelig karakter.

 

 

 

 

Hmm, mener og ha lest at Lost skulle begynne 30 november, eller noe sånt? Husker ikke hvor jeg leste det, men når jeg tenker over det så har Lost aldri blitt sendt på søndager. Så kan virke ut som kilden var en liten tur ut på jordet.

 

NEXT EPISODE

Because You Left

Airs: Thursday January 1, 2009

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...